Tja, dat kind is waarschijnlijk niks anders gewend...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:06 schreef Razor21 het volgende:
-verhaal-
Omdat er toevallig onder het eten niets leuks op tv was. Hier wat meer info :quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:09 schreef Burner2000 het volgende:
Je maakt je druk om niks. Genoeg andere meiden die poen en status niet het belangrijkste vinden.
Waarom kijk je die crap btw?
Ja maar voordat je in de buurt van haar kwam werd je weggeslagen door een bodyguard.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:35 schreef mic_forever het volgende:
die slet had echt een dikke LUL nodig in d'r 16jarige kut
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:06 schreef Razor21 het volgende:
Wat een arrogant tyfus wijf![]()
![]()
Wat een ordinaire slet![]()
![]()
Dat je dit überhaupt nog post, echt triest voor woorden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:06 schreef Razor21 het volgende:
Wat een arrogant tyfus wijf![]()
![]()
Wat een ordinaire slet![]()
![]()
Ik wil graag dat iedereen in Roswell en op school ziet hoe ik leef.![]()
![]()
Die hoer is een verwaand nest. Haar vader heeft blijkbaar geld weet niet wat hij precies doet, maar schijnt oa 5 discotheken te hebben.![]()
![]()
Maar omdat madam 16 wordt mag ze een feest geven voor 1000 man kosten 450.000 dollar.![]()
Hoe ze doet voor de camera en hoe ze praat dat bevalt me helemaal niet![]()
![]()
Met er persoonlijke lijfwacht![]()
Ga werken hoer voor je geld ipv op de zakken van je pa te teren![]()
![]()
En dan die rijke vriendin van haar tegen een ander mokkel "Oh was jij maar 5 dollar kwijt aansieraden??", "Nou ik koop mijne altijd bij Tiffany's en ik was wel wat meer kwijt dat 5 dollar"
![]()
![]()
Ja hoeren weten nu wel dat je vader rijk is, maar doe godverdomme niet zo arrogant voor de tv dat je poen hebt, wat eigenlijk niet van jullie is. Je bent net 16 PAUPER!!!![]()
![]()
En ja ik wil je wel een keer bruut nemenmaar je gedrag
![]()
![]()
Nee dat was weer een anderequote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:37 schreef Cosworth het volgende:
Is dat ook die hoer die ging flippen omdat ze geen auto voor d'r verjaardag kreeg?
Denk 't niet. Denk dat ze alleen maar zal zeggen "Uuuuuuhg jakkie bah, bloed, lijken en stankquote:Op zondag 24 juli 2005 00:10 schreef DR878 het volgende:
Breng haar 1x in Afrika tussen alle arme mensen, 1x in Irak tussen het bloedvergieten, 1x in de gevangenis , 1x in de ghetto's en 1x bij de tokkies...dat zal haar leren mensen te respecteren![]()
ja vergeet de regel niet, je eigen leeftijd min 3jaar daar onder is tequote:Op zondag 24 juli 2005 00:14 schreef KreKkeR het volgende:
Is ze lekker trouwens?
Oh wacht, ze is 16 he?
dus als ik 74 ben en ik neem een vrouwtje van 24 is dat TE?quote:Op zondag 24 juli 2005 00:19 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
[..]
ja vergeet de regel niet, je eigen leeftijd min 3jaar daar onder is te![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |