het is verschrikkelijk voor de familieleden, dat was volgens mij ook mijn eerste relpy. neemt niet weg dat ik ervan uitga dat de autoriteiten goed hebben gehandeld. en ja in deze situaties vraagt iemand om semi-zelfmoord. zo zijn er ook een paar honderd mensen op de wereld die expres 's avonds in het park gaan wandelen, omdat ze hopen doodgestoken te worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Geen onzinnige vergelijking. Alsof deze man geen familieleden had, alsof de volgende die om de een of andere reden niet stopt en wordt geliquideerd geen familieleden heeft. Dat zijn ook familieleden, maar zullen zij het nu begrijpen?
ook nadat je over het poortje springt? in een metro waar alles op scherp staat. doe ff normaal joh!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:52 schreef Monidique het volgende:
Ook mensen met kwade bedoelingen kunnen "Stop, police" zeggen.
je draaft volkomen door, en ik ga het niet meer uitleggen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:53 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Rationaliseren dan (in plaats van goedpraten, als je zo over dat woord valt).
De halve wereld waarschuwt voor het gevaar van terrorisme, namelijk dat we in ruil voor 'veiligheid' bereid zullen zijn om de autoriteiten steeds meer macht en bevoegdheden te geven. En wat geberud er? Agenten in burger met een licence to kill op straat.
Mijn god. Zelfs voor mij is dat TRU gepraat over chip-implantaten te gortig, maar ik begin te geloven dat mensen zo langzamerhand al zover heen zijn dat ze vrijwillig in de rij zouden gaan staan.
je gaat volkomen voorbij aan het gebeurde, je inlevingsvermogen in het westen en verzint wederom je eigen doemstaatje.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:53 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De halve wereld waarschuwt voor het gevaar van terrorisme, namelijk dat we in ruil voor 'veiligheid' bereid zullen zijn om de autoriteiten steeds meer macht en bevoegdheden te geven. En wat gebeurd er? Agenten in burger met een licence to kill op straat.
Mijn god. Zelfs voor mij is dat TRU gepraat over chip-implantaten te gortig, maar ik begin te geloven dat mensen zo langzamerhand al zover heen zijn dat ze vrijwillig in de rij zouden gaan staan.
Nee, daar ben ik het mee eens. Maar ik heb begrepen dat hij de metro in is gerend, nadat hij werd achtervolgd door mannen in burgerkleding die hem eerst volgden. Niet zo gek dat hij dan gaat rennen en niet luistert naar de personen, als ze iets gezegd hebben toen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook nadat je over het poortje springt? in een metro waar alles op scherp staat. doe ff normaal joh!
Och och, wat had jij liever zien gebeuren dan na een reeks van zulke laffe aanslagen?quote:De halve wereld waarschuwt voor het gevaar van terrorisme, namelijk dat we in ruil voor 'veiligheid' bereid zullen zijn om de autoriteiten steeds meer macht en bevoegdheden te geven. En wat geberud er? Agenten in burger met een licence to kill op straat.
ja ik heb dus anders gehoord. iedereen staat op scherp nu.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik het mee eens. Maar ik heb begrepen dat hij de metro in is gerend, nadat hij werd achtervolgd door mannen in burgerkleding die hem eerst volgden. Niet zo gek dat hij dan gaat rennen en niet luistert naar de personen, als ze iets gezegd hebben toen.
Zo zijn er ook Pakistanen en Benghali's die -net zoals een hoop Turken en Marokkanen in Nederland- met dikke jassen rondlopen in de zomer omdat ze het niet echt warm vinden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:54 schreef zoalshetis het volgende:
zo zijn er ook een paar honderd mensen op de wereld die expres 's avonds in het park gaan wandelen, omdat ze hopen doodgestoken te worden.
Ga eens normaal quoten.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:59 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Och och, wat had jij liever zien gebeuren dan na een reeks van zulke laffe aanslagen?
exact. eerst maar eens uitzoeken waarom de man rende. kijken of hij ooit eerder zelfmoordpogingen heeft gedaan en dan de familie condoleren, tegemoet komen indien hij echt iets deed binnen de britse samenleving. stomme eikel binnen de metro!!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, de acties van de politie zijn enigszins te begrijpen, ja. En toch is er een onschuldig man dood en dan is een "Sorry, shit happens, dat begrijp je toch" niet genoeg.
Volgens mij zijn er in dit kleine landje nog meer Marokkaanse homohoertjes dan maroc`s die in de zomer een jas dragen omdat het te koud zou zijn..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:59 schreef APK het volgende:
[..]
Zo zijn er ook Pakistanen en Benghali's die -net zoals een hoop Turken en Marokkanen in Nederland- met dikke jassen rondlopen in de zomer omdat ze het niet echt warm vinden.
De familieleden condoleren als eerst natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
exact. eerst maar eens uitzoeken waarom de man rende. kijken of hij ooit eerder zelfmoordpogingen heeft gedaan en dan de familie condoleren.
Doet me denken aan grasvreters die ik een shoorde schreeuwen: " NEDERLAND POLITIESTAAT, NEDERLAND POLITIESTAAT".quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:53 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De halve wereld waarschuwt voor het gevaar van terrorisme, namelijk dat we in ruil voor 'veiligheid' bereid zullen zijn om de autoriteiten steeds meer macht en bevoegdheden te geven. En wat gebeurd er? Agenten in burger met een licence to kill op straat.
Je hoeft het ook niet verder uit te leggen want ik begrijp je volkomen. Ik zeg alleen dat we precies het tegenovergestelde doen wat we zouden moeten willen. Ik neem tenminste aan dat persoonlijke vrijheid je meer lief is dan die van 'de autoriteit'.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:56 schreef milagro het volgende:
[..]
je draaft volkomen door, en ik ga het niet meer uitleggen.
dat is allang gedaan, nu maar eens uitzoeken wat er echt aan de hand is. en je kan zelfs slimme henkie zijn om dit te begrijpen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
De familieleden condoleren als eerst natuurlijk.
Zoals je het nu doet, ipv de naam van de persoon op wie je reageert weglaten.quote:Normaal quoten? Wat bedoel je?
Je bedoeld dat ik niet moet quoten zoals jij net dus deed?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:03 schreef APK het volgende:
[..]
Zoals je het nu doet, ipv de naam van de persoon op wie je reageert weglaten.
Ik neem aan dat het allemaal wel gebeurd is, ja, maar zo zei jij het niet. Eerst onderzoeken en dan pas condoleren. Nee, zo hoort dat niet. Maar goed, gaat nergens over...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is allang gedaan, nu maar eens uitzoeken wat er echt aan de hand is.
Dat snap je dus wél.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:04 schreef DaveHarris het volgende:
Je bedoeld dat ik niet moet quoten zoals jij net dus deed?![]()
een paar keer, een paar jaar, je 'persoonlijke vrijheid' verliezen (vieze afaterm) is mij, mijn familie en vrienden meer waard dan het leven verliezen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet verder uit te leggen want ik begrijp je volkomen. Ik zeg alleen dat we precies het tegenovergestelde doen wat we zouden moeten willen. Ik neem tenminste aan dat persoonlijke vrijheid je meer lief is dan die van 'de autoriteit'.
Voor de rest zal het me een zorg zijn maar ik had het wel leuk gevonden als er morgen uit protest
honderden mensen in dikke jassen door Londen zouden gaan rennen.
Blijkbaar was het een Braziliaan. Vraag mij af of die het Engels machtig was of illegaal in het land verbleef. Dat kan je inderdaad wel even schrikken al was dat eerder om weggestuurd te worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:54 schreef Overlast het volgende:
Geloof me, als ik een dikke pakistaan was met een dikke winterjas, dan zou ik niet in Londense metro, een dag na een aanslag gaan wegrennen voor politieagenten met een wapen in hun hand.
Wat er ook precies aan de hand is, die man verdient de Darwin dodo(geloof ik) award.
Het is zeker tragisch als hij er niks mee te maken had, maar het is wel begrijpelijk.
als je zo alien bent in een land waar je woont, dan ben je de grootste pechvogel van de wereld.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:51 schreef sampoo het volgende:
[..]
Blijkbaar was het een Braziliaan. Vraag mij af of die het Engels machtig was of illegaal in het land verbleef. Dat kan je inderdaad wel even schrikken al was dat eerder om weggestuurd te worden.
wie zegt dat ie er woonde?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je zo alien bent in een land waar je woont, dan ben je de grootste pechvogel van de wereld.
gaan we nu weer van voor af aan zijn utlra domme actie bespreken, ongeacht uit welk land ie komt?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:18 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
wie zegt dat ie er woonde?
of is dat al bekend?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gaan we nu weer van voor af aan zijn utlra domme actie bespreken, ongeacht uit welk land ie komt?
Niet dus, je wordt achtervolgt door een meute skinheads en het volgende moment lig je met 5 kogels in je lijf op de grond.quote:It is not true to say that police officers must identify themselves or shout a warning when confronting a suspect believed to pose a grave and imminent threat.
je pikt er wel uit wat in je straatje past, hèquote:Op zondag 24 juli 2005 00:11 schreef Pinobot het volgende:
Voor iedereen die denkt dat er "stop politie!" word geroepen.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/4708373.stm
[..]
Niet dus, je wordt achtervolgt door een meute skinheads en het volgende moment lig je met 5 kogels in je lijf op de grond.
quote:According to B’Tselem’s figures, since the beginning of 2004, Israelis security forces have killed eighty-nine Palestinians during operations that the defense establishment refers to as arrest operations. At least seventeen of the persons killed were not wanted by Israel, but were civilians who were not suspected by Israel of having committed any offense. In addition, at least forty-three of those killed were unarmed, or were not attempting to use their arms against Israeli security forces at the time they were killed. None of these cases were investigated by the Military Police investigation unit.
Lik me reet met je mensenrechten. Ga dat maar vertellen aan de familie van de 50 slachtoffers eerder.quote:Op zondag 24 juli 2005 06:56 schreef Pinobot het volgende:
mensenrechten.
Of beter, aan al die mensen in ziekenhuizen die hun gezicht verbrand is.quote:Op zondag 24 juli 2005 07:04 schreef Xenomaniac het volgende:
Ga dat maar vertellen aan de familie van de 50 slachtoffers eerder.
Hoeveel onschuldige mensen wil je doodschieten om zogenaamd anderen te beschermen?quote:Op zondag 24 juli 2005 07:07 schreef Xenomaniac het volgende:
Of beter, aan al die mensen in ziekenhuizen die hun gezicht verbrand is.
Ga je daar maar melden met je mensenrechtenverhaaltje.
Mensenrechten is alles wat we hebben. Zelfs al waren er 5.000.000 slachtoffers door mensenrechten schendende klojo's dan nog schaffen we de mensenrechten niet af. Je opmerking is totaal tegenstrijdig. Je veroordeeld het schenden van de rechten van de 50 slachtoffers maar heeft dan geen reet aan het schenden van de mensenrechten.quote:Op zondag 24 juli 2005 07:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Lik me reet met je mensenrechten. Ga dat maar vertellen aan de familie van de 50 slachtoffers eerder.
Flikker toch op met dit soort stemmingmakerij!quote:Op zondag 24 juli 2005 08:44 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ook de metrobestuurder die maakte dat hij wegkwam kreeg een pistool tegen zijn kop. Ik vermoed dat hij ook een "kleurtje" had.
http://uk.news.yahoo.com/050722/344/fnze5.html
Ik snap niet hoe je dit voorval zo hardnekkig los van de feiten kunt zien. Op 7 juli zijn vijftig mensen omgekomen door bommen in metro's en eentje in een bus. Een week later een poging tot hetzelfde. Gelukkig slechts een poging. Een dag later treffen we een onbekend individu met een opvallend dikke jas (voor de tijd van het jaar en de temperatuur van die dag) met een rugzak in de metro. Vanaf dat moment ben je al verdacht. Daar hoef je verder niets voor te doen. Als je het vervolgens op een rennen zet als je gevraagd wordt te stoppen, gooi je slechts olie op het vuur.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat zal best, heb ik ook geen boodschap aan.
Het enige dat ik wel snap is dat er iets flink mis is als mensen het goed gaan praten dat het koelbloedig vijf kogels in iemand pompen nadat hij overmeesterd is, okay is wanneer het slachtoffer zich "verdacht gedroeg".
(...)
Ik begrijp het echt niet hoe iedereen zo gemakkelijk en vrijwillig hun vrijheden op willen geven in ruil voor 'veiligheid'.
En terwijl jij je veilig waant omdat je op iedere hoek van de straat je rugzakje moet laten zien en de kans loopt in de rug geschoten te worden omdat je iets teveel haast hebt om de trein te halen gaat in een ander deel van de stad een autobom af.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:48 schreef Argento het volgende:
Iedereen die mijn gevoel van veiligheid bedoeld of onbedoeld aantast, mag van mij met vijf kogels naar de eeuwige metroperrons worden gestuurd.
Iedereen mag zijn vermoedens uiten, stemmingmakerij of niet.quote:Op zondag 24 juli 2005 09:47 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Flikker toch op met dit soort stemmingmakerij!
Waar staat dat, dat hij een rugzak droegquote:Op zondag 24 juli 2005 10:48 schreef Argento het volgende:
Een dag later treffen we een onbekend individu met een opvallend dikke jas (voor de tijd van het jaar en de temperatuur van die dag) met een rugzak in de metro.
En we gaan een stapje dichter naar de afgrond.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:48 schreef Argento het volgende:
Iedereen die mijn gevoel van veiligheid bedoeld of onbedoeld aantast, mag van mij met vijf kogels naar de eeuwige metroperrons worden gestuurd.
Waarom beginnen jullie niet samen een fascistische praatgroep?quote:Op zondag 24 juli 2005 11:16 schreef milagro het volgende:
Goed verwoord, Argento..
jij ziet al taferelen voor je van tientallen op een met speciale eenheden vergeven metroperrons rennende en over hekjes springenden mensen die allemaal stoptekens negeren op de dag na weer 4 bomaanslagen? aha.quote:Op zondag 24 juli 2005 07:25 schreef Pinobot het volgende:
[..]
Hoeveel onschuldige mensen wil je doodschieten om zogenaamd anderen te beschermen?
waarom word jij niet volwassen ipv op de man te spelen als je argumenten op zijn.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:26 schreef Pinobot het volgende:
[..]
Waarom beginnen jullie niet samen een fascistische praatgroep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |