Serieus? Ik ken echt helemaal niemand die het gelezen heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ow god.. dit meen je niet. De personen die dit boek niet gelezen hebben en die ik ken zijn bij dezen verdubbeld..
Een overhyped baggerboek, net zoals de andere boeken van dhr. Brownquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:50 schreef P0rt0 het volgende:
Kan iemand mij uberhaupt uitleggen wat dat nou precies is? Ik hoor ook dat er een boek uit it etc. En wat ik vandaag achter ben gekomen is dat de Kerk zich tegen het boek keerd oid.
Kan iemand mij enig uitleg geven erover?
Kneusquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:36 schreef GREED het volgende:
[..]
Een overhyped baggerboek, net zoals de andere boeken van dhr. Brown
Het nieuw liedje van lojd benksquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gaat iemand nou nog vertellen wat het precies is, zoals de TS vroeg of eh...
Breaking the da vinci code?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:41 schreef Oksel het volgende:
Leuke feiten, de feiten zijn leuker dan het eigenlijke verhaal.
Lees ook het boek over de feiten, ben de titel even kwijt.
Ik overdrijf natuurlijk. Maar ik ken toch wel wat mensen die het gelezen hebben. Zelfs mijn moeder heeft het gelezen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Serieus? Ik ken echt helemaal niemand die het gelezen heeft.
Ik overdreef niet. Ik ken echt niemand waarvan ik weet dat hij/zij het gelezen heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik overdrijf natuurlijk. Maar ik ken toch wel wat mensen die het gelezen hebben. Zelfs mijn moeder heeft het gelezen.
Hai.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik overdreef niet. Ik ken echt niemand waarvan ik weet dat hij/zij het gelezen heeft.
Beetje zoals I, Robot dusquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Man wordt vermoord. Zelfde man heeft speurtocht uitgezet, en twee mensen lopen de speurtocht uit en lossen een raadsel op. Iedereen leeft nog lang en gelukkig.
Want jij leest natuurlijk alleen boeken van de heer Mulisch, want dat zijn pas echt goede boeken zeker?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:36 schreef GREED het volgende:
[..]
Een overhyped baggerboek, net zoals de andere boeken van dhr. Brown
Ik ook niet, maar misschien ben jij net zo'n snob als ik en zijn de mensen in je naaste omgeving precies zo. Als iets ontzettend populair is ga ik het echt niet lezen(of luisteren, of bekijken).quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik overdreef niet. Ik ken echt niemand waarvan ik weet dat hij/zij het gelezen heeft.
Zeker. Titanic ook nooit gezien?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:22 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar misschien ben jij net zo'n snob als ik en zijn de mensen in je naaste omgeving precies zo. Als iets ontzettend populair is ga ik het echt niet lezen(of luisteren, of bekijken).
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Man wordt vermoord. Zelfde man heeft speurtocht uitgezet om geheim aan dochter te vertellen, en twee mensen lopen de speurtocht uit en lossen een raadsel op. Iedereen leeft nog lang en gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope. Evenals Harry Potter. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik Star Wars 1 en The lord of the Rings wél gezien heb, maar daar vond ik dan gelukkig weer geen reet aan.quote:
Een boek, geschreven door Dan Brown.. Erg vermakelijk, het is een fictioneel verhaal over de theorie dat Jezus een vrouw en kinderen had en dat zijn afstammelingen tegenwoordig nog steeds rondlopen...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:50 schreef P0rt0 het volgende:
Kan iemand mij uberhaupt uitleggen wat dat nou precies is? Ik hoor ook dat er een boek uit it etc. En wat ik vandaag achter ben gekomen is dat de Kerk zich tegen het boek keerd oid.
Kan iemand mij enig uitleg geven erover?
Kan natuurlijk ook niet he, dat je oppervlakkige cultuur goed vindtquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nope. Evenals Harry Potter. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik Star Wars 1 en The lord of the Rings wél gezien heb, maar daar vond ik dan gelukkig weer geen reet aan.
Ja, stel je voor dat je iets leuk vindt dat tien andere mensen ook kennen. Dan kan je natuurlijk niet meer elitair doen tegenover je vrienden over wat voor diepgaande cultuur jij kan waarderen en wat voor gepeupel de rest van de wereld is dat ze dat niet kunnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nope. Evenals Harry Potter. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik Star Wars 1 en The lord of the Rings wél gezien heb, maar daar vond ik dan gelukkig weer geen reet aan.
dat idee kreeg ik niet toen ik vorige week op National Geograpic die docu van twee uur hierover zag. Veel klopt niet of is niet te achterhalen. Ik denk dat grote lijnen wel kloppen. Dat de kerk vrouwen steevast schandalig hebben behandeld (zie je zelfs in deze tijd nog). Maar het is vooral een leuk boek dat informatief is.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:24 schreef Eix het volgende:
Een mooi boek
Er zitten alleen te weinig rustpunten in, net een snelle actie film. Maar vond t Bernini Mysterie beter.![]()
ja... adoptie was voor de zoon van god geen optiequote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:59 schreef P0rt0 het volgende:
Bedankt mensenIk snap het een beetje. Maar had jezus geneukt dan?
ik heb hem ook niet gelezen hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ow god.. dit meen je niet. De personen die dit boek niet gelezen hebben en die ik ken zijn bij dezen verdubbeld..
Daar werd ik over getipt ja. Binnenkort eens kijken, ik lees eigenlijk -vrijwel- niksquote:Op zondag 24 juli 2005 01:28 schreef MaRySe het volgende:
Het is redelijk gehypt maar wel erg leuk om te lezenNet als het Bernini Mysterie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
Hoi Tijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:08 schreef Tijn het volgende:
Het is fictie hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:33 schreef Exhale_02 het volgende:
Het is een goed boek...
Ga het lezen, misschien leer je nog wat...
Hoi lieverdquote:
dan doe ik het welquote:
dude praat normaalquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:51 schreef Yosomite het volgende:
Misgien moet er eens een topik / diskussie gevoerd worden over het versgil tussen een domumentère en een fantasieverhaal.
De Da Vinci Code is een fantasieverhaal.
Elementen van dit fantasieverhaal zouden onderdeel van een dokumentère kunnen zein.
Ik praat normaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:17 schreef crossover het volgende:
[..]
dan doe ik het wel
[..]
dude praat normaal
ik ben net begonnen in het boek, ben ik hoofdstuk 3. ik vind er nog niks speciaals aan.. maar dat komt vast nog wel
quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:26 schreef heijx het volgende:
Het leest ontzettend rap weg. Het moet in een weekend kunnen.
De schrijver koketteert nogal met zijn vondsten en weetjes over het Christendom, talen en oude gebruiken. Dat gaat op den duur vervelen dus dan sla ik weer een paragraaf over.
Ik lees liever wat langere boeken, omdat ik daar toch langer in kan ronddwalen dan dit werk. Al met al niet onaardig.
Ik vind het karakter van Silas erg onevenwichtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |