ik denk dat elke weldenkend mens zou blijven staan..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook niet als ie terug gefloten wordt en nog harder gaat rennen?
is dat zo ja?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:51 schreef Elusive het volgende:
vergeet niet dat die kerel ook over zo'n ticket check machine ding is gesprongen ofzo, je weet wel zo'n radje waar je heen moet lopen...
[afbeelding]
Dat kan maar zo.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:45 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
als ik als blonde nederlander wegrende, was ik dan ook doodgeschoten?
Moeten ze hier ook doen met die zwartrijders.. Gewoon afknallenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:51 schreef Elusive het volgende:
vergeet niet dat die kerel ook over zo'n ticket check machine ding is gesprongen ofzo, je weet wel zo'n radje waar je heen moet lopen...
[afbeelding]
dat ding, dan is het al helemaal verdacht, dan ook nog weg rennen als die wordt gevraagt te stoppen dan ben je toch godverdomme niet goed in je hoofd (ja,ok dat is die nu zekers weten niet) als je nagaat wat er dag en week ervoor gebeurde....
ik ook. en anders is het dus wel gewoon pech hebben. blijkbaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:51 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik denk dat elke weldenkend mens zou blijven staan..
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:52 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Moeten ze hier ook doen met die zwartrijders.. Gewoon afknallen![]()
en rende hij weg, of rende ie gewoon?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:53 schreef fokje het volgende:
Is bekend wat deze gozer eventueel wel te verbergen had?
de aanslagplegers zien er in londen vaak niet eens arabisch uit. in nederland hebben we toch ook die blonde muts die zich uit frustratie bij moh. b. heeft aangesloten. ik denk echt wel dat die voor allah haar hoofddoekje afgooit en blond de ah binnenrent. boem.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:52 schreef fokje het volgende:
[..]
Dat kan maar zo.
Het is uiteraard wel zo dat mensen van een andere etniciteit meer in de gaten worden gehouden, aangezien de bommendragers handelden vanuit de Koran oid. Dus er is simpelweg meer reden toe. Daar hoef je naar mijn idee ook niet zo moeilijk over te doen.
Overigens zal een blanke baardman gekleed in een jurk ook extra in de gaten worden gehouden. En terecht natuurlijk.
maar dat zijn wel uitzonderingen....die anderhalve man en een geitenkop paardenkop tellen niet meequote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de aanslagplegers zien er in londen vaak niet eens arabisch uit. in nederland hebben we toch ook die blonde muts die zich uit frustratie bij moh. b. heeft aangesloten. ik denk echt wel dat die voor allah haar hoofddoekje afgooit en blond de ah binnenrent. boem.
Welk vak is dat? Van buitenlandse afkomst zijn?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:46 schreef MouseOver het volgende:
Kan gebeuren. Te zware straf, maar dat is het risico van het vak. Ren dan niet weg.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Welk vak is dat? Van buitenlandse afkomst zijn?
En daar staat de doodstraf op, dat weet iedereen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:02 schreef Elusive het volgende:
goh en hij droeg ook een dikke winterjas, terwijl het gewoon warm was op die dag..
dan ook nog over een ticket machine springen, gevraagd worden om te stoppen om vervolgens de benen te nemen...
ik denk precies hetzelfde!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:06 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik begin steeds meer te denken dat hij dood geschoten wílde worden..
nou ja! enig idee hoe overspannen de stad momenteel is?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:07 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En daar staat de doodstraf op, dat weet iedereen.
GMTAquote:
nee echt, ik denk dat ie levensmoe was.quote:
de Londenaren worden inderddad geroemd wegens hun kalmtequote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou ja! enig idee hoe overspannen de stad momenteel is?
of een zelfmoordfetisjistquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee echt, ik denk dat ie levensmoe was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |