Precies, geen risico nemen met een mongool die na alles wat er gebeurd is, het op een lopen zet als de kit eraan komt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:58 schreef longinus het volgende:
In het leger is het nog altijd: shoot first, ask questions later.
Grappig, dat betekent dus dat na een bomaanslag, alle mensen die in de buurt zijn, het beste stokstijf stil kunnen blijven staan, alle bevelen van de politie zonder vragen opvolgend, omdat ze anders kunnen eindigen met een kogel of tig door hun kop.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:00 schreef Xenomaniac het volgende:
Precies, geen risico nemen met een mongool die na alles wat er gebeurd is, het op een lopen zet als de kit eraan komt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:55 schreef The_stranger het volgende:
surveillance officers betekent niet meteen dat het undercover agenten zijn...
Iddquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:03 schreef Vampier het volgende:
zijn we de 50 doden alweer vergeten? Die gozer had gewoon moeten luisteren... als ik op een Amerikaans vliegveld ook moeilijk ga doen dan ga ik er ook aan.
Hoezo deed 'die gozer' moeilijk?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:03 schreef Vampier het volgende:
zijn we de 50 doden alweer vergeten? Die gozer had gewoon moeten luisteren... als ik op een Amerikaans vliegveld ook moeilijk ga doen dan ga ik er ook aan.
Daar noem je ook weer een lichtend voorbeeld.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:03 schreef Vampier het volgende:
als ik op een Amerikaans vliegveld ook moeilijk ga doen dan ga ik er ook aan.
WTF is dit nou weer?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:03 schreef Hallulama het volgende:
Grappig, dat betekent dus dat na een bomaanslag, alle mensen die in de buurt zijn, het beste stokstijf stil kunnen blijven staan, alle bevelen van de politie zonder vragen opvolgend, omdat ze anders kunnen eindigen met een kogel of tig door hun kop.
Uitstekend!
Ja hoe dan ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:08 schreef Bombie het volgende:
Er komt nog wel een dag dat vrijheid iets is dat alleen nog in geschiedenislessen voorkomt.
Ik heb een zwarte rugzak, ik ga maar niet meer met de metroquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:08 schreef Bombie het volgende:
Dit betekent dus dat de Britse politie zich het recht heeft toegeëigend om iedereen, die zich niet gedraagt zoals zij wil te executeren, en ermee weg kan komen.
Als er stillen komen die jou willen spreken/oppakken ren jij niet weg, je hebt immers niks te vrezen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb een zwarte rugzak, ik ga maar niet meer met de metro
was jij erbij?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:13 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Als er stillen komen die jou willen spreken/oppakken ren jij niet weg, je hebt immers niks te vrezen.
Deze janlul begint te rennen in een metro waar een week daarvoor nog 50 mensen het leven lieten. Misschien is dat het verschil?
Tsja, dat noem ik dan wel weer undercover ja...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kunnen net zo goed een stel hooligans op Paki-jacht zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |