Inderdaad zeg, zeer vreemdsoortig.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Er is maar één Q hoor. De enige echte Q uit Amersfoort.
Het klinkt nog steeds niet.
¿Què ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:27 schreef Nouk het volgende:
BB, jij bent gewoon een essentieel bestandsdeel voor de meet! Die mag niet ontbreken!
hoeveel HUF is dat ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
Cynic, dat resterende bedrag, wanneer maak je dat over?
regel mij ook ff 24492 HUFsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:38 schreef Bosbeetle het volgende:
1.00 EUR = 244.919 HUF
1 HUF = 0.00408297 EUR
bestellen duur ongeveer 4 dagen dus volgende week even geld wissellen
Weber! BBQ!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:27 schreef SuperWeber het volgende:
Jooooooooooooooooooooooooooooow, ik ben op vakantie... ... ... ...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt voor elkaarquote:
quote:
ohneee cynic + querk / SM + pilky / PP + gramsfrollie / BB+ zusje van decafe vrouw / nouk + zwansenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:52 schreef Nouk het volgende:
Ik wil een leuke meet + partners! Zodat ik eindelijk de vriendin van BB kan ontmoeten en die van PP!
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
Als jij denkt dat ik Maris mee ga slepen naar een stel halfdronken lui die me allemaal PP noemen en continu over internet dingen praten, ben je goed gek!
Neem jij gewoon een vriendin van Maris voor 'm mee!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
en ik vind het ook zielig voor SW!
die ene die net uit elkaar zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:57 schreef Nouk het volgende:
[..]
Neem jij gewoon een vriendin van Maris voor 'm mee!
nee, ze leest niet mee!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ze leest mee hè .. dus kan ze gewoon meepraten over internet dingen ... en je ook PP noemen
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:58 schreef Nouk het volgende:
Misschien kunnen we dan leuk erbij trivianten!
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, ze leest niet mee!
dat waren gelukkig slechts paranoïde gedachten.
of ze verbergt het beter dan ik denk![]()
Die versie ken ik dan weer niet wij hebben een oude met allemaal vragen van voor mijn tijdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:00 schreef Nouk het volgende:
Die triviant met muziek is echt leuk! Dan gaan wij zeker winnen, want ik weet alles over filmsterren en tv enzo en Zwans over sport.
Alleen geschiedenisfeiten wordt ff lastig. Goed plan weer!
Ja hee, we doen wel de moderne hoor. Die met muziek is echt leuk. Heb je een muziekfragment van een oude serie enzo, wel leuk. Van Thunderbirdsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die versie ken ik dan weer niet wij hebben een oude met allemaal vragen van voor mijn tijddie weet ik dus wel
! voordeel van nakomertje zijn
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:02 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja hee, we doen wel de moderne hoor. Die met muziek is echt leuk. Heb je een muziekfragment van een oude serie enzo, wel leuk. Van Thunderbirds.
Net kerst
Dr. Drequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
compton, longbeach.... INGLEWOOOOOOOOOD!
laatste keer dat ik triviant gespeeld heb was ik 12 ofzo! het grote voordeel van geen broers en zusjes hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:06 schreef Nouk het volgende:
Nou zeg, jullie lopen echt achter!
hintsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:14 schreef Nouk het volgende:
En ook hints erbij dan. Nou dat gaat echt een doldwaze avond worden!
slaap lekker !quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:18 schreef Nouk het volgende:.
Nou zeg, na twee weken ben ik terug, is ie niet op msn en neemt ie z'n telefoon niet op.
Wat een thuiskomst zeg. Pfffk.
Ik ga zo slapen.
donequote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
Cynic, dat resterende bedrag, wanneer maak je dat over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |