Dat is net zulke grote bagger als Akon met Lonely.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:55 schreef RaZieL669 het volgende:
Tijd om de Party Animals weer eens uit hun grot te trekken voor wat ouderwetse semi-hak muziek.
Je kan veel zeggen maar die platen blijven toch nog steeds goed te pruimen.
Aaaahhhh die sentimenten.
*zoekt in de kast naar eventuele Aussie en Nike Air Max*
Sentimenten? is dat als grap bedoeld? Tot een half jaar terug ofzo ( Voordat de box overging op Multiculti FM) werd de Party Aninmals megamix nog helemaal grijsgedraaid.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:55 schreef RaZieL669 het volgende:
Tijd om de Party Animals weer eens uit hun grot te trekken voor wat ouderwetse semi-hak muziek.
Ja meeeeehn! Komt allemaal door die smerige allochtonenquote:Op zondag 24 juli 2005 00:01 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Sentimenten? is dat als grap bedoeld? Tot een half jaar terug ofzo ( Voordat de box overging op Multiculti FM) werd de Party Aninmals megamix nog helemaal grijsgedraaid.
Neequote:Op zondag 24 juli 2005 00:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja meeeeehn! Komt allemaal door die smerige allochtonen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:05 schreef PallominnoXIII het volgende:
piepnegers
strak strak in mn trainings pak pak kijk eens hoe ik hak hak lalalalalalquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:55 schreef RaZieL669 het volgende:
Dat was Hakkûhbar.....quote:Op zondag 24 juli 2005 01:06 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
strak strak in mn trainings pak pak kijk eens hoe ik hak hak lalalalalalvet relaxed
![]()
oh en ik ben het met TS eensch![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |