Altijd leuk om te horen ditquote:Dat zou leuk zijn. Ik wil je wel graag beter leren kennen, want ik vind je een interessante persoonlijkheid
Ik denk eerder dat iemand een profiel voor 'm gemaakt heeft hoor.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:22 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vindt hij het vanzelfsprekend dat je het Nederlands goed beheerst?
Hmmmmm die heb ik al eerder gehoord, en volgens mij was dat op Lexa.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:23 schreef Sylvana het volgende:
Dit is niet van een man van een datingsite, maar van iemand die ik 2 keer gezien heb en ik mailde of hij na de vakantie een keer langskomt:
[..]
Altijd leuk om te horen dit
quote:Op maandag 25 juli 2005 22:25 schreef Syrena het volgende:
Oja, ik had al een vriendje en ik ben geen betalend lid meer, dammit, en ik verveel me zo
Ja, meneer is lekker uit met vriendenquote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 22:28 schreef Syrena het volgende:
NOU! DAT KRIJG JE ERVAN, als je mij alleen laat, achter de pc.... dan ga ik op Turken etc. reageren !
Als je die van een jaar of vijf geleden niet meetelt wel ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:49 schreef suikerzoet het volgende:
Gaaf Lupa!
Was het trouwens je eerste date (via relatieplanet of lexa)?
Echt leuk voor je johquote:
Volgens mij kun je die optie toch uitzetten?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Echt leuk voor je joh
Ik ga zometeen 2 weken op vakantie, dus heb in me profiel gezegd dat ik dan dus niet reageer op berichtjes, maar je zult natuurlijk altijd mensen hebben die gewoon berichtjes blijven sturen
Ik heb geen idee of dat op lexa kan, dank je wel iigquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:17 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Volgens mij kun je die optie toch uitzetten?
In ieder geval een heel fijne vakantie!
Gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerd, Lupa! Je behoort nu tevens tot de zeven procent van de mensen die een relatie starten via internetquote:
Niet de eerste keer voor mij hoor. Maar die anderen waren niet serieus en ik verwacht dat dat dit keer anders is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:30 schreef UncleFunk het volgende:
Gefeliciteerd, Lupa! Je behoort nu tevens tot de zeven procent van de mensen die een relatie starten via internet
Ik hoop 't voor jequote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet de eerste keer voor mij hoor. Maar die anderen waren niet serieus en ik verwacht dat dat dit keer anders is.
Wij hebben de onze alleen maar verborgenquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn betaalde maandje RP is bijna op. Denk dat ik mijn profiel eerst maar eens delete.
'k Heb 'm al gedelete. De tekst enzo wel opgeslagen op mijn PC. Maar eik hoop ik dat het gewoon echt iets wordt met de man die ik nu heb ontmoet en dat ik nooit meer een datingsite nodig heb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |