mijn ex pijpt mij ook nog altijdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:00 schreef liltuner het volgende:
Ben wel eens wakker gepijpt door m'n ex,was heerlijk
Niks mis meequote:
dank u dank uquote:
Als ie dit leest word ie voorlopig s'ochtend niet meer zo vroeg wakker maar laat ie zich eens lekker pijpenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:24 schreef DreamyGirl het volgende:
Wakker pijpen wil ik binnenkort graag een keer proberen bij mijn vriend (hopelijk leest ie dit nu niet anders is de verassing eraf), het vervelende is vaak alleen dat hij eerder wakker is als ik
![]()
quote:
Tja, het is ook net uit met mijn vriend, maarja.. seksueel tot elkaar aangetrokken zijn we zeker wel!quote:
als vrouw zijnde moet je dat niet doen. als man zijnde wel.quote:Op zondag 25 september 2005 20:25 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Tja, het is ook net uit met mijn vriend, maarja.. seksueel tot elkaar aangetrokken zijn we zeker wel!
Maarja beetje fout om het te blijven doen...
Zo wil die me nooit terug, omdat hij niet mist wat er niet meer is;
denkt ie: zo lekker beetje rondneuken en met me ex ook...
quote:Op zondag 25 september 2005 20:30 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar nu volg ik je niet![]()
Waarom zouden vrouwen daar niet aan mee moeten werken volgens jou?quote:Op zondag 25 september 2005 20:32 schreef electricity het volgende:
[..]
mannen moeten zich laten pijpen door hun ex als ze dat lukt. vrouwen die die ex zijn zouden daar niet aan mee moeten werken.
![]()
maargoed als het je lukt als man zijnde. waarom niet?![]()
![]()
omdat vrouwen liefde als voorwaarde zouden moeten stellen alvorens tot pijpen over te gaan.quote:Op zondag 25 september 2005 20:33 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Waarom zouden vrouwen daar niet aan mee moeten werken volgens jou?![]()
omdat vrouwen onschuldig en liev zijn natuurlijkquote:Op zondag 25 september 2005 20:41 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Maar waarom zouden vrouwen liefde als voorwaarde van jou moeten stellen als jij daar (als man zijnde) schijnbaar niet zo veel behoefte aan hebt/kan hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |