misschien hebben ze die service wel in de gevangenisquote:
nog steeds single?quote:
is dat een uitnodiging?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:25 schreef qu63 het volgende:
nog steeds single?
Lijkt me ook wel lekker, wakker geneukt worden, doen alsof je slaapt en ondertussen lekker verwend worden, heerlijk, onbekommerd genieten, geen voorspel, niet moeilijk doen, gewoon lekker gequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 08:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iemand wakkerneuken vind ik eigenlijk nog leuker. En ja, dat heb ik wel eens gedaan. En hij bleef een aanzienlijke tijd net doen alsof hij nog sliep. Wel gelachen toen...
je reageerde wel supersnelquote:
en jij laat je snel uit het veld slaan, en we waren nog altijd ontopic hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:49 schreef Yildiz het volgende:
je reageerde wel supersnel
Nee maar ok, on-topic?
ummm ik ben homosexueel:Pquote:Voor de mannen:
- Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?
- Was het lekker?
- Is het niet riskant, omdat je bv. naar de wc. moet of omdat je dan gaat slaan?![]()
Voor de vrouwen:
- Hebben jullie dit wel eens gedaan?
- Hoe reageerde hij?
- Hoe zorg je dat hij in een goede houding ligt? (Als mijn vriend wakker wordt, ligt hij zelden in een houding dat ik em kan pijpen.. maarja daar kan ik vast niks aan veranderen).
Kortom: vertel je ervaringen
Kom nou toch...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:36 schreef Sanne1805 het volgende:
dat is vies zo'n vieze zweterige ochtendlul
Nee, voor ons is het een pretje om na een zware avond stappen en dansen onze tong in die broeierige put te stoppen...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:36 schreef Sanne1805 het volgende:
Ik ken het, zij was eerder wakker dan ik en ze pijpte me niet eens wakkerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:24 schreef DreamyGirl het volgende:
Wakker pijpen wil ik binnenkort graag een keer proberen bij mijn vriend (hopelijk leest ie dit nu niet anders is de verassing eraf), het vervelende is vaak alleen dat hij eerder wakker is als ik
![]()
niet zo piepen,... Gewoon gaan met die banaan,..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:36 schreef Sanne1805 het volgende:
Niks mis mee tochquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:18 schreef PieterCK het volgende:
hooguit rottig dat je van bouwjaar 1990 bent
een 15 jarige pijpsterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |