Nee. Het ging mij meer om het homosexuele aspect.quote:
Mij ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Het ging mij meer om het homosexuele aspect.![]()
Dat is dan wel met ks.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Het ging mij meer om het homosexuele aspect.![]()
Als we het toch net over spelfouten hebben, het is Afellay.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ibrahim Affelay en Haris Medunjanin.
Maar dat is geen HCE bedenk ik me nuquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:14 schreef Yeahinho het volgende:
Luzinho van VVV moet in de voorbereiding een openbaring zijn, heb ik horen vertellen...
Wie, Dickhoff of Luzinho?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Bij Groningen werd ie trouwens weer snel weggestuurd, kijken of ze daar spijt van krijgen.
..quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Nathan Coe zou het ook weleens goed kunnen doen.
Luizinho, ofwel Luis Pontes Ribeiro. Onder die naam speelde hij voor Groningen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wie, Dickhoff of Luzinho?
Bruno Silva maakte vandaag bijna het doelpunt van het jaar!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Groningen heeft wel vaker van die gekke aankopen. Zal me benieuwen of die Sankoh wat kan.
Jij ging toch niet naar Talpa kijken? Of vergis ik me nouquote:Op maandag 15 augustus 2005 04:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bruno Silva maakte vandaag bijna het doelpunt van het jaar!
Klopt. Boycotten die handel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 04:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij ging toch niet naar Talpa kijken? Of vergis ik me nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |