Italiëquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:09 schreef Paltos het volgende:
Waar naartoe?
Veel plezierquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:18 schreef taart het volgende:
[..]
Italië![]()
Dit is mijn laatste post, tot over 3 weken
Het is zeker te vroeg voor die fokkers hier?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nou ik be ook weer wakker na veels te weinig slaap
Ik ben er wel hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Het is zeker te vroeg voor die fokkers hier?
Ik ben er ookquote:
Cool, ik heb zelf twee weken geleden gezeild. Week weg met 3 vrienden naar een zeilschool en lekker een beetje aankloten in een bootquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kom ik terug van een week zeilen, zie ik dit. Puik. Ik ben zelf trouwens 14
Ik ben bij Sailcenter Limburg geweest. Een zeilschool dus, helaas zelf geen boot, maar een Laser gehuurd, dat was de grootste eenmansboot die ze daar hebbenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:44 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Cool, ik heb zelf twee weken geleden gezeild. Week weg met 3 vrienden naar een zeilschool en lekker een beetje aankloten in een boot
Was je naar een zeilschool op heb je zelf een boot? EN waar ben je geweest?
Maar dus met een instructeur aanbaggeren voor een CWO-ding, en ik weet wat een Laser is, bij Pean, waar ik was hadden ze Laser pico's. Zelf vaar ik liever in een valk, net ff wat groter en er kunnen meer mensen inquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ben bij Sailcenter Limburg geweest. Een zeilschool dus, helaas zelf geen boot, maar een Laser gehuurd, dat was de grootste eenmansboot die ze daar hebben
Matttquote:
Ik heb CWO2 gehaald Jeugdzeilenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:49 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Maar dus met een instructeur aanbaggeren voor een CWO-ding, en ik weet wat een Laser is, bij Pean, waar ik was hadden ze Laser pico's. Zelf vaar ik liever in een valk, net ff wat groter en er kunnen meer mensen in![]()
Ik heb een poging gedaan voor CWO 2 valkzeilen, maar heb ik niet gehaald..... btje lastig zonder windquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb CWO2 gehaald Jeugdzeilen![]()
Allemaal de schuld van Conflictquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:39 schreef Brechtje het volgende:
Lol.
We gaan toch geen dagen doen om 1 topic? :[
ik denk wel langerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:39 schreef Brechtje het volgende:
Lol.
We gaan toch geen dagen doen om 1 topic? :[
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |