Als hij je niet zo heel erg aantrekkelijk víndt, kun je er niet zoveel aan doen, nee. Dat is toch subjectief, en dan is het beter om hem links te laten liggen. Als je niet zo heel erg aantrekkelijk bént, kun je er nog best wat van maken hoor. Ik zou me daar niet al teveel door laten tegenhouden, als ik dat probleem zou hebben. Hoeft niet gelijk met chirurgie te maken te hebben, ofzo. Gewoon eens een keertje wat leuks aantrekken. In jouw geval: De omvang van je tieten (if any) goed accentueren. Dat soort dingen. Daar kun je een eind mee komen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En als het wel terecht is, dan is dat jammer maar helaas maar dan kan ik er toch ook verder weinig aan doen.
lol, ze zoekt ze ook wel uit het hele land hequote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:42 schreef Syrena het volgende:
Mijn vriendin met de Lexa-vent uit Sneek heeft vanavond weer een soort-van-date met een andere Lexa-vent. Uit Geleen
Soort-van-date uitleg: hij gaat eten met collega's en daarna gaan ze de stad in, wij zijn sowieso al in de stad en zij smst dan waar we ongeveer zijn zodat ze met de hele kluit langs kunnen komen (en dus ook weer wieberen als t niet klikt). Arme vent uit Sneek zit nu op Rhodos
Ze woont zelf in Sittard, dan is Geleen gewoon om de hoek. En Sneek was 4 uren treinen, ik heb nog niet durven vragen of ze 'm al afgeschreven heeft...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lol, ze zoekt ze ook wel uit het hele land heMaar op zich wel handig zo'n "soort-van-date" als het dan niet klikt dan kunnen ze gewoon weer weggaan ja en ergens anders gaan stappen.
Ow, dan is Geleen idd een stuk makkelijker dan Sneek jaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze woont zelf in Sittard, dan is Geleen gewoon om de hoek. En Sneek was 4 uren treinen, ik heb nog niet durven vragen of ze 'm al afgeschreven heeft...
En we praten hier dus over mijn meest preutse (nou ja, relatief dan) vriendin. Zo eentje die gewoon uren met een jongen op de bank kan zitten praten en verder niks!
Op de 1 of andere manier lukt mij dat dus niet![]()
Ik ben tot nu toe eigenlijk alleen maar meisjes tegengekomen die dat wel kunnenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ow, dan is Geleen idd een stuk makkelijker dan Sneek jaEn dat vind ik ook erg knap ja, als je iemand aantrekkelijk vindt en het klikt om dan uren naast elkaar te zitten zonder wat te doen, dat zou mij dus ook niet lukken
Is ze op zoek naar een relatie?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:49 schreef CvB het volgende:
OMG, kheb net een berichtje gehad op knuz...beetje jammer dat het van iemand is die in verwachting is van een kind en over iets meer dan een maand uitgerekend is...
Je kunt er tegenwoordig niet snel genoeg bij zijn om een nieuwe papa voor je kindje te zoeken.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:23 schreef CvB het volgende:
Nee, alleen vriendschap volgens d'r profiel, dus heb gewoon een berichtje teruggestuurd.
Mag hopen voor je dat je niet in je profiel hebt neergezet dat je succesvol bent... je bent dan ongeloofwaardig... net zoals het account wat je nu speciaal voor deze topic hebt aangemaakt... ik weet nietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:58 schreef Digit77 het volgende:
Nou ik heb al een paar maanden wat datingsites geprobeerd maar het gaat mij niet zo goed af.
Ik heb op zowel lexa als msn match een abbotje gehad maar ik krijg telkens geen reacties of negatieve reacties.
en dat terwijl ik in het echte leven toch redelijk succesvol ben.
er zal mij wel iets cruciaals ontgaan.
hebben meer mensen hier last van ?
Zo, jij laat er geen gras over groeienquote:Op zondag 24 juli 2005 02:37 schreef Paultjehh het volgende:
Ik kreeg een berichtje vandaag op Knuz.nl waar ik sinds een paar dagen een acount heb. Toen emailadressen uitgewisselt, een half uurtje later hadden we afgesproken om vanavond bij mij een filmpje te gaan checken, aangezien ze in het dorp hiernaast woont was dat het probleem niet.
Echt,normaal ben ik niet zo van het snel afspreken, maar ik heb er geen minuut spijt van gehad! Het was een heerlijke avond waar de vonk echt is overgesprongen zo te zien.
Misschien zie ik haar morgen weer, en anders zeker volgende week!
Dat moet ik nog even gaan verzinnen. Iets dat ik van tevoren kan klaarmaken, want ik moet tot halfzeven werken en hij komt om zeven uur. Misschien maak ik een quiche ofzo.quote:
Wel iets origineels maken... Mannen houden van vrouwen die echt kunnen kokenquote:Op zondag 24 juli 2005 11:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat moet ik nog even gaan verzinnen. Iets dat ik van tevoren kan klaarmaken, want ik moet tot halfzeven werken en hij komt om zeven uur. Misschien maak ik een quiche ofzo.
Oh maar ik ben een hele goede kokkin.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:16 schreef JoeyT het volgende:
Wel iets origineels maken... Mannen houden van vrouwen die echt kunnen koken![]()
Hehehe, iddquote:Op zondag 24 juli 2005 11:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh maar ik ben een hele goede kokkin.
De liefde van een man gaat door de maag, toch?
Vooral als ze bukt om iets in de over te zetten zeker? Als het mooi weer is, zal ik een rokje aandoen.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:20 schreef JoeyT het volgende:
Hehehe, idd
Sowieso heel erg sexy als een meisje aan het koken is![]()
Eventueel zonder iets eronderquote:Op zondag 24 juli 2005 11:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vooral als ze bukt om iets in de over te zetten zeker? Als het mooi weer is, zal ik een rokje aandoen.
Jajaquote:Op zondag 24 juli 2005 11:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongens toch, wat denken jullie wel niet van mij? We gaan gewoon eten.
Groot aantal dus dat gebruik maakt van dit medium: eenderde van alle vrijgezelle mensen in Nederland!quote:Kom je niet alleen maar contactgestoorden tegen?
Op internet kom je allerlei menstypen tegen, net als in het dagelijkse leven. Datingsites zijn daar geen uitzonderng op. Internet is een laagdrempelige manier om mensen te ontmoeten en wordt meer en meer geaccepteerd. Ongeveer eenderde van de vrijgezelle landgenoten gebruikt internet in zijn zoektocht. Iets meer mannen dan vrouwen.
Dat zal ik morgenochtend even kopen en vóór morgenavond uitlezen.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:37 schreef UncleFunk het volgende:
Speciaal voor de vrouwen: Hoe je die leuke man vindt, verleidt en houdt (N. Oosterbaan).
Sorry, maar even voor mijn eigen onkunde... als we dus de topic [sc] datingsite deeltje # noemen dan is het goed? Ik heb nl die link van je gevolgd, maar werd niet veel wijzer van wat je eigenlijk bedoelde...quote:Op zondag 24 juli 2005 11:27 schreef Copycat het volgende:
Kuch: R&P SC: waar slow letterlijk genomen moet worden
Hahaha, vriendjes wordt je niet zomaar toch? Daar moet je wel wat voor doen.. Net als op datingsites...quote:Op zondag 24 juli 2005 01:57 schreef Digit77 het volgende:
Redelijk succesvol. Redelijk
nee tuurlijk heb ik dat niet in mijn profiel gezet. ben geen super zelverzekerde machismo.
en ja dit is mijn eerste post met dit account. had een ander maar ben onlangs van provider gewisselt en dus mijn oude mail adres kwijt geraakt,wat een prutser niet ?![]()
dus maar een nieuwe aangemaakt.
vriendjes ?![]()
Ze bedoelt gewoon dat het niet de bedoeling is dat we hier gaan zitten slowchatten. Daar is het slowchattopic voor.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:30 schreef Mickeys het volgende:
Sorry, maar even voor mijn eigen onkunde... als we dus de topic [sc] datingsite deeltje # noemen dan is het goed? Ik heb nl die link van je gevolgd, maar werd niet veel wijzer van wat je eigenlijk bedoelde...
Misschien word het tijd mijn haar echt blond te verven (ehm... bleken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |