Makkelijk. Ik had m tijdens mn werk 3 dagen achter elkaar meegenomen en als mp3speler gebruikt. Dat is in totaal toch al makkelijk een uur of 15 en toen was ie bij lange na nog niet leeg. Had er ook in de tussentijd mee gebeld en alles dus dat moet geen probleem zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:03 schreef Skv het volgende:
Ohja, ff een vraagje:
Hoelang kan je met je accu als je mp3tjes aan het luisteren bent met de headset?
Vreet dat heel veel stroom, of valt dat mee?
En hoe zit dat met de radio? Is die luisterduur een beetje de moeite waard?
Ik wil toch zeker wel minstens 6 á 8 uur mp3 kunnen luisteren voordat ik 'm weer op ga laden..
Iemand hier enig idee van?
Ja, ik zou ook voor de w800 gaan.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Makkelijk. Ik had m tijdens mn werk 3 dagen achter elkaar meegenomen en als mp3speler gebruikt. Dat is in totaal toch al makkelijk een uur of 15 en toen was ie bij lange na nog niet leeg. Had er ook in de tussentijd mee gebeld en alles dus dat moet geen probleem zijn.
Maar skv, ik dacht dat jij voor de w800 ging
Ik heb em dus gister gehaald bij Telfort.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:48 schreef SHERMAN het volgende:
Ik zit ook te kijken om ergens de k750i te halen met een abbotje voor een leuke prijs.
Nee precies, ik haal ook wel een 1 of 2 gig, tis alleen verrot dat die van ms duo zo duur zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook voor de w800 gaan.
Maar ik vind em toch wel een beetje crappy dat 'ie zo goedkoop plastic is, en de extra's zie ik niet zo.
Eerst ging ik vooral om de looks. Maar wees eerlijk:
Die scheit flightmode gebruik ik toch niet.
512 MB is veel te weinig om normaal te luisteren. Of ik nou 64 of 512 heb, ik haal toch wel 2GB ofzo zodra die betaalbaar is.
De softwareverschillen boeien dus geen fuck eigenlijk
En qua hardware schijnt de w800 goedkoper te zijn dan de k750i.. ik kijk nog ff rond, maar mede door de prijsverschillen ga ik misschien toch maar voor de k750
Dagelijksquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Is alleen handig als je in het vliegtuig zit ofzo
hadden ze het beter fly-mode kunnen noemen.. maar weet iemand nou of je de software van de w800i op de k50i kan zetten? desnoods alleen dat muziek programma..quote:Is alleen handig als je in het vliegtuig zit ofzo
Op die site staat geen programma oid om de software om te zetten, maar moet je in londen bij hun langs komen ofzo? Daarnaast ziet die site er erg onprofessioneel uit, vol spelfouten enz.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:16 schreef Public_NME het volgende:
http://www.kingmobilephon(...)750_K750i_london.htm
K750i naar W800 conversion. Heb je ook gewoon in flight mode op je k750i. Alleen het probleem schijnt te zijn dat je computer het toestel niet meer herkent...
Macro is close-up. je zet het aan door bij instellingen close-up te kiezen of gewoon op 4 te drukken als je in het camera scherm zit.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:31 schreef Maharbal het volgende:
Even een vraagje.
Ik lees op verschillende sites dat de k750i/w800i een macro mode hebben voor de camera en dat mensen die gebruiken om foto's te maken. Maar wat is macro mode eigenlijk? Wat doet het en wat voor voordelen heeft het. En bovendienl; hoe doe je het aan?![]()
![]()
Een scherpere fotoquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:31 schreef Maharbal het volgende:
@Galbrecht; Wat voor voordelen heeft deze "macro-modus"?
Dat is best een fors probleemquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:16 schreef Public_NME het volgende:
http://www.kingmobilephon(...)750_K750i_london.htm
K750i naar W800 conversion. Heb je ook gewoon in flight mode op je k750i. Alleen het probleem schijnt te zijn dat je computer het toestel niet meer herkent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |