Probeert gewoon interessant te doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wat voor last heb jij er nou van dat iemand dat bij haar vriend doet?
Geheid een succes, zorg er wel voor dat je goed nat bent, want als die wakker word is die zo geil als een stier, en schuift die hem er gelijk in.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:24 schreef DreamyGirl het volgende:
Wakker pijpen wil ik binnenkort graag een keer proberen bij mijn vriend (hopelijk leest ie dit nu niet anders is de verassing eraf), het vervelende is vaak alleen dat hij eerder wakker is als ik
![]()
Fuifduif maakt zich zorgen over het zieleheil van alle fokkersquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat voor last heb jij er nou van dat iemand dat bij haar vriend doet?
Projectie gedrag noemt men dat, vraag me af of hij ooit wakker gepijpt is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Fuifduif maakt zich zorgen over het zieleheil van alle fokkers![]()
Wel eens door mijn hondquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:52 schreef Averon het volgende:
[..]
Projectie gedrag noemt men dat, vraag me af of hij ooit wakker gepijpt is.
Hij heeft er geen aan 's nachts, dus dat is al geen probleemquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:58 schreef Marjan1985 het volgende:
Klinkt allemaal erg leuk maar vraagje voor de dames:
Hoe doen jullie het dan met onderbroek / boxershort als ze die nog aanhebben?
Of reageren ze daar niet op? Of zeg je gewoon voor het slapen 'BROEK UIT NUUU!!!'
![]()
Ja/Mwa/Neu.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:12 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Voor de mannen:
- Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?
- Was het lekker?
- Is het niet riskant, omdat je bv. naar de wc. moet of omdat je dan gaat slaan?
Je kunt hem ook gaan pijpen als die net slaapt, is mij ook overkomen, Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat beviel mij zeer goed. Heeft mijn vriedin wel geluk of ik Het is maar hoe je het belijkt, ik lig altijd op mijn rug in adams kostuum. Ik heb ook bijna altijd al een stijve lul in bed, heel raar. Hij staat altijd paraat, dat is misschien ook wel de reden dat ik nooit op mijn buik lig denk ik nu aan. Ik werd ooit wakker, had ik een grote rode streep over mijn buik lopen, had ik dus idd op mijn buik gelegen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:09 schreef Alcarin het volgende:
Ik zou het graag eens doen, maar ja..mannen he.
Liggen altijd op hun buik of met ondergoed aan of worden eerder wakker dan ik![]()
oh well, their loss...![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:14 schreef deek het volgende:
[..]
Ik werd ooit wakker, had ik een grote rode streep over mijn buik lopen, had ik dus idd op mijn buik gelegen.
Mja maar hij slaapt pas als ik hem al gepijpt heb, dus dan heeft ie zijn portie al gehad..(eerder mag ie niet slapenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:14 schreef deek het volgende:
Je kunt hem ook gaan pijpen als die net slaapt
En dan zou die smorgens weer gepijpt worden, wat een mazzelaar die vriend van jou.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:33 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Mja maar hij slaapt pas als ik hem al gepijpt heb, dus dan heeft ie zijn portie al gehad..(eerder mag ie niet slapen)
Lastig!
Jammer dat ie dat zelf niet door hadquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:38 schreef deek het volgende:
En dan zou die smorgens weer gepijpt worden, wat een mazzelaar die vriend van jou.
Ja.quote:Met andere woorden als jij hem gepijpt hebt, trekt hij zijn onderbroek weer aan?
Ben je tenminste van die verplichting verlost . . .quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:53 schreef Alcarin het volgende:
Het is trouwens niet meer mijn vriend, maar voor het verhaal maakt dat weinig uit.
-quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:12 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Voor de vrouwen:
- Hebben jullie dit wel eens gedaan?
- Hoe reageerde hij?
- Hoe zorg je dat hij in een goede houding ligt? (Als mijn vriend wakker wordt, ligt hij zelden in een houding dat ik em kan pijpen.. maarja daar kan ik vast niks aan veranderen).
Ik ben gek op creatieve meisjesquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:55 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
-
- wazig en happy
- kwestie van creatief zijn
'quote:
Jij wel dan??quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:36 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
'
helaas is niet iedereen liefhebber van wakker maak sex
quote:
Wat versta jij onder hard en genadeloos danquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:42 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
(alle varianten, lief, hard, genadeloos..)
Aangezien jouw vriend wazig en happy was ga ik er maar vanuit dat die het wel ok vond.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:36 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
'
helaas is niet iedereen liefhebber van wakker maak sex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |