Niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:05 schreef tonks het volgende:
Hoe kan je die muziek nou nog serieus nemen
Genant soms he?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:07 schreef Nickthedick het volgende:
Ik heb Some kind of monster gezien, it was a laugh riot.![]()
Ik vond het gewoon triest. De enige die er een beetje redelijk vanaf kwam was juist degene waarvan ik dacht dat het de grootste faggot was; nl. Lars Ulrich. Die gozer is echt zooo arrogant en detatched van emotie dat ie bijna weer cool wordt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:09 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Genant soms he?![]()
'T zijn gewoon allemaal ego's die jaren niet écht met elkaar gepraat hebben.
Zo, daar ben je snel achter.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:05 schreef tonks het volgende:
Jesus christ,
en dan hebben ze een psycholoog en dan praten ze over gevoelens
Lars Ulrich vond ik juist het irritantst. Discussie, ok, zolang het maar niet ten koste gaat van z'n ego. Zo'n houding is niet aan mij besteed.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:14 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon triest. De enige die er een beetje redelijk vanaf kwam was juist degene waarvan ik dacht dat het de grootste faggot was; nl. Lars Ulrich. Die gozer is echt zooo arrogant en detatched van emotie dat ie bijna weer cool wordt.![]()
Ik vond James het irritantst;quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:27 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Lars Ulrich vond ik juist het irritantst. Discussie, ok, zolang het maar niet ten koste gaat van z'n ego. Zo'n houding is niet aan mij besteed.
En dan Kirk HammetJamaar jongens, kom op nou, laten we gewoon muziek maken.
Ach kom... ze zijn 10 jaar ruig geweest, daarna waren het gewoon metal-yuppies.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:37 schreef SlaadjeBla het volgende:
25 jaar ruige rocker spelen gaat je ook niet in de koude kleren zitten
Het gaat iron maiden goed af hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:37 schreef SlaadjeBla het volgende:
25 jaar ruige rocker spelen gaat je ook niet in de koude kleren zitten
Bij deze wens ik jou toe dat je binnenkort heel pijnlijk valt over de driewieler van je zusje. Daarbij met je hoofd hard op de straat valt zodat er een gat inzit en je veel bloed verliest en pijn lijdt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:05 schreef tonks het volgende:
Jesus christ,
Ze maken van die ruige muziek en hebben van die ruige rock imago's.
En dan zie je ze op de rise and rise of op Mtv, en dan hebben ze een psycholoog en dan praten ze over gevoelens
who the fuck is iron maidenquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:41 schreef Klabam het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook veel beter dan Metallica!
Hey mannetje, kom eens onder die steen vandaan.quote:
doe normaal man mongool. headbanger.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:41 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Bij deze wens ik jou toe dat je binnenkort heel pijnlijk valt over de driewieler van je zusje. Daarbij met je hoofd hard op de straat valt zodat er een gat inzit en je veel bloed verliest en pijn lijdt.
Tot overmaat van ramp rijdt er terwijl je daar op straat ligt een wals over je benen heen die ze verpulvert tot een bloederige smurrie. Je raakt buiten bewustzijn van de pijn en in kritieke situatie wordt je vervoerd naar het ziekenhuis alwaar je te horen krijgt de rest van je leven als een kasplantje te leven aangezien je ruggemerg ernstig schade heeft opgelopen.
Hierdoor verlaat je vriendin je.. verlies je je baan.... je ouders schamen zich voor je en stoppen je weg in een verzorgingstehuis.... je wordt eenzaam en bent veelal depressief. Maar je overleeft het wel
Dave is ook niet zo cool meer sinds hij clean isquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:45 schreef BUG80 het volgende:
Of Dave Mustaine die met tranen in zijn ogen zit te vertellen dat hij zo gepest wordt met zijn Metallica verleden![]()
Eigenlijk is Some Kind of Monster een soort genante komedie.
quote:<SRG> Metallica sold out in 45 mins :/
<NotOneOfUs> Yeah I know.
<NotOneOfUs> Oh wait
<NotOneOfUs> You mean, like, a concert?
<SRG> yes
FF snel quoten voordat je em wegeditquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:41 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Bij deze wens ik jou toe dat je binnenkort heel pijnlijk valt over de driewieler van je zusje. Daarbij met je hoofd hard op de straat valt zodat er een gat inzit en je veel bloed verliest en pijn lijdt.
Tot overmaat van ramp rijdt er terwijl je daar op straat ligt een wals over je benen heen die ze verpulvert tot een bloederige smurrie. Je raakt buiten bewustzijn van de pijn en in kritieke situatie wordt je vervoerd naar het ziekenhuis alwaar je te horen krijgt de rest van je leven als een kasplantje te leven aangezien je ruggemerg ernstig schade heeft opgelopen.
Hierdoor verlaat je vriendin je.. verlies je je baan.... je ouders schamen zich voor je en stoppen je weg in een verzorgingstehuis.... je wordt eenzaam en bent veelal depressief. Maar je overleeft het wel
Oh geen haar op mijn hoofd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |