Nou kijk Dom, je MyAT is een overzicht van alle topics waarin je gepost hebt in volgorde van de laatst actieve topics.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:12 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Ja er staat myAT maar WTF is myAT. Noem me dom maar ikke niet begraip
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou kijk Dom, je MyAT is een overzicht van alle topics waarin je gepost hebt in volgorde van de laatst actieve topics.
Active Topics, Dom, is een overzicht van álle topics ongeacht of je erin gepost hebt in volgorde van laatste post.
En als laatste Dom, hebben we nog de user history die je ziet als je op je naam boven je icoon klikt. Dan krijg je een overzicht van alle topics waarin je gepost hebt gesorteerd op volgorde van jouw posts.
Snap je het nog een beetje Dom?
Ah noe iek begraip maar jij zie mijn inboergering is miesluktquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou kijk Dom, je MyAT is een overzicht van alle topics waarin je gepost hebt in volgorde van de laatst actieve topics.
Active Topics, Dom, is een overzicht van álle topics ongeacht of je erin gepost hebt in volgorde van laatste post.
En als laatste Dom, hebben we nog de user history die je ziet als je op je naam boven je icoon klikt. Dan krijg je een overzicht van alle topics waarin je gepost hebt gesorteerd op volgorde van jouw posts.
Snap je het nog een beetje Dom?
Ja en jij bent zo dik dat je in 2 tijdzones leeftquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:21 schreef Koning_Oift het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat de aliens niet naar de aarde komen.
Je hebt inderdaad nog steeds de humor van een Duitser uit de jaren 50.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:35 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Ah noe iek begraip maar jij zie mijn inboergering is mieslukt
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad nog steeds de humor van een Duitser uit de jaren 50.
waarom heeft een Huttu geen telefoon.. zitten teveel Toetsies opquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:42 schreef Choumacher het volgende:
Om dit topic toch een beetje luchtig te houden een grapje tusendoor:
waarom speelt een Huttu geen piano??
Er zitten te veel Toetsies op
Ah mên, da's een oudequote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:37 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Ja en jij bent zo dik dat je in 2 tijdzones leeft
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad nog steeds de humor van een Duitser uit de jaren 50.
inderdaad zeg....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:21 schreef Koning_Oift het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat de aliens niet naar de aarde komen.
Als je maar niet gebukt gaat staan.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:21 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Tja nu krijg ik eens de kans om een andere kant van mij te laten zien he![]()
een fasergun maakt alles eenvoudiger.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:06 schreef bas-beest het volgende:
[..]
inderdaad zeg....
Stel je eens voor dat je een alien bent.... je bent al ettelijke lichtjaren onderweg in je ruimteschip... je ziet eindelijk een planeet met iets dat lijkt op een andere beschaving... je gaat landen en het eerste dat je ziet als je uitstapt, is TS![]()
Bassie is een beetje boos omdat ik een verkeerde omschrijving gaf van een "Wall of death",en dat klopt ik heb het nog eens nagezocht en wat ik omschreef was een "wall of Shit"quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:06 schreef bas-beest het volgende:
[..]
inderdaad zeg....
Stel je eens voor dat je een alien bent.... je bent al ettelijke lichtjaren onderweg in je ruimteschip... je ziet eindelijk een planeet met iets dat lijkt op een andere beschaving... je gaat landen en het eerste dat je ziet als je uitstapt, is TS![]()
Dat wou ik net zeggen...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:08 schreef classpc het volgende:
Graag gedaan hoor.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:42 schreef Choumacher het volgende:
Om dit topic toch een beetje luchtig te houden een grapje tusendoor:
waarom speelt een Huttu geen piano??
Er zitten te veel Toetsies op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |