Doeiquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:01 schreef Imberr het volgende:
ik ga der ook weer vandoor.. ik ga es vroeg slapen vanavond (niet nu meteen maar straks)
daagdaag![]()
Ciaotjes schoonheid, ik zie je morgen wel weer in de SCquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:01 schreef Imberr het volgende:
ik ga der ook weer vandoor.. ik ga es vroeg slapen vanavond (niet nu meteen maar straks)
daagdaag![]()
Hoije.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:01 schreef Imberr het volgende:
daagdaag![]()
Dan houden we niemand meer overquote:
Mwah, ben al weer ff terug, daar is het ook komkommertijd, minder users dan Fok!, maar gezelligerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:07 schreef brainster het volgende:
Doei hollander
Gaat iedereen nu weg ofzo?
Djezusquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Die banaan bij die Durex doet dingen vermoeden ('t is de leeftijd hè)
Voor De Lama's ben je te laatquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:09 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Nu dan maar ff de Lama's kijken, of iets anders.... mzzls
Dan kijk ik toch iets andersquote:
Heb jij hem gesoept? mooi gedaan iigquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:10 schreef hollander76 het volgende:
[..]
DjezusDaar had ik nog niet aan gedacht, tering jantje
ik begin puber-af te worden
En dat terwijl ik altijd een oog had/heb voor (semi-)sexistische opmerkingen![]()
Ik niet, maar ik heb dat ding vaak genoeg gezienquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Heb jij hem gesoept? mooi gedaan iig
En toch kan je met mij op msn babbelen?quote:
Windows messengerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En toch kan je met mij op msn babbelen?![]()
Oh ja dat zuigt grote tijd.quote:
Ik ben er nogquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:46 schreef brainster het volgende:
Hmm... na wat lurken ga ik ook maar even wat socializen.
Doei dude's
voor de dames als die er nog zijn, Maryse?, Imberr?, Brechtje?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |