Het zou goed kunnen zijn dat ik dat heb gedaan. Maar ik heb alleen maar de links naar de voorgaande topics toegevoegdquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:19 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm ik zie dat iemand de OP in Wiki heeft zitten vernaggelen. Ik zal deze in Wiki wel even fixen z.s.m zodat de volgende delen daar vandaan gehaald kunnen worden.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:24 schreef brainster het volgende:
[..]
Het zou goed kunnen zijn dat ik dat heb gedaan. Maar ik heb alleen maar de links naar de voorgaande topics toegevoegd![]()
Ik krijg hetzelfde berichtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:24 schreef hollander76 het volgende:
Brechtje, of een andere mod..... kunnen jullie wel mijn OP wijzigen, of kan niemand erbij door 'database-problemen'?
Er werd gelukkig wel netjes een oogje op het Dagotel gehouden, jogy woonde toen nog bij ons in.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:26 schreef GotenSSJ het volgende:
KlowJow : Ja het ligt ook zeker aan de manier waarop andere posten en hoe je bui was toen.
Ten tijde dat het Eiland werd gesloten was ik gewoon boos
Samen met heel veel andere mensen en dan moeten er niet een paar van die ONZ-ers het komen verkloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |