abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32381773
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Hij zou best een transfer kunnen krijgen, omdat duidelijk is dat hij bepaalde kwaliteiten heeft. Een elftal op sleeptouw nemen hoort daar vooralsnog niet bij. Hij parasiteert wat mij betreft volledig op zijn trap. Daar is niets mis mee, maar een sterke indruk maakt hij zeker niet op mij.
Barreto speelt binnen nu en 5 jaar voor een Europese topclub. Qua speelstijl is hij wel vergelijkbaar met Pizarro van Inter.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 18 november 2005 @ 23:22:07 #152
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32387705
Het is te hopen dat hij binnen 5 jaar die ontwikkeling door gaat maken, want het zit er wel in natuurlijk.
  vrijdag 25 november 2005 @ 23:35:31 #153
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32583195
Jenner geblesseerd?? Vandaag afgelast, maar ik hoor weinig meer.
pi_32590680
Vorige week was hij erg matig tegen FC Utrecht, om niet te zeggen slecht. Maar volgens mijn collega die alle thuisduels van NAC ziet, is hij sowieso erg wisselvallig. Die scharen halen Talpa, die slechte acties niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32591445
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 19:46 schreef cultheld het volgende:

[..]

Barreto speelt binnen nu en 5 jaar voor een Europese topclub. Qua speelstijl is hij wel vergelijkbaar met Pizarro van Inter.
Dan zal hij toch snel moeten gaan vertrekken bij NEC en eens wat minder vaak geblesseerd zijn.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32591474
Een revelatie is tot nu toe Emanuelson. En Aissati misschien.
pi_32591524
quote:
Op maandag 14 november 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Arie Jonker doet ook nog niet veel.
Had je dat echt verwacht dan?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32591585
Meer invalbeurten dan nu het geval is in ieder geval. Maceo Rigters mag wel en die is niets beter.
www.thuisuiteten.nl
pi_32591607
Rigters is nu geblesseerd, dus wellicht krijgt ie meer kansen.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32591629
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:01 schreef methodmich het volgende:
Meer invalbeurten dan nu het geval is in ieder geval. Maceo Rigters mag wel en die is niets beter.
Dan moet Jonker op trainingen en in wedstrijden van Jong NAC toch laten zien dat hij recht heeft op een kans.
pi_32591717
Je weet hoe Ton Lokhoff is. Die stelt altijd Pi-Air op en diens maatjes.
www.thuisuiteten.nl
pi_32591741
Jenner heeft zich laten zien en werd ook opgesteld....
pi_32591789
Die zat al jaren bij de selectie natuurlijk, heeft nog lang geduurd. En dat ging ten koste van Diba, met wie Ton altijd ruzie heeft.

Arie heeft gewoon pech dat die lange zoveel macht heeft.
www.thuisuiteten.nl
pi_32591814
Of Arie kan maar moeilijk aanpikken op de training.
That's all folks!
pi_32591921
Arie kan misschien niet zo goed tegen de druk of de voetbalhumor van Piet v H.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_32592337
Ja, Arie doet het super op de training en in Jong NAC, maar speelt niet omdat Pierre dat niet wil... Ik geloof het niet zo. Pierre heeft zeker teveel macht bij NAC, maar het is niet zo dat iemand die zich goed laat zien daardoor absoluut geen kans zou krijgen.

Ik denk dat Arie gewoon te weinig laat zien op trainingen en in wedstrijden van Jong NAC.
pi_32592591
Ongezonde situatie bij NAC. Ik ben een fan van Sikora, maar het is onbegrijpelijk dat hij zo veel minuten krijgt. Daar heeft Pierre ook een handje in denk ik.
pi_32592725
Sikora heeft al jaren niets meer laten zien. Mislukt bij Ajax, mislukt bij Heerenveen en ook bij NAC doet hij het niet zo best.

Ik vraag me af hoelang dit doorgaat bij NAC. Pierre gedraagt zich nu wel toch een beetje als een soort Stalin. Mensen met kritiek moeten hun mond houden en positief zijn, terwijl Pierre en kornuiten nog weinig indruk hebben kunnen maken.
pi_32597019
Arie zal heus nog niet dusdanig getraind en gespeeld hebben dat hij een basisplek af kan dwingen, maar meer kansen had best gekund. Zeker omdat Rigters en Sikora wel mogen aanrommelen.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 27 november 2005 @ 14:09:06 #170
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32616985
Sikora zou op dit moment bij Go Ahead nog de zwakste speler zijn. Hij moet eens tot rust komen en gaan voetballen in plaats van zich als een kamikazepiloot veel te makkelijk uit te laten spelen onder het mom van 'jagen'.
pi_32617036
Ik denk dat het avontuur van Arie Jonker bij NAC er zo weer op zit. Ik hoop voor hem dat hij in de GGD nog ergens een contract kan versieren, anders wordt het wellicht zo'n Human-verhaal.
pi_32617049
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sikora zou op dit moment bij Go Ahead nog de zwakste speler zijn. Hij moet eens tot rust komen en gaan voetballen in plaats van zich als een kamikazepiloot veel te makkelijk uit te laten spelen onder het mom van 'jagen'.
In de kroeg maakt hij vaak ook al een opgefokte en gejaagde indruk.
  zondag 27 november 2005 @ 14:12:29 #173
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32617077
Haha.. is z'n verkering ook uit of zo?
pi_32617112
Geen idee, ik weet dat hij een vriendin had/heeft in Boxtel en daar weleens in de kroeg te vinden was. M'n broertje heeft daar weleens ruzie met hem gehad.
  zondag 27 november 2005 @ 14:14:01 #175
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32617127
Toen hij 'jood' zei tegen hem toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')