Behoorlijk + ik zie er nogal link uit.quote:
okquote:Op zondag 24 juli 2005 00:22 schreef XiChico het volgende:
uitlokken totdat die andere swa een pipa in zn jaszak heeft dan ben je de lul je weettokk
Uitlokken is stom net als Happyslap.
Alleen maar omdat jij een kutbui hebt moeten andere mensen dat ontgelden!quote:Op zondag 24 juli 2005 00:21 schreef Viking84 het volgende:
Eerlijk waar, ik snap jullie niet. Of snappen jullie mij niet? Of snap ik TS niet?
Soms zijn mensen irritant of ik ben in een kutbui en dan ga ik expres ruzie met hen zitten maken. Rotopmerkingen maken, hen afzeiken etc. Ik vraag net aan mijn huisgenoot of dat zo raar is. Hij vindt van niet; doet het zelf ook. So, I don't get it?
dat jullie het allemaal niet met mij eens zijn, wil nog niet zeggen dat jullie het bij het juiste eind hebben. De meerderheid heeft niet altijd gelijkquote:Op zondag 24 juli 2005 00:28 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat jij een kutbui hebt moeten andere mensen dat ontgelden!
En wanneer jij een kutbui hebt ga je express ruzie zoeken!
Jij bent volgens mij ook niet helemaal in orde!![]()
Heeft wel gelijk je komt vast een keer de verkeerde tegenquote:
totdat je een keer de verkeerde uitlokt, en je met een mes tussen je ribben op de straat ligt...quote:Op zondag 24 juli 2005 00:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat jullie het allemaal niet met mij eens zijn, wil nog niet zeggen dat jullie het bij het juiste eind hebben. De meerderheid heeft niet altijd gelijk![]()
Ga ook ff gezellig met de TS op een onbewoond eiland zeg! Als de hele wereld dezelfde mentaliteit als jouw zou hebben was de wereld al lang vergaan!quote:Op zondag 24 juli 2005 00:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat jullie het allemaal niet met mij eens zijn, wil nog niet zeggen dat jullie het bij het juiste eind hebben. De meerderheid heeft niet altijd gelijk![]()
Misschien dat ze het dan afleert met die vage ideeen!quote:Op zondag 24 juli 2005 00:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
totdat je een keer de verkeerde uitlokt, en je met een mes tussen je ribben op de straat ligt...
Maar nu welquote:Op zondag 24 juli 2005 00:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, gelukkig is de wereld een blije, warme plek waar iedereen gelukkig isquote:Op zondag 24 juli 2005 00:36 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ga ook ff gezellig met de TS op een onbewoond eiland zeg! Als de hele wereld dezelfde mentaliteit als jouw zou hebben was de wereld al lang vergaan!![]()
nog liever een mes tussen m'n ribben dan dat ik toegeefquote:Op zondag 24 juli 2005 00:37 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Misschien dat ze het dan afleert met die vage ideeen!
Nou nou. En gisteren wou je ook al een aanslag plegen op het kapitalisme. Ben je laat met puberen ofzo?quote:Op zondag 24 juli 2005 00:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nog liever een mes tussen m'n ribben dan dat ik toegeef
ik puber al sinds m'n 3equote:Op zondag 24 juli 2005 00:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou nou. En gisteren wou je ook al een aanslag plegen op het kapitalisme. Ben je laat met puberen ofzo?
ik vermoed dat je gelijk hebtquote:Op zondag 24 juli 2005 00:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou nou. En gisteren wou je ook al een aanslag plegen op het kapitalisme. Ben je laat met puberen ofzo?
Jij was degene die het normaal vond mensen zonder reden tot ruzie uit te lokken....quote:Op zondag 24 juli 2005 00:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga pittennog veel plezier met het collectief afzeiken van anderen om jullie eigen gemoed gerust te stellen
![]()
![]()
Verbaal rebelleren, dat is pas een kunst. En dan nog zonder scheldwoorden te gebruiken ookquote:Op zondag 24 juli 2005 00:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik puber al sinds m'n 3een het is heel gezond
Rebelleren is de enige manier om stand te houden in deze wereld. Geen compromissen sluiten, maar gáán met die banaan
Gelukkig maar dat jij zo goed weet hoe de wereld in elkaar steekt. Weltruste hequote:Op zondag 24 juli 2005 00:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga pittennog veel plezier met het collectief afzeiken van anderen om jullie eigen gemoed gerust te stellen
![]()
![]()
... zie je mij hier een scheldwoord gebruiken? Anyway, ik heb al teveel gezegdquote:Op zondag 24 juli 2005 00:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Verbaal rebelleren, dat is pas een kunst. En dan nog zonder scheldwoorden te gebruiken ook
Je hebt ook de kop van iemand met een dergelijke denkwijze.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:21 schreef Viking84 het volgende:
Eerlijk waar, ik snap jullie niet. Of snappen jullie mij niet? Of snap ik TS niet?
Soms zijn mensen irritant of ik ben in een kutbui en dan ga ik expres ruzie met hen zitten maken. Rotopmerkingen maken, hen afzeiken etc. Ik vraag net aan mijn huisgenoot of dat zo raar is. Hij vindt van niet; doet het zelf ook. So, I don't get it?
Ik had het niet over jou. Ik prees mezelf de hemel inquote:Op zondag 24 juli 2005 00:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
... zie je mij hier een scheldwoord gebruiken? Anyway, ik heb al teveel gezegd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |