abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29074462
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:06 schreef Meki het volgende:
aanslag verijdeld in Amsterdam
Bron?
pi_29074509
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:14 schreef Frances het volgende:

[..]

Bron?
die Nederlandse Martine wou zelfmoord plegen daarom wilde ze dood
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 24 juli 2005 @ 00:16:53 #53
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_29074516
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:14 schreef Frances het volgende:

[..]

Bron?
Aanslag verijdeld, doordat die Martine afgepakt is, bedoelt 'ie!
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_29074698
Ze heeft dus een afscheidsbrief geschreven en ze was opgepakt samen met ene Nouredin die een geladen machinegeweer bij zich had. Ja, lijkt mij genoeg stof om hen wel een tijdje vast te houden.
  zondag 24 juli 2005 @ 00:29:28 #55
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29074770
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:25 schreef Monidique het volgende:
Ze heeft dus een afscheidsbrief geschreven en ze was opgepakt samen met ene Nouredin die een geladen machinegeweer bij zich had. Ja, lijkt mij genoeg stof om hen wel een tijdje vast te houden.
Ze is niet met hem aangehouden trouwens... net iets later. Zij had hem en mevrouw S. ergens naartoe gereden, waarop beiden gearresteerd werden, en zij iets later.

[ Bericht 0% gewijzigd door kLowJow op 24-07-2005 00:39:42 ]
pi_29074870
quote:
Wie is Martine van den Oever?
[16 July 2005 | 14.28]
Martine is een soort terroristenliefje. Geboren op 23 november 1978 te Delft. Eerst werkzaam als balie medewerkster bij de Politie. Later via het uitzendbureau in de thuiszorg actief. Woont boven een makelaarskantoor in Naaldwijk. Is Rubens rond en blond. Doordat ze altijd al een voorliefde had voor heerlijk besneden Marokkaans vleesch, gaat ze al jaren om met bijbehorende zussen en tantes. En waar je mee omgaat daar wordt je door besmet zeggen ze in de volksmond.

Ze zou steeds meer radicaliseren en van de ene proefhuwelijk over gaan in de andere. Volgde les in een Moskee te Den Haag en leerde ergens in Syrië het “handboek soldaat” uit haar hoofd. Samen met de 45 jarige Turkse Ali Atilla Sonlu uit Heerlen en de 40 jarige Jordaanese Rashad Abdil-Rahman Al-Baz uit Vlaardingen heeft Martine sinds 2 jaar een gezellig anti-Israël clubje die voornamelijk druk is met geld inzamelen, zoals we er hier kennelijk wel meer van hebben.

Op 22 juni jl. werd ze samen met haar metgezellen door goed getrainde vissticks opgepakt te Amsterdam. In hun rugzak trof men o.a. een doorgeladen pistoolmitrailleur aan met 5x 30 patronen en voorzien van een geluidsdemper. Tja, aan deze Martine is niet veel te zien. Ze lijkt zelfs op een doorsnee Hollands buurmeisje en niet op een stereotype terroristenliefje volgehangen met bommen. Dus als men nu eens eindelijk echt op terroristenjacht gaat dan is arisch uiterlijk en etnische afkomst…....
witheet.nl... of zoiets
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_29075015
Zouden die gehersenspoelde kneuzen nou echt denken dat ze, nadat ze uit elkaar zijn geknalt, er hierna weer een leven is? En zo ja, wat wachtte die Naaldwijkse dan in het hiernamaals; een vette gang-bang door 72 arabische dekhengsten? Ziek zijn ze, heel ziek. Standrechterlijk executeren zoals Sjeik Yassin.

[ Bericht 11% gewijzigd door Frances op 24-07-2005 00:45:57 ]
  Moderator zondag 24 juli 2005 @ 00:51:00 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_29075246
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:40 schreef Frances het volgende:
Zouden die gehersenspoelde kneuzen nou echt denken dat ze, nadat ze uit elkaar zijn geknalt, er hierna weer een leven is? En zo ja, wat wachtte die Naaldwijkse dan in het hiernamaals; een vette gang-bang door 72 arabische dekhengsten? Ziek zijn ze, heel ziek. Standrechterlijk executeren zoals Sjeik Yassin.
afaik moeten dit soort teksten nooit al te letterlijk genomen worden.

je krijgt de voor jouw meest ideale situatie ... voor (veel) mannen zijn dit 72 maagden, voor vrouwen zal dit een eeuwigheid lang op de bank met bonbons en televisieseries met idioot lange en onzinnige dialogen zonder dik te worden zijn oid
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 24 juli 2005 @ 00:51:45 #59
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_29075262
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:51 schreef sp3c het volgende:

[..]

afaik moeten dit soort teksten nooit al te letterlijk genomen worden.

....voor vrouwen zal dit een eeuwigheid lang op de bank met bonbons en televisieseries met idioot lange en onzinnige dialogen zonder dik te worden zijn oid
Peggy Bundy

[ Bericht 4% gewijzigd door Tarak op 24-07-2005 00:58:50 ]
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  Moderator zondag 24 juli 2005 @ 00:53:08 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_29075297
daar dacht ik idd aan ja
pi_29079315
Landverraders als die Martine mogen ze wat mij betreft op zijn Iraans naar een andere wereld helpen. Het zou verdomme je dochter maar zijn ...
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_29081310
quote:
Ik wil je vragen, als ik weg ben, of als er iets zou gebeuren, je altijd contact met mijn moeder en zus zou willen houden.
Dat dikgedrukte vind ik een beetje raar. Als ze een (zelfmoord)aanslag van plan was, zou er sowieso wat gebeuren en niet terugkeren. Dus dan zeg je niet: 'als er iets gebeurt, dan.....

Het lijkt er meer op dat ze voor de jihad naar een of ander gezellig buitenland ging, Irak, Palestina, Afghanistan ofzo. Maar anderzijds er zijn geen vliegtickets gevonden bij haar, voor zover ik weet.

Tja zo gaat het vaker met bekeerlingen, die voelen zich schuldig over hun achtergrond en menen dat te moeten overcompenseren met dit soort gedrag. Daar gaat dan je leven zeg.
pi_29116561
Het lijkt me duidelijk dat we aan een nieuwe terroristische aanslag zijn ontkomen. Maar welke precies?

Nouredine el F. greep nog naar zijn wapen toen ze werden gearresteerd, maar gelukkig wist het arrestatieteam hem tegen te houden. Ze waren op weg naar Amsterdam, maar er zou pas twee dagen later wat gebeuren (aangenomen dat haar "droom" de aanslag is). Wat zouden ze van plan zijn geweest? En zouden ze net als Samir Azzouz voor een rechter gewoon vrij worden gesproken als niet bekend wordt gemaakt welke terroristische daad ze wilde plegen?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_29116611
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:25 schreef Monidique het volgende:
Tja, als vinder van die brief zul je best even slikken denk ik: Wat als.... (ik te laat was?)

Voor Martine O. lijkt me dit een lastige situatie, was ze ook geen ex-agente trouwens?
Yeah baby Yeah!
pi_29116666
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:43 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Tja, als vinder van die brief zul je best even slikken denk ik: Wat als.... (ik te laat was?)

Voor Martine O. lijkt me dit een lastige situatie, was ze ook geen ex-agente trouwens?
ze werkte volgens mij aan de balie van een politiebureau, receptioniste dus?
en later dus in de thuiszorg
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_29116761
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:40 schreef sizzler het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat we aan een nieuwe terroristische aanslag zijn ontkomen. Maar welke precies?

Nouredine el F. greep nog naar zijn wapen toen ze werden gearresteerd, maar gelukkig wist het arrestatieteam hem tegen te houden. Ze waren op weg naar Amsterdam, maar er zou pas twee dagen later wat gebeuren (aangenomen dat haar "droom" de aanslag is). Wat zouden ze van plan zijn geweest? En zouden ze net als Samir Azzouz voor een rechter gewoon vrij worden gesproken als niet bekend wordt gemaakt welke terroristische daad ze wilde plegen?
In onze rechtspraak een relevante vraag lijkt me, maar als je geen klap van de molenwiek gehad hebt moet je iemand op basis van deze zaken natuurlijk kunnen veroordelen, desnoods levenslang.
Yeah baby Yeah!
pi_29119268
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:51 schreef Elgigante het volgende:

[..]

In onze rechtspraak een relevante vraag lijkt me, maar als je geen klap van de molenwiek gehad hebt moet je iemand op basis van deze zaken natuurlijk kunnen veroordelen, desnoods levenslang.
Eens.

Maar als ik de advocaat van de duivel speel:

Waarom? Alleen maar omdat het moslims zijn?

Of moet iedereen die illegaal een wapen bij zich heeft levenslang krijgen?

Welk concreet bewijs is er dat ze daadwerkelijk een terroristische aanslag wilde plegen? En wie is dan de hoofddader en wie zijn medeplichtig?
  maandag 25 juli 2005 @ 19:35:57 #68
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29119598
Je moet levenslang kunnen krijgen op basis van zo'n 'afscheidsbrief'? Wat staat daar nou helemaal in? Verboden wapenbezit? Lijkt me niet erg waarschijnlijk. Ik denk dat het al een hele opgave zal blijken te bewijzen dat er sprake is van een terroristische organisatie, en dat zij daar deel van uitmaakten.
pi_29119862
quote:
Op maandag 25 juli 2005 19:35 schreef kLowJow het volgende:
Je moet levenslang kunnen krijgen op basis van zo'n 'afscheidsbrief'? Wat staat daar nou helemaal in? Verboden wapenbezit? Lijkt me niet erg waarschijnlijk. Ik denk dat het al een hele opgave zal blijken te bewijzen dat er sprake is van een terroristische organisatie, en dat zij daar deel van uitmaakten.
Exact. Bewijs het maar als ze zelf niets zeggen.
pi_29120112
Ik las Maxima in de topictitel, in plaats van Moslima. Ik dacht al....
pi_29129729
Dat ze weg mag rotten in een cel van 1 bij 1

-edit: plaatje verwijdert. Niet gewenst op FOK! -

[ Bericht 43% gewijzigd door sizzler op 26-07-2005 01:28:59 ]
pi_29135636
quote:
Op maandag 25 juli 2005 19:24 schreef sizzler het volgende:

[..]

Eens.

Maar als ik de advocaat van de duivel speel:

Waarom? Alleen maar omdat het moslims zijn?

Of moet iedereen die illegaal een wapen bij zich heeft levenslang krijgen?

Welk concreet bewijs is er dat ze daadwerkelijk een terroristische aanslag wilde plegen? En wie is dan de hoofddader en wie zijn medeplichtig?
Nee hoor, als een hindu/christen etc op een dergelijke wijze de strijd aan gaat met iedereen die er niet dezelfde gedachten op nahoudt geldt vooor hem hetzelfde.

Niet iedereen die een wapen op zak heeft wat hij niet mag dragen moet op dezelfde wijze bestraft worden, er moet maatwerk geleverd worden door OM/justitie...

Je latste vragen kunnen beter beantwoord worden als je beschikking hebt over alle relevante info, zoals tabs, verhoorgesprekken, bewijsmateriaal etc.
Yeah baby Yeah!
pi_29135655
quote:
Op maandag 25 juli 2005 19:43 schreef sizzler het volgende:

[..]

Exact. Bewijs het maar als ze zelf niets zeggen.
En dáár wringt ons rechtssysteem, dat gewoon te duidelijke en te grote mazen kent.
Yeah baby Yeah!
pi_29139612
Heeft er niemand een foto van Martine?
Iemand moet haar toch kennen van school of zo? Er zouden dan klassefoto's van haar moeten zijn. Verder zijn er misschien verenigingen of werkgevers die ergens nog een foto (een badge o.i.d.) hebben?

Ik vind het wel zo veilig als die foto's bijv. hier geplaatst worden.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
  Moderator dinsdag 26 juli 2005 @ 13:51:26 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_29140260
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:16 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Dat dikgedrukte vind ik een beetje raar. Als ze een (zelfmoord)aanslag van plan was, zou er sowieso wat gebeuren en niet terugkeren. Dus dan zeg je niet: 'als er iets gebeurt, dan.....

Het lijkt er meer op dat ze voor de jihad naar een of ander gezellig buitenland ging, Irak, Palestina, Afghanistan ofzo. Maar anderzijds er zijn geen vliegtickets gevonden bij haar, voor zover ik weet.

Tja zo gaat het vaker met bekeerlingen, die voelen zich schuldig over hun achtergrond en menen dat te moeten overcompenseren met dit soort gedrag. Daar gaat dan je leven zeg.
hoeft niet per se een zelfmoord aanslag te zijn natuurlijk ze kunnen net zo goed van plan geweest zijn om met dat machinepistool (?) gewoon @ random wat mensen dood te schieten op amsterdam CS of er een bommetje achter te laten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')