SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en was eigenlijk best een leuk spel... Als je met 5 man rond je computer wilt zitten![]()
Lees wat ik schrijf?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Team Fortress Classic
GTA 1 en 2 kunnen toch alleen over netwerk? Niet over internet.... tenminste, mijn versies niet hoor...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:43 schreef _Administr8or_ het volgende:
Worms, GTA 1 en 2 of de Need For Speed reeks.
GTA2 kan toch via Direct IP over internet?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
GTA 1 en 2 kunnen toch alleen over netwerk? Niet over internet.... tenminste, mijn versies niet hoor...
Yep.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
GTA2 kan toch via Direct IP over internet?
Funmaps...quote:
Screenshots... en ohja... dat draai je toch onder een knifewarr server? En dat wil ik dus nietquote:
Euhm, nee ik snap niks van je uitleg, ken geen knifewarquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:49 schreef Dennis-1993 het volgende:
[..]
Screenshots... en ohja... dat draai je toch onder een knifewarr server? En dat wil ik dus niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |