quote:ok ik noemde metallica omdat zelfs rappers dat nog wel kennen, maar na het black album is het nix meer geworden met hun.. maar das offtopic
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:47 schreef Metal_Mart het volgende:
Precies Wisp!!!Alhoewel ik ook moet toegeven dat ik Metallica muzikaal ook niet meer leuk vind. En "I disappear" heeft ook niet een al te sterke tekst.
Maar goed, daar gaat t nu niet om.
[Dit bericht is gewijzigd door Wisp op 23-10-2001 23:48]
quote:doe ik ook niet, maar ik erger me er nogal aan dat er op tv nix anders wordt uitgezonden
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:48 schreef Tristessa het volgende:
Als je het niets vindt dan ga je er toch niet naar luisteren...
quote:Tja dat probleem ken ik, maar daar is blijkbaar 1 oplossing voor: TV uit
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:49 schreef Wisp het volgende:[..]
doe ik ook niet, maar ik erger me er nogal aan dat er op tv nix anders wordt uitgezonden
quote:Maar je mening kun je niet gaan baseren op de top-40 rappertjes, want dat is naar mijn mening ook zware bagger.
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:47 schreef Metal_Mart het volgende:
Precies Wisp!!!Alhoewel ik ook moet toegeven dat ik Metallica muzikaal ook niet meer leuk vind. En "I disappear" heeft ook niet een al te sterke tekst.
Maar goed, daar gaat t nu niet om.
quote:dit is het enige excuus wat mensen kunnen geven.. ik heb alleen nog nooit rap gehoord waarvan een rapper zegt 'kijk dit is nou goeie rap' maargoed dat boeit me verder ook niet
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:50 schreef Johnny Blaze het volgende:[..]
Maar je mening kun je niet gaan baseren op de top-40 rappertjes, want dat is naar mijn mening ook zware bagger.
toch vind ik osdorp posse wel errug goed, maar dat komt misschien ook omdat hun laatste album meer metal dan rap is
quote:Da's nou t probleem, je wordt er op de radio en t.v. enz. mee doodgegooid. Je kunt dan wel zeggen: luister er niet naar, maar als op je werk of iets dergelijks de radio aanstaat kun je er moelijk iets tegen doen toch?? Ik vind t gewoon triest dat dit grotendeels de popmuziek van vandaag de dag is.
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:48 schreef Tristessa het volgende:
Als je het niets vindt dan ga je er toch niet naar luisteren...
quote:klopt, soms heb ik heimwee naar de tijd dat queen, police, doors etc op de radio waren..
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:54 schreef Metal_Mart het volgende:[..]
Da's nou t probleem, je wordt er op de radio en t.v. enz. mee doodgegooid. Je kunt dan wel zeggen: luister er niet naar, maar als op je werk of iets dergelijks de radio aanstaat kun je er moelijk iets tegen doen toch?? Ik vind t gewoon triest dat dit grotendeels de popmuziek van vandaag de dag is.
quote:Nou, ik hoor anders nauwelijks rap en/of hip-hop op de radio op tv komt alleen eminem nog wel eens voorbij en het nodige R&B, maar om nou te zeggen dat je er mee doodgegooid wordt.
Da's nou t probleem, je wordt er op de radio en t.v. enz. mee doodgegooid. Je kunt dan wel zeggen: luister er niet naar, maar als op je werk of iets dergelijks de radio aanstaat kun je er moelijk iets tegen doen toch?? Ik vind t gewoon triest dat dit grotendeels de popmuziek van vandaag de dag is.
Maar laat nou gewoon iedereen luisteren naar wat hij wilt en niet daar op zitten te zeiken.
Dit topic is dus ook zwaar nutteloos
quote:Ik weet het, het is erg tegenwoordig...
quote:Ach er reageren toch een aantal mensen op, waaronder jij. Dus helemaal nutteloos is t niet.
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:58 schreef Johnny Blaze het volgende:[..]
Dit topic is dus ook zwaar nutteloos
quote:You've got a point
Op woensdag 24 oktober 2001 00:01 schreef Metal_Mart het volgende:[..]
Ach er reageren toch een aantal mensen op, waaronder jij. Dus helemaal nutteloos is t niet.
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 00:04 schreef Johnny Blaze het volgende:[..]
You've got a point
Ik vond die 2Pac topics toch veel leuker leesvoer.
J.
quote:hmm
Op woensdag 24 oktober 2001 00:31 schreef Juan Zueco het volgende:
H'mmmIk vond die 2Pac topics toch veel leuker leesvoer.
J.
Maak er zelf dan een aan
quote:open eens een topic over hoe dom gabbers en trancehomo's zijn..
Op woensdag 24 oktober 2001 00:36 schreef Johnny Blaze het volgende:[..]
hmm
je ondertitel zegt alweer genoegMaak er zelf dan een aan
pret gegarandeerd
quote:Luister dan eerst naar metal als je zo nodig een f*cking oordeel wil vellen over kick ass mu(sic)
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:07 schreef Zanderrr het volgende:
Ja ja, en metal gaat alleen maar over geiten offeren aan Satan en kerken in brand steken, als je al een tekst kunt verstaan tenminste...
Natuurlijk is bovenstaande net zo generaliserend als de eerste post in dit topic.
ik op zo'n mening!
quote:Stonden er teveel moeilijke woorden in zijn bericht? Hij zei toch duidelijk dat hij het niet meende?
Op woensdag 24 oktober 2001 10:14 schreef FLoRiaN het volgende:[..]
Luister dan eerst naar metal als je zo nodig een f*cking oordeel wil vellen over kick ass mu(sic)
ik
op zo'n mening!
Trouwens metal, hardrock, punk en weet ik veel hoe die kolereherrie heet zuigen zwaar, maar als er mensen zijn die dat leuk vinden: Ga je gang, doe je zwarte T-shirt aan en leef je uit!
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 10:14 schreef FLoRiaN het volgende:[..]
Luister dan eerst naar metal als je zo nodig een f*cking oordeel wil vellen over kick ass mu(sic)
ik
op zo'n mening!
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 24-10-2001 11:19]
quote:jonge ik kan wel 6000 nummers opnoemen volgens mij... dit is echt zo'n mannetje die er ook niet voor open staat... shit je houd van metal, ok, maar je hebt gwoon een fout beeld van rap/hip-hop (want eminem en p diddy enzo zijn gwoon kut) en je bent niet eens bereid om naar de echte muziek te luisteren... want rap is niet alleen maar schelden... dat schelden komt omdat ze hun woede en gevoelens op die manier beter kunnen uitten... dus niet bitchen over rap want dan heb je waarschijnlijk nog niet goed geluisterd... en als je dan ook nog eens een metalfan bent vind ik je helemaal triest want dat is gewoon kloteherrie.... allemaal kijken hoe hard je op een gitaar kan rammen, zeggen hoe goed de duivel wel niet is en zo hard mogelijk in de mic schreeuwen... dusd ga niet zeiken dat rap niet klinkt als je zelf ook van zo'n kutherrie houdt...
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:11 schreef Metal_Mart het volgende:[..]
Tsja noem mij dan eens een wat diepergaande tekst in het genre wat ik zo verafschuw? En zonder een monotone beat, en met enige tempowisseling? Kom aub niet met Stan.
ps. Zanderrrr goed bezig, toch nog mensen met normaal verstand... ennuh om ff duidelijk te maken... als je rap niet mooi vind... ok maar kom dan niet met die domme opmerkingen zoals onze metal vriend hiero... stumperd...
quote:Nou het was vroeger nou ook niet je-van-het...
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:59 schreef Tristessa het volgende:[..]
Ik weet het, het is erg tegenwoordig...
Maar het merendeel van de mensen schijnt het toch op een 1 of andere manier leuk te vinden...
En daardoor worden wij vaak ongewenst opgescheept met dit soort dingen..
quote:1.Eerst zeiken omdat ik een muziekstijl afkraak en dan vervolgens precies tzelfde doen. Beetje hypocriet of niet?? Ik geef alleen mijn mening.
Op woensdag 24 oktober 2001 17:08 schreef Buddha_Monk het volgende:[..]
jonge ik kan wel 6000 nummers opnoemen volgens mij... dit is echt zo'n mannetje die er ook niet voor open staat... shit je houd van metal, ok, maar je hebt gwoon een fout beeld van rap/hip-hop (want eminem en p diddy enzo zijn gwoon kut) en je bent niet eens bereid om naar de echte muziek te luisteren... want rap is niet alleen maar schelden... dat schelden komt omdat ze hun woede en gevoelens op die manier beter kunnen uitten... dus niet bitchen over rap want dan heb je waarschijnlijk nog niet goed geluisterd... en als je dan ook nog eens een metalfan bent vind ik je helemaal triest want dat is gewoon kloteherrie.... allemaal kijken hoe hard je op een gitaar kan rammen, zeggen hoe goed de duivel wel niet is en zo hard mogelijk in de mic schreeuwen... dusd ga niet zeiken dat rap niet klinkt als je zelf ook van zo'n kutherrie houdt...
ps. Zanderrrr goed bezig, toch nog mensen met normaal verstand... ennuh om ff duidelijk te maken... als je rap niet mooi vind... ok maar kom dan niet met die domme opmerkingen zoals onze metal vriend hiero... stumperd...
The End
quote:jij weet niet eens of alle rap alleen maar uit scheldwoorden bestaat.
Op woensdag 24 oktober 2001 18:06 schreef Metal_Mart het volgende:
3.Kijken hoe hard je op een gitaar kunt rammen?? Haha die rap 'artiestjes' mochten willen dat ze zo muzikaal waren als metalbands. Een hoop van die ventjes kunnen niet eens een muziek instrument bespelen.
Iedereen kan een sampletje nemen, er een electronische beat onder zetten en een paar scheldwoorden in de microfoon brabbelen, met 'yo' en 'you know what I'm sayin?' achter elke zin. Ok, ik geef toe dat veel metalteksten ook niet bijster origineel zijn.
Tot slot: Waarom meteen schelden? Beetje zwak ventje.The End
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Johnny Blaze op 24-10-2001 18:26]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |