geen stress dat hoef JIJ ook niet te doenquote:
Okayquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:26 schreef het.ismij het volgende:
[..]
geen stress dat hoef JIJ ook niet te doen![]()
Hee, een mond is een mond hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:26 schreef het.ismij het volgende:
[..]
geen stress dat hoef JIJ ook niet te doen![]()
Doe toch maar een leuke vrouwelijke.quote:
rapesex !!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:47 schreef RAND het volgende:
Ik ben altijd eerder wakker dan mijn vriendin![]()
das minderquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:47 schreef RAND het volgende:
Ik ben altijd eerder wakker dan mijn vriendin![]()
van mij mag je zou niet klagen hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:12 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Eerst een mooie intro gemaakt door FOK!-user Averon![]()
Voor de mannen:
- Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?
- Was het lekker?
- Is het niet riskant, omdat je bv. naar de wc. moet of omdat je dan gaat slaan?![]()
Op zich is dat best geil als je partner dit doet. Maar als je de verkeerde hebt, heb je zo een rechtszaak wegens verkrachting / aanranding aan je broek.quote:
Kan ik wel!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:39 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik kan idd niet plassen met een erectie, dan moet ie toch een beetje slap worden..een half harde kan wel...maarja.als je gepijpt wordt is ie niet half hard natuurlijk![]()
Ik ook, maar het is dan wel verstandig om even boven de wc te gaan hangen... anders is dat zo moelijk mikken. Kan soms best handig zijn als je met een ODOL wakker wordt en enorm moet pissen...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:01 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Kan ik wel!Maar praktisch is het niet.
![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:13 schreef Goldfish80 het volgende:
Averon, ooit wel eens een vrouw naakt gezien in het echt? Of alleen de plaatjes op je computer?
hij ook?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:05 schreef Lempicka het volgende:
Waar dit topic al niet goed voor is, dit weekend mijn vriend lekker wakker gepijpt, en ik ben niet geslagen, wel gekomen.. hehe
Kom jij klaar van pijpen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:05 schreef Lempicka het volgende:
Waar dit topic al niet goed voor is, dit weekend mijn vriend lekker wakker gepijpt, en ik ben niet geslagen, wel gekomen.. hehe
Deep Throat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:27 schreef Godshand het volgende:
G-spot in dr mond zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |