Handel je dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:02 schreef Koewam het volgende:
Uhhhh, weet je dan hoe veel verlies ik maak?
Wat dan, winst maken ofzoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:02 schreef Koewam het volgende:
Uhhhh, weet je dan hoe veel verlies ik maak?
Ts doelt waarschijnlijk op het beperken van zijn verliesquote:Op zondag 24 juli 2005 10:23 schreef truSteh het volgende:
[..]
Wat dan, winst maken ofzoDat is erg onwaarschijnlijk met iets 2de hands verkopen
Oké dankjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:57 schreef The_Mavericks het volgende:
ik ken nog wel iemand die er geintreseerd in is, ik zal het hem wel even laten weten...
Zeg dan niks. Wat hij vraagt is een redelijke prijs.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:52 schreef seilram het volgende:
tja als je er zo graag vanaf wil, ik vind hem wel tof, maar meer dan 100 euro heb ik er echt niet voor over...
hij heeft al een runner gekochtquote:
Aan de andere kant staat nog 1quote:Op donderdag 1 september 2005 13:22 schreef junkiesietze het volgende:
Dat plaatje boven je carterkap... daar kan je wel een boete voor krijgen, hij MOET boven je band in het midden zitten. niet links of rechts
Stuk meer dan 400 iigquote:Op donderdag 8 september 2005 18:54 schreef ivetje het volgende:
Wat heb je er zelf voor betaald als ik vragen mag?
Weet ik veel, heb er niet aan gesleuteld of zoquote:Op donderdag 8 september 2005 18:56 schreef kokos het volgende:
Wat voorn blok ligt er onder?
Mina hori?
Ja ok, maar vergeet niet dat hij weer kilometers heeft gereden, hij is inmiddels 3e hands, eventuele krasjes ed...je krijgt er nooit voor wat je er zelf voor hebt betaald. Zelfde met een auto, die is na de eerste kilometers ook gewoon 5.000 euro ofzo minder waard hoorquote:
*in [GEZ] brommer / scooterquote:ivetje - donderdag 8 september 2005 @ 19:49
Loves duckie...
[TK] Yamaha Why retro brommer/scooter
Je hebt toch wel iemand met een auto ofzo die hem op kan halen...en tja, je vroeg om een ideetje en dat geef ikquote:Op donderdag 8 september 2005 19:51 schreef Trafasi het volgende:
[..]
En dan moet ik naar rotterdam lopen om hem te halen ?![]()
Afgezien van de afstand, wil ik graag een brommertje waar ik zonder helm op kan,quote:Op donderdag 8 september 2005 19:52 schreef ivetje het volgende:
[..]
Je hebt toch wel iemand met een auto ofzo die hem op kan halen...en tja, je vroeg om een ideetje en dat geef ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |