Fear&Loathing ook hoor...quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
die ligt voor 25cent in de budgetbakken ofzo, en dan heb je 'm op dvd.
En dan ga je hem nu op tv kijken?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, klopt, die heb ik dan ook op dvd.
als ik de dvd opzet, kijk ik 'm ook op tv, dus wat is het probleem precies?quote:
Dat je blijkbaar écht niks beters te doen hebtquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
als ik de dvd opzet, kijk ik 'm ook op tv, dus wat is het probleem precies?
op deze manier niet natuurlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
trouwens, hoe zijn de vooruitzichten op de 30 juli meet, komen er echt mensen?
van mijn kant alleen nog maar afmeldingen of misschien-lijsters.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
owkay, ik zal de vraag herformuleren;
zijn er mensen die zeker weten dat ze komen, of alleen nog maar aanmeldingen voor de "misschien" lijst?
De Tour stopt voor niets en niemand...quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:44 schreef Cynic het volgende:
de tour is voorbij, deze mag ook wel vol...
een rijwielvierdaagse in te strakke shirts.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:59 schreef Cynic het volgende:
de tour is gewoon een opgeleukte rijwielvierdaagse
waarom heeft er dan niemand van ons modrechtenquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:09 schreef Cynic het volgende:
ben wel bang dat we nog een tijdje aan deze sub vast zitten
dat zou ik ook wel eens willen weten!quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
waarom heeft er dan niemand van ons modrechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |