abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29066432
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En als het wel terecht is, dan is dat jammer maar helaas maar dan kan ik er toch ook verder weinig aan doen.
Als hij je niet zo heel erg aantrekkelijk víndt, kun je er niet zoveel aan doen, nee. Dat is toch subjectief, en dan is het beter om hem links te laten liggen. Als je niet zo heel erg aantrekkelijk bént, kun je er nog best wat van maken hoor. Ik zou me daar niet al teveel door laten tegenhouden, als ik dat probleem zou hebben. Hoeft niet gelijk met chirurgie te maken te hebben, ofzo. Gewoon eens een keertje wat leuks aantrekken. In jouw geval: De omvang van je tieten (if any) goed accentueren. Dat soort dingen. Daar kun je een eind mee komen.

Nou ja... het ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoe lelijk die jongen is. Dat zorgt natuurlijk ook weer voor de nodige verhoging van zijn esthetische tolerantiegrens.

Succes!
pi_29066478
Mijn vriendin met de Lexa-vent uit Sneek heeft vanavond weer een soort-van-date met een andere Lexa-vent. Uit Geleen

Soort-van-date uitleg: hij gaat eten met collega's en daarna gaan ze de stad in, wij zijn sowieso al in de stad en zij smst dan waar we ongeveer zijn zodat ze met de hele kluit langs kunnen komen (en dus ook weer wieberen als t niet klikt). Arme vent uit Sneek zit nu op Rhodos
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_29066498
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:42 schreef Syrena het volgende:
Mijn vriendin met de Lexa-vent uit Sneek heeft vanavond weer een soort-van-date met een andere Lexa-vent. Uit Geleen

Soort-van-date uitleg: hij gaat eten met collega's en daarna gaan ze de stad in, wij zijn sowieso al in de stad en zij smst dan waar we ongeveer zijn zodat ze met de hele kluit langs kunnen komen (en dus ook weer wieberen als t niet klikt). Arme vent uit Sneek zit nu op Rhodos
lol, ze zoekt ze ook wel uit het hele land he Maar op zich wel handig zo'n "soort-van-date" als het dan niet klikt dan kunnen ze gewoon weer weggaan ja en ergens anders gaan stappen.
pi_29066581
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:43 schreef Sylvana het volgende:

[..]

lol, ze zoekt ze ook wel uit het hele land he Maar op zich wel handig zo'n "soort-van-date" als het dan niet klikt dan kunnen ze gewoon weer weggaan ja en ergens anders gaan stappen.
Ze woont zelf in Sittard, dan is Geleen gewoon om de hoek. En Sneek was 4 uren treinen, ik heb nog niet durven vragen of ze 'm al afgeschreven heeft...
En we praten hier dus over mijn meest preutse (nou ja, relatief dan) vriendin. Zo eentje die gewoon uren met een jongen op de bank kan zitten praten en verder niks!

Op de 1 of andere manier lukt mij dat dus niet
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_29066632
Bombie, bedankt voor de peptalk.
pi_29066655
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:47 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ze woont zelf in Sittard, dan is Geleen gewoon om de hoek. En Sneek was 4 uren treinen, ik heb nog niet durven vragen of ze 'm al afgeschreven heeft...
En we praten hier dus over mijn meest preutse (nou ja, relatief dan) vriendin. Zo eentje die gewoon uren met een jongen op de bank kan zitten praten en verder niks!

Op de 1 of andere manier lukt mij dat dus niet
Ow, dan is Geleen idd een stuk makkelijker dan Sneek ja En dat vind ik ook erg knap ja, als je iemand aantrekkelijk vindt en het klikt om dan uren naast elkaar te zitten zonder wat te doen, dat zou mij dus ook niet lukken
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:26:31 #47
42381 CvB
handles your hunger better
pi_29067349
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:51 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ow, dan is Geleen idd een stuk makkelijker dan Sneek ja En dat vind ik ook erg knap ja, als je iemand aantrekkelijk vindt en het klikt om dan uren naast elkaar te zitten zonder wat te doen, dat zou mij dus ook niet lukken
Ik ben tot nu toe eigenlijk alleen maar meisjes tegengekomen die dat wel kunnen

Er is dan ook nog maar bar wienig gebeurd op mijn bank!
Vind ik
pi_29068369
lol, ik kreeg net een berichtje van iemand, of ik toevallig Sylvana ben van een bepaald forum, en dat ben ik, echt grappig dus, dat ik herkend word

edit: damn, het is het broertje van een gast waar ik ontzettende ruzie mee heb omdat hij me 2 keer flink heeft laten barsten, das dan weer wat minder

[ Bericht 36% gewijzigd door _Hestia_ op 23-07-2005 19:23:22 ]
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:49:13 #49
42381 CvB
pi_29069090
OMG, kheb net een berichtje gehad op knuz...beetje jammer dat het van iemand is die in verwachting is van een kind en over iets meer dan een maand uitgerekend is...
Vind ik
pi_29069481
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:49 schreef CvB het volgende:
OMG, kheb net een berichtje gehad op knuz...beetje jammer dat het van iemand is die in verwachting is van een kind en over iets meer dan een maand uitgerekend is...
Is ze op zoek naar een relatie?
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:23:54 #51
42381 CvB
pi_29069739
Nee, alleen vriendschap volgens d'r profiel, dus heb gewoon een berichtje teruggestuurd.
Vind ik
pi_29069760
inderdaad, vriendschap moet gewoon kunnen toch, ook al heeft ze dan binnenkort een baby
pi_29071055
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:23 schreef CvB het volgende:
Nee, alleen vriendschap volgens d'r profiel, dus heb gewoon een berichtje teruggestuurd.
Je kunt er tegenwoordig niet snel genoeg bij zijn om een nieuwe papa voor je kindje te zoeken.
pi_29073617
Ik heb een paar mannen een berichtje gestuurd, maar ze hebben hem wel gelezen, maar nog niet gereageerd en nou zit ik dus de hele tijd te refreshen in de hoop dat ik een berichtje krijg Hoezo wanhopig
  zaterdag 23 juli 2005 @ 23:58:52 #55
125875 Digit77
Yay were doomed!!!
pi_29074096
Nou ik heb al een paar maanden wat datingsites geprobeerd maar het gaat mij niet zo goed af.

Ik heb op zowel lexa als msn match een abbotje gehad maar ik krijg telkens geen reacties of negatieve reacties.

en dat terwijl ik in het echte leven toch redelijk succesvol ben.
er zal mij wel iets cruciaals ontgaan.

hebben meer mensen hier last van ?
  zondag 24 juli 2005 @ 00:57:33 #56
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29075411
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:58 schreef Digit77 het volgende:
Nou ik heb al een paar maanden wat datingsites geprobeerd maar het gaat mij niet zo goed af.

Ik heb op zowel lexa als msn match een abbotje gehad maar ik krijg telkens geen reacties of negatieve reacties.

en dat terwijl ik in het echte leven toch redelijk succesvol ben.
er zal mij wel iets cruciaals ontgaan.

hebben meer mensen hier last van ?
Mag hopen voor je dat je niet in je profiel hebt neergezet dat je succesvol bent... je bent dan ongeloofwaardig... net zoals het account wat je nu speciaal voor deze topic hebt aangemaakt... ik weet niet
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 24 juli 2005 @ 01:57:04 #57
125875 Digit77
Yay were doomed!!!
pi_29076456
Redelijk succesvol. Redelijk

nee tuurlijk heb ik dat niet in mijn profiel gezet. ben geen super zelverzekerde machismo.

en ja dit is mijn eerste post met dit account. had een ander maar ben onlangs van provider gewisselt en dus mijn oude mail adres kwijt geraakt,wat een prutser niet ?
dus maar een nieuwe aangemaakt.

vriendjes ?
  zondag 24 juli 2005 @ 02:37:53 #58
80380 Paultjehh
The usual suspect
pi_29077090
Ik kreeg een berichtje vandaag op Knuz.nl waar ik sinds een paar dagen een acount heb. Toen emailadressen uitgewisselt, een half uurtje later hadden we afgesproken om vanavond bij mij een filmpje te gaan checken, aangezien ze in het dorp hiernaast woont was dat het probleem niet.

Echt,normaal ben ik niet zo van het snel afspreken, maar ik heb er geen minuut spijt van gehad! Het was een heerlijke avond waar de vonk echt is overgesprongen zo te zien.
Misschien zie ik haar morgen weer, en anders zeker volgende week!
**Senseo, ik houuuu zoveel van jou!**
pi_29078462
*wacht op maandag*

.
pi_29079023
quote:
Op zondag 24 juli 2005 02:37 schreef Paultjehh het volgende:
Ik kreeg een berichtje vandaag op Knuz.nl waar ik sinds een paar dagen een acount heb. Toen emailadressen uitgewisselt, een half uurtje later hadden we afgesproken om vanavond bij mij een filmpje te gaan checken, aangezien ze in het dorp hiernaast woont was dat het probleem niet.

Echt,normaal ben ik niet zo van het snel afspreken, maar ik heb er geen minuut spijt van gehad! Het was een heerlijke avond waar de vonk echt is overgesprongen zo te zien.
Misschien zie ik haar morgen weer, en anders zeker volgende week!
Zo, jij laat er geen gras over groeien
pi_29080155
Mijn date komt morgenavond eten.
pi_29080193
quote:
Op zondag 24 juli 2005 11:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn date komt morgenavond eten.
Lekker, wat ga je maken
pi_29080221
quote:
Op zondag 24 juli 2005 11:09 schreef UncleFunk het volgende:
Lekker, wat ga je maken
Dat moet ik nog even gaan verzinnen. Iets dat ik van tevoren kan klaarmaken, want ik moet tot halfzeven werken en hij komt om zeven uur. Misschien maak ik een quiche ofzo.
pi_29080228
En ik moet de volgende ochtend officieel van 7 tot 9 werken, zien of ik daar onderuit kan komen.
  zondag 24 juli 2005 @ 11:16:49 #65
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_29080307
quote:
Op zondag 24 juli 2005 11:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat moet ik nog even gaan verzinnen. Iets dat ik van tevoren kan klaarmaken, want ik moet tot halfzeven werken en hij komt om zeven uur. Misschien maak ik een quiche ofzo.
Wel iets origineels maken... Mannen houden van vrouwen die echt kunnen koken
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_29080338
quote:
Op zondag 24 juli 2005 11:16 schreef JoeyT het volgende:
Wel iets origineels maken... Mannen houden van vrouwen die echt kunnen koken
Oh maar ik ben een hele goede kokkin.

De liefde van een man gaat door de maag, toch?
  zondag 24 juli 2005 @ 11:20:44 #67
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_29080362
quote:
Op zondag 24 juli 2005 11:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Oh maar ik ben een hele goede kokkin.

De liefde van een man gaat door de maag, toch?
Hehehe, idd

Sowieso heel erg sexy als een meisje aan het koken is
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_29080388
quote:
Op zondag 24 juli 2005 11:20 schreef JoeyT het volgende:
Hehehe, idd

Sowieso heel erg sexy als een meisje aan het koken is
Vooral als ze bukt om iets in de over te zetten zeker? Als het mooi weer is, zal ik een rokje aandoen.
pi_29080414
quote:
Op zondag 24 juli 2005 11:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Vooral als ze bukt om iets in de over te zetten zeker? Als het mooi weer is, zal ik een rokje aandoen.
Eventueel zonder iets eronder
pi_29080428
Jongens toch, wat denken jullie wel niet van mij? We gaan gewoon eten.
  zondag 24 juli 2005 @ 11:27:06 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29080457
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29080458
quote:
Op zondag 24 juli 2005 11:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongens toch, wat denken jullie wel niet van mij? We gaan gewoon eten.
Jaja
pi_29080648
In de Consumentengids van juli stond trouwens nog een artikel over internetdating: 25 vragen over internetdating. Zeven procent van de relaties ontstaat door internetdating. Ter vergelijking: op vakantie onstaat ruim veertig procent en nog uiteraard via het werk, de studie, via vrienden of tijdens het uitgaan.
Er zijn trouwens sites die aangesloten zijn bij de Algemene Vereniging Relatiebemiddeling. De sites e-matching.nl, relatie-relatie.nl, kwikdate.nl en singleactief.nl zijn aangesloten. De AVR kijkt naar evenwichtigheid van het bestand en naar het zorgvuldig omgaan met gegevens. Vreemd trouwens dat sites als RelatiePlanet of Lexa hier niet bij aangesloten zijn.
In het artikel stonden ook nog titels van boeken genoemd: onder meer het Dating Rampenplan (Anna van Wittenberge), Dating; van knipoog tot vaste relatie (Nicole Carmichael) (heb ik overigens gelezen, was aardig om te lezen); How2Date via het internet (Karin Oost) en Liefde op het Internet (Marie Claire van den Berg). Speciaal voor de vrouwen: Hoe je die leuke man vindt, verleidt en houdt (N. Oosterbaan).
pi_29080700
Leuke vraag was trouwens vraag 7.
quote:
Kom je niet alleen maar contactgestoorden tegen?

Op internet kom je allerlei menstypen tegen, net als in het dagelijkse leven. Datingsites zijn daar geen uitzonderng op. Internet is een laagdrempelige manier om mensen te ontmoeten en wordt meer en meer geaccepteerd. Ongeveer eenderde van de vrijgezelle landgenoten gebruikt internet in zijn zoektocht. Iets meer mannen dan vrouwen.
Groot aantal dus dat gebruik maakt van dit medium: eenderde van alle vrijgezelle mensen in Nederland!
pi_29080873
quote:
Op zondag 24 juli 2005 11:37 schreef UncleFunk het volgende:
Speciaal voor de vrouwen: Hoe je die leuke man vindt, verleidt en houdt (N. Oosterbaan).
Dat zal ik morgenochtend even kopen en vóór morgenavond uitlezen.

Maar eenderde van alle vrijgezellen die internet gebruiken om een partner te zoeken is best heel veel. Dat zijn natuurlijk niet allemaal losers.
pi_29080881
Staat dat artikel ook online?
  zondag 24 juli 2005 @ 12:30:09 #77
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29081546
quote:
Sorry, maar even voor mijn eigen onkunde... als we dus de topic [sc] datingsite deeltje # noemen dan is het goed? Ik heb nl die link van je gevolgd, maar werd niet veel wijzer van wat je eigenlijk bedoelde...

Misschien word het tijd mijn haar echt blond te verven (ehm... bleken)
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 24 juli 2005 @ 12:31:30 #78
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29081573
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:57 schreef Digit77 het volgende:
Redelijk succesvol. Redelijk

nee tuurlijk heb ik dat niet in mijn profiel gezet. ben geen super zelverzekerde machismo.

en ja dit is mijn eerste post met dit account. had een ander maar ben onlangs van provider gewisselt en dus mijn oude mail adres kwijt geraakt,wat een prutser niet ?
dus maar een nieuwe aangemaakt.

vriendjes ?
Hahaha, vriendjes wordt je niet zomaar toch? Daar moet je wel wat voor doen.. Net als op datingsites...

heb je wel een foto bij je profiel staan en zo ja... ben je dan niet zo'n lekker ding om te zien?
pi_29082027
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:30 schreef Mickeys het volgende:
Sorry, maar even voor mijn eigen onkunde... als we dus de topic [sc] datingsite deeltje # noemen dan is het goed? Ik heb nl die link van je gevolgd, maar werd niet veel wijzer van wat je eigenlijk bedoelde...

Misschien word het tijd mijn haar echt blond te verven (ehm... bleken)
Ze bedoelt gewoon dat het niet de bedoeling is dat we hier gaan zitten slowchatten. Daar is het slowchattopic voor.
pi_29082775
Lupa, veel plezier morgen met je 2e date met je leuke man

Ik mail sinds gisteravond met een erg leuke en knappe man Hij had als lokregel dat hij op zoek is naar een duopassagier voor op de motor en ik dus een mailtje gestuurd met dat ik ook helemaal weg ben van motorsport en dat me pa ook een motor heeft, maar daar wegens omstandigheden niet meer op kan rijden en dat ik wel een keer met hem mee zou willen, en nou hebben we echt al heel veel zitten kletsen met elkaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')