dit gaat om een incident waarbij je zelf al aangaf dat je dacht de man levensmoe was. dat zeg je niet van een man die pinda's bij de apenheul koopt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:08 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
de Londenaren worden inderddad geroemd wegens hun kalmte![]()
of een soort masochist. Het is natuurlijk wel hartstikke spannend om weg te rennen in die omstandigheden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:09 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
of een zelfmoordfetisjist
of zo...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:07 schreef feyenoord-dude het volgende:
Deze persoon heeft zichzelf tot terreur-verdachte gemaakt door weg te rennen nota bene in een Londense metro toen er 'stop police' ofzo werd geroepen. De politie kon geen risico nemen, dus : goed gehandeld, bobby's!
Nee ik ben er nog niet geweest. Jij?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou ja! enig idee hoe overspannen de stad momenteel is?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:11 schreef fokje het volgende:
[..]
of een soort masochist. Het is natuurlijk wel hartstikke spannend om weg te rennen in die omstandigheden.![]()
ik ben er 2 keer geweest...11 jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee ik ben er nog niet geweest. Jij?
nee maar na de tweede golf en een aantal vrienden daar kan ik je melden dat het beheurlijk overspannen is, gek he?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee ik ben er nog niet geweest. Jij?
Ja maar niet sinds 7 juli bedoelde ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:14 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik ben er 2 keer geweest...11 jaar geleden ofzo
Ja, door dat te zeggen ben je er wel. Want het antwoord op je vraag is: Omdat wij niet leven volgens de Koran; de manier waarop zij(moslimfundamentalisten die overgaan tot terrorisme) de Koran interpreteren geeft hun het recht ons daarom te vermoorden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:45 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Door slechts dat te zeggen ben je er toch niet? Waarom gunnen ze ons het licht niet in de ogen?
ik probeer dat juist NIET te doen, was dat niet duidelijk???quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja maar niet sinds 7 juli bedoelde ik.
In het algemeen: Waarom zou je willen oordelen over een situatie, waarbij iemand is doodgeschoten, waar je eigenlijk niks van weet?
generalisatie!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:20 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ja, door dat te zeggen ben je er wel. Want het antwoord op je vraag is: Omdat wij niet leven volgens de Koran; de manier waarop zij(moslimfundamentalisten die overgaan tot terrorisme) de Koran interpreteren geeft hun het recht ons daarom te vermoorden.
Zelfs dan zullen de eencellige organismen onder de Fokkers het geweld goedkeuren.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:18 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Die man die gister heletijd op TV was als oog getuige zij ook dat de politie het slachtoffer eerst op de grond drukte en de politie boven op hem lag, en toen hoorde hij schoten. Toen kreeg ik al zo'n gevoel dat het niet klopte.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:24 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Zelfs dan zullen de eencellige organismen onder de Fokkers het geweld goedkeuren.
wat zijn jullie toch een stel bos/halsema-achtige jankzakken ook he...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:25 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]![]()
!!
alle Wilders-aanhangers
Daarom had ik er ook "in het algemeen" neergezet. Was voor de users die nu al zeggen 'eigen schuld'. Zo simpel ligt het imo helemaal niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:23 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik probeer dat juist NIET te doen, was dat niet duidelijk???![]()
wie??quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat zijn jullie toch een stel bos/halsema-achtige jankzakken ook he...
laf toekijken hoe de rest van de wereld het probleem moet oplossen. aanslagen waren er ruim en ruim voor afganistan en irak.
oh sorry!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:27 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Daarom had ik er ook "in het algemeen" neergezet. Was voor de users die nu al zeggen 'eigen schuld'. Zo simpel ligt het imo helemaal niet.
Wat ben jij toch een Gestapo-figuur als het slachtoffer inderdaad al overmeesterd was en toch geen bezwaar hebt als hij werd geëxecuteerd.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat zijn jullie toch een stel bos/halsema-achtige jankzakken ook he...
laf toekijken hoe de rest van de wereld het probleem moet oplossen. aanslagen waren er ruim en ruim voor afganistan en irak. en dan een grote bek vanaf de zijlijn als er een begrijpelijke fout wordt gemaakt.
jij en ns en nog wat enge randverschijnselen. gadver wat een inlevingsvermogen. en als je toch zo voor de terroristen en zelfmoordenaars als die aaziaat bent, sluit je lekker aan...quote:
Ik niet, als iemand weg rent, en onschuldig is kan voorkomen, dan kan je hem alsnog een kogel door z'n poot jagen. Maar als de politie aan het stapel is boven op een vreemde, dan kan je er vanuit gaan dat die niks meer doet, en dan jaagt iemand even 5 kogels er door heenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:24 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Zelfs dan zullen de eencellige organismen onder de Fokkers het geweld goedkeuren.
hoe had die gozer zijn handen toen ie overmeesterd werd, na de hele tijd teruggefloten te zijn? waarom had ie een dikke jas? weet jij het? nee? nou dan ga ik uit van de expertise van de veiligheid die hem heeft overmeesterd.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:29 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een Gestapo-figuur als het slachtoffer inderdaad al overmeesterd was en toch geen bezwaar hebt als hij werd geëxecuteerd.
Waarom? We hebben het hier toch over moslimfundamentalisten die westerlingen vermoorden alleen omdat ze ongelovig zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |