Klopt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:40 schreef Lexie het volgende:
Tis ook niet echt het tijdstip dat er veel mensen online zijn he.
Gewoon doorwerkenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 07:40 schreef melismay het volgende:
Ik hoorde het net toen ik op mijn werk kwam.. Jeetje.... Ik heb echt geen idee hoe het nu verder zou moeten
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 07:32 schreef beestjuh het volgende:
De Derde Wereldoorlog in volle gang.
Is er wel een afdoende reactie op dit soort geweld? Het is overal en we weten welke groepering er schuldig aan is, toch is het zo ongrijpbaar als de pest.
*bibber*
Haal eerst eens adem, al dat doemdenkenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 07:40 schreef melismay het volgende:
Ik hoorde het net toen ik op mijn werk kwam.. Jeetje.... Ik heb echt geen idee hoe het nu verder zou moeten
Mocht hier in A'dam een aanslag komen, hou ik mijn hart vast wat de gevolgen onder de samenleving zou zijn..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 07:43 schreef Libris het volgende:
[..]
[..]
Haal eerst eens adem, al dat doemdenkenderde wereldoorlog, niet meer weten hoe het verder zou moeten.... Neem een voorbeeld aan de Londoners op het moment.
Massale zelfmoord gok ik..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 07:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Mocht hier in A'dam een aanslag komen, hou ik mijn hart vast wat de gevolgen onder de samenleving zou zijn..
Dat valt bij mij wel mee hoor...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 07:43 schreef Libris het volgende:
[..]
[..]
Haal eerst eens adem, al dat doemdenkenderde wereldoorlog, niet meer weten hoe het verder zou moeten.... Neem een voorbeeld aan de Londoners op het moment.
Ik werk zelf op een station, langzaam beginnen mensen ook met het nieuws te komen en de vraag of ik zelf niet bang ben...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |