als je zo alien bent in een land waar je woont, dan ben je de grootste pechvogel van de wereld.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:51 schreef sampoo het volgende:
[..]
Blijkbaar was het een Braziliaan. Vraag mij af of die het Engels machtig was of illegaal in het land verbleef. Dat kan je inderdaad wel even schrikken al was dat eerder om weggestuurd te worden.
wie zegt dat ie er woonde?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je zo alien bent in een land waar je woont, dan ben je de grootste pechvogel van de wereld.
gaan we nu weer van voor af aan zijn utlra domme actie bespreken, ongeacht uit welk land ie komt?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:18 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
wie zegt dat ie er woonde?
of is dat al bekend?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gaan we nu weer van voor af aan zijn utlra domme actie bespreken, ongeacht uit welk land ie komt?
Niet dus, je wordt achtervolgt door een meute skinheads en het volgende moment lig je met 5 kogels in je lijf op de grond.quote:It is not true to say that police officers must identify themselves or shout a warning when confronting a suspect believed to pose a grave and imminent threat.
je pikt er wel uit wat in je straatje past, hèquote:Op zondag 24 juli 2005 00:11 schreef Pinobot het volgende:
Voor iedereen die denkt dat er "stop politie!" word geroepen.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/4708373.stm
[..]
Niet dus, je wordt achtervolgt door een meute skinheads en het volgende moment lig je met 5 kogels in je lijf op de grond.
quote:According to B’Tselem’s figures, since the beginning of 2004, Israelis security forces have killed eighty-nine Palestinians during operations that the defense establishment refers to as arrest operations. At least seventeen of the persons killed were not wanted by Israel, but were civilians who were not suspected by Israel of having committed any offense. In addition, at least forty-three of those killed were unarmed, or were not attempting to use their arms against Israeli security forces at the time they were killed. None of these cases were investigated by the Military Police investigation unit.
Lik me reet met je mensenrechten. Ga dat maar vertellen aan de familie van de 50 slachtoffers eerder.quote:Op zondag 24 juli 2005 06:56 schreef Pinobot het volgende:
mensenrechten.
Of beter, aan al die mensen in ziekenhuizen die hun gezicht verbrand is.quote:Op zondag 24 juli 2005 07:04 schreef Xenomaniac het volgende:
Ga dat maar vertellen aan de familie van de 50 slachtoffers eerder.
Hoeveel onschuldige mensen wil je doodschieten om zogenaamd anderen te beschermen?quote:Op zondag 24 juli 2005 07:07 schreef Xenomaniac het volgende:
Of beter, aan al die mensen in ziekenhuizen die hun gezicht verbrand is.
Ga je daar maar melden met je mensenrechtenverhaaltje.
Mensenrechten is alles wat we hebben. Zelfs al waren er 5.000.000 slachtoffers door mensenrechten schendende klojo's dan nog schaffen we de mensenrechten niet af. Je opmerking is totaal tegenstrijdig. Je veroordeeld het schenden van de rechten van de 50 slachtoffers maar heeft dan geen reet aan het schenden van de mensenrechten.quote:Op zondag 24 juli 2005 07:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Lik me reet met je mensenrechten. Ga dat maar vertellen aan de familie van de 50 slachtoffers eerder.
Flikker toch op met dit soort stemmingmakerij!quote:Op zondag 24 juli 2005 08:44 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ook de metrobestuurder die maakte dat hij wegkwam kreeg een pistool tegen zijn kop. Ik vermoed dat hij ook een "kleurtje" had.
http://uk.news.yahoo.com/050722/344/fnze5.html
Ik snap niet hoe je dit voorval zo hardnekkig los van de feiten kunt zien. Op 7 juli zijn vijftig mensen omgekomen door bommen in metro's en eentje in een bus. Een week later een poging tot hetzelfde. Gelukkig slechts een poging. Een dag later treffen we een onbekend individu met een opvallend dikke jas (voor de tijd van het jaar en de temperatuur van die dag) met een rugzak in de metro. Vanaf dat moment ben je al verdacht. Daar hoef je verder niets voor te doen. Als je het vervolgens op een rennen zet als je gevraagd wordt te stoppen, gooi je slechts olie op het vuur.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat zal best, heb ik ook geen boodschap aan.
Het enige dat ik wel snap is dat er iets flink mis is als mensen het goed gaan praten dat het koelbloedig vijf kogels in iemand pompen nadat hij overmeesterd is, okay is wanneer het slachtoffer zich "verdacht gedroeg".
(...)
Ik begrijp het echt niet hoe iedereen zo gemakkelijk en vrijwillig hun vrijheden op willen geven in ruil voor 'veiligheid'.
En terwijl jij je veilig waant omdat je op iedere hoek van de straat je rugzakje moet laten zien en de kans loopt in de rug geschoten te worden omdat je iets teveel haast hebt om de trein te halen gaat in een ander deel van de stad een autobom af.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:48 schreef Argento het volgende:
Iedereen die mijn gevoel van veiligheid bedoeld of onbedoeld aantast, mag van mij met vijf kogels naar de eeuwige metroperrons worden gestuurd.
Iedereen mag zijn vermoedens uiten, stemmingmakerij of niet.quote:Op zondag 24 juli 2005 09:47 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Flikker toch op met dit soort stemmingmakerij!
Waar staat dat, dat hij een rugzak droegquote:Op zondag 24 juli 2005 10:48 schreef Argento het volgende:
Een dag later treffen we een onbekend individu met een opvallend dikke jas (voor de tijd van het jaar en de temperatuur van die dag) met een rugzak in de metro.
En we gaan een stapje dichter naar de afgrond.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:48 schreef Argento het volgende:
Iedereen die mijn gevoel van veiligheid bedoeld of onbedoeld aantast, mag van mij met vijf kogels naar de eeuwige metroperrons worden gestuurd.
Waarom beginnen jullie niet samen een fascistische praatgroep?quote:Op zondag 24 juli 2005 11:16 schreef milagro het volgende:
Goed verwoord, Argento..
jij ziet al taferelen voor je van tientallen op een met speciale eenheden vergeven metroperrons rennende en over hekjes springenden mensen die allemaal stoptekens negeren op de dag na weer 4 bomaanslagen? aha.quote:Op zondag 24 juli 2005 07:25 schreef Pinobot het volgende:
[..]
Hoeveel onschuldige mensen wil je doodschieten om zogenaamd anderen te beschermen?
waarom word jij niet volwassen ipv op de man te spelen als je argumenten op zijn.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:26 schreef Pinobot het volgende:
[..]
Waarom beginnen jullie niet samen een fascistische praatgroep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |