Daar werd ik over getipt ja. Binnenkort eens kijken, ik lees eigenlijk -vrijwel- niksquote:Op zondag 24 juli 2005 01:28 schreef MaRySe het volgende:
Het is redelijk gehypt maar wel erg leuk om te lezenNet als het Bernini Mysterie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
Hoi Tijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:08 schreef Tijn het volgende:
Ik overdreef niet. Ik ken echt niemand waarvan ik weet dat hij/zij het gelezen heeft.
Het is fictie hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:33 schreef Exhale_02 het volgende:
Het is een goed boek...
Ga het lezen, misschien leer je nog wat...
Hoi lieverdquote:
dan doe ik het welquote:
dude praat normaalquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:51 schreef Yosomite het volgende:
Misgien moet er eens een topik / diskussie gevoerd worden over het versgil tussen een domumentère en een fantasieverhaal.
De Da Vinci Code is een fantasieverhaal.
Elementen van dit fantasieverhaal zouden onderdeel van een dokumentère kunnen zein.
Ik praat normaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:17 schreef crossover het volgende:
[..]
dan doe ik het wel
[..]
dude praat normaal
ik ben net begonnen in het boek, ben ik hoofdstuk 3. ik vind er nog niks speciaals aan.. maar dat komt vast nog wel
quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:26 schreef heijx het volgende:
Het leest ontzettend rap weg. Het moet in een weekend kunnen.
De schrijver koketteert nogal met zijn vondsten en weetjes over het Christendom, talen en oude gebruiken. Dat gaat op den duur vervelen dus dan sla ik weer een paragraaf over.
Ik lees liever wat langere boeken, omdat ik daar toch langer in kan ronddwalen dan dit werk. Al met al niet onaardig.
Ik vind het karakter van Silas erg onevenwichtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |