Je bent volwassen geworden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:16 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of er wat mis met mij is
Ow, zo tegen je 30ste gaat dat gevoel wel over en zal je het onvermijdelijke accepterenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bent volwassen geworden.
Tot je 65ste weinig reden meer voor happy happy joy joy
Verbergen alle mensen van m'n leeftijd dan dat ze eigenlijk niet meer kunnen genieten van kleine dingen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bent volwassen geworden.
Tot je 65ste weinig reden meer voor happy happy joy joy
Doe ik al.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:21 schreef Nickthedick het volgende:
Doe iets drastisch; ga studeren.
Dat is dus ook een probleem van deze leeftijd. Dat soort dingen doe je nu minder gauw dan toen je 17 ofzo was.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:26 schreef Ablaze het volgende:
Ga op een club/sport/vereniging, ga uit, doe leuke dingen met anderen etc.
Je perceptie is veranderd maar je kunt nog best lol hebben
Mwah, zo vanaf je twintigste, veranderd je leven meestal nogal tov wat je gewend was (weekend alcoholisme ivm met feestenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:28 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Verbergen alle mensen van m'n leeftijd dan dat ze eigenlijk niet meer kunnen genieten van kleine dingen?
Zijn alle 'volwassenen' vaak moe en lusteloos?
Als ik zo om me heen kijk, zijn er genoeg mensen die altijd energiek en vrolijk lijken/zijn.
Herken jij m'n verhaal?
Wat zeur je dan nog over je vrienden van toen je 16 was?quote:
Ik ken ook nog genoeg mensen van dik in de 20 (sommigen zelfs met een eigen bedrijf) die minstens 2 keer in de week flink stappen en nog echt plezier hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mwah, zo vanaf je twintigste, veranderd je leven meestal nogal tov wat je gewend was (weekend alcoholisme ivm met feesten)
Vrienden krijgen partners, gaan samen wonen, misschien ga je zelf samenwonen.
In ieder geval komt die tijd van lang leven de lol en elk weekend stappen nooit meer op diezelfde manier terug.
Zou best eens kunnen, maar ik werk nog niets eens. Ik studeer nog.quote:vervolgens ga je werken, en ik merk bij veel mensen dat dat als zeer eentonig en enigzins 'nuttoloos' wordt ervaren die eerste jaren. Had je op school om de 6 weken vakantie, is werken een aan een schakeling van jaren, met weinig 'lichtpuntjes' mbt vrije tijd. Je doet jaar in jaar uit het grootste deel van de dag weinig anders dan opstaan, werken, eten, slapen.
Inderdaad, dit klopt echt. Het is echt niet zo dat ik 2 jaar geleden nog sneeuwpoppen maakte buiten, maar kerst had gewoon iets. Nu zit ik de hele dag TV te kijken, en s'avonds is het nog wel een beetje gezellig om met de familie te eten, maar sinds 2 jaar niet echt iets meer waar ik weken naar uit kijk.quote:Dat is een omschakeling er zijn weinig momenten meer waar je naar toe leeft. Inderdaad de feestdagen verliezen ook hun magie en glans. Je beseft meer dat het slechts een klein intermezzo in de dagelijkse sleur is.
Zoals?quote:Je zal je plezier dus uit andere zaken moeten gaan halen, welke meestal wat minder in het oog springend zijn.
Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik woon nu in Twente, waar de mensen een stuk soberder en rustiger zijn over het algemeen. Ik vind ze gewoon saai, en zij vinden mij een gozer die teveel praat en te spontaan is. Ik blijf het gevoel hebben dat de verhuizing iets met m'n huidige 'situatie' te maken heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:35 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat zeur je dan nog over je vrienden van toen je 16 was?Fuck 'em, het is tijd voor nieuwe vrienden.
Woon inderdaad nog een jaartje ofzo bij m'n ouders. Mijn huidige school is vlakbij m'n huis, dus ik zie er het nut nog niet echt van in om uit huis te gaan.quote:Of woon je nog bij je ouders ofzo?![]()
Sinds wanneer woon je dan in Twente?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:44 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik woon nu in Twente, waar de mensen een stuk soberder en rustiger zijn over het algemeen. Ik vind ze gewoon saai, en zij vinden mij een gozer die teveel praat en te spontaan is. Ik blijf het gevoel hebben dat de verhuizing iets met m'n huidige 'situatie' te maken heeft.
[..]
Woon inderdaad nog een jaartje ofzo bij m'n ouders. Mijn huidige school is vlakbij m'n huis, dus ik zie er het nut nog niet echt van in om uit huis te gaan.
Misschien moet je dat gewoon wel weer eens doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:40 schreef feyenoord-dude het volgende:
Inderdaad, dit klopt echt. Het is echt niet zo dat ik 2 jaar geleden nog sneeuwpoppen maakte buiten, maar kerst had gewoon iets.
Dat heb ik gelukkig totaal niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:41 schreef wendytje het volgende:
zou toch best depressie kunnen zijn.... (hoef je niet meteen het gevoel te hebben van de brug te willen springen)
De perfecte beschrijving ja.quote:afvlakking van alle gevoelens.....
Ik weet niet of dat zou helpen. Ik kan wel praten en praten, maar ik zal toch iets moeten doen om weer een beetje plezier te krijgen. Als dat tenminste nog mogelijk is.quote:praat eens met je huisarts, als je je zorgen maakt
Sinds 2,5 jaar ongeveer.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:46 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon je dan in Twente?
Dus je problemen begonnen pas nadat je was verhuisd?quote:
Aantal keer gedaan. Maar de laatste tijd gaat zoiets veel moeilijker, en de mensen die ik ontmoet intresseren me gewoon niet echt meer. Aardig aangeboden trouwensquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:50 schreef runaway het volgende:
ga stappen met een groep die je niet zo goed kent, ga naar een vreemde plaats waar dik feest is. Desnoods ga je met mij mee
Helemaal mee eens.quote:je leeft maar een keer en slapen moet je doen als je dood bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |