Oh dan is het weer gecompenseerd. Ga maar door met ruziezoeken, huldequote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:45 schreef Groninger20 het volgende:
Ik doe ook heel veel goede dingen zoals meiden helpen die betast worden
Vechten is menselijker dan de meeste 'kunstjes' die mensen aangeleerd worden om ze 'normaal' te maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:17 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Je snapt er echt niks van he, dat een gewoon normaal mens, gewoon niet (met de nadruk op 'gewoon' en 'niet'), ik bedoel dus NIET vecht.
Als je inmiddels zo goed bent in de Nederlandse taal kun je je prioriteiten wel daar vandaan verleggen en wat doen aan je heethoofdigheid.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
gelukkig zijn jullie hier allemaal perfect. Daar kunnen TS en ik nog heel wat van leren
even je taalfoutjes bij langs gaan
1)'jouw' is bezittelijk voornaamwoord trouwens, geen persoonlijk voornaamwoord
2) muntgeld of biljetten?
Je wilt toch overleven?! In sommige gevallen kun je alleen maar overleven door de eerste klap uit te delen. Wat is dat nou voor bullshit om eerst een klap af te wachten? Vechten is geen turn-based game.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:35 schreef prinsrob het volgende:
Als ik denk iemand aan te kunnen ga ik een ruzie niet uit de weg maar ik zal in het algemeen niet als eerste slaan. Hopelijk wel als laaste.
als we allemaal onze oerinstincten zouden volgen dan komt het niet meer goed met de wereld.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:22 schreef Bombie het volgende:
[..]
Vechten is menselijker dan de meeste 'kunstjes' die mensen aangeleerd worden om ze 'normaal' te maken.
Kan je even een voorbeeld noemen? Want je brengt het nu wel heel dramatisch.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:46 schreef Bombie het volgende:
[..]
Je wilt toch overleven?! In sommige gevallen kun je alleen maar overleven door de eerste klap uit te delen. Wat is dat nou voor bullshit om eerst een klap af te wachten? Vechten is geen turn-based game.Je kan zo 5 klappen te pakken hebben zonder iets terug te kunnen doen.
Dat vind ik (in het algemeen) immoreelquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:46 schreef Bombie het volgende:
[..]
Je wilt toch overleven?! In sommige gevallen kun je alleen maar overleven door de eerste klap uit te delen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:24 schreef Groninger20 het volgende:
1. roguefort je bent een mietje. Een gewoon mens vecht niet, krijg toch een leven zeg.
..
Wat mensen in elkaar rossen op een avondje stappen te maken heeft met overleven mag joost weten. Ik overleef het uitgaansleven al 20 jaar zonder klappen. Je hoeft echt geen superheld te zijn om een avondje in de kroeg te overleven hoor.quote:
Groot doet er niet aan toe, Je kan ook klein zijn en verdomd sterkquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:20 schreef ee-04 het volgende:
Ik wil foto's van groninger zienHoe groot en sterk je bent!
Overleven??? Zeg meneer is het uitgaansleven een warzone of niet? Kijk in een oorlogssituatie is het beter hem dan ik. Maar als er niet sprake is van een oorlogsituatie dan is het gewoon dingen vermijden en zelf geen actie ondernemen tegen je belager(s) tenzij ze jouw al pakken, dan terugslaan ter verdediging.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:46 schreef Bombie het volgende:
[..]
Je wilt toch overleven?! In sommige gevallen kun je alleen maar overleven door de eerste klap uit te delen. Wat is dat nou voor bullshit om eerst een klap af te wachten? Vechten is geen turn-based game.Je kan zo 5 klappen te pakken hebben zonder iets terug te kunnen doen.
En je komt op een gegeven moment op een punt waarbij je weet dat er klappen gaan vallen, dat er geen mogelijk meer over is dat je het nog alleen met je mond afkan.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:20 schreef Super_Six_One het volgende:
Maar als er niet sprake is van een oorlogsituatie dan is het gewoon dingen vermijden en zelf geen actie ondernemen tegen je belager(s) tenzij ze jouw al pakken, dan terugslaan ter verdediging.
Alleen als er twee partijen zijn die beide te dom zijn om weg te lopen 'weet' je dat er klappen gaan vallen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:23 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En je komt op een gegeven moment op een punt waarbij je weet dat er klappen gaan vallen, dat er geen mogelijk meer over is dat je het nog alleen met je mond afkan.
Op zo'n moment kan je maar beter de eerste zijn die de eerste klap uitdeelt. Dan stijgen je kansen om als winnaar uit de bus te komen gigantisch.
Niet voor niets is 'de eerste klap een daalder waard'.
Je moet sowieso proberen zoveel mogelijk te blijven praten, duidelijk zeggen dat diegene niet dichterbij moet komen... is de situatie nog steeds bedreigend en hij word wild, dan pas slaan. Niet eerder. En sowieso niet doorslaan maar een goede slag.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:23 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En je komt op een gegeven moment op een punt waarbij je weet dat er klappen gaan vallen, dat er geen mogelijk meer over is dat je het nog alleen met je mond afkan.
Op zo'n moment kan je maar beter de eerste zijn die de eerste klap uitdeelt. Dan stijgen je kansen om als winnaar uit de bus te komen gigantisch.
Niet voor niets is 'de eerste klap een daalder waard'.
Als iemand in de discotheek je verkeerd aankijktquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:46 schreef Bombie het volgende:
Je wilt toch overleven?! In sommige gevallen kun je alleen maar overleven door de eerste klap uit te delen.
Ben je zo groot en breed dan?quote:Op zondag 24 juli 2005 00:18 schreef Nickthedick het volgende:
Ik kan het wel gaan uitlokken, maar dan lopen ze toch direct weg.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |