abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39404775
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 15:14 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

kun je die online zetten?
Staat (nog steeds) op emule. Alpe 2001 als zoekterm en je hebt hem.
pi_39405187
Het enige wat er over Basso (tot nut toe) in die zaak gemeld wordt, is dat hij drie keer in telefoongesprekken wordt genoemd. Da's wel erg mager als bewijsvoering.
  maandag 17 juli 2006 @ 10:58:16 #203
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_39899999
Volgens de Gazet van Antwerpen heeft DSC gesprekken met Basso, die niet blij is met het feit dat CSC hem op non-actief heeft gezet.

Achterbaks ploegje dan, dat DSC.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 17 juli 2006 @ 11:08:04 #204
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_39900334
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens de Gazet van Antwerpen heeft DSC gesprekken met Basso, die niet blij is met het feit dat CSC hem op non-actief heeft gezet.

Achterbaks ploegje dan, dat DSC.
Khgeef hm groot gelijk (en DSC ook). Vind het zo'n onzin dat hij geschorst wordt op basis van niets...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 17 juli 2006 @ 11:12:05 #205
67640 SaintOfKillers
pi_39900481
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:08 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Khgeef hm groot gelijk (en DSC ook). Vind het zo'n onzin dat hij geschorst wordt op basis van niets...
De ploeg houdt zich enkel aan een afspraak, het is dan gewoon laf om wat achter hun rug om tegen zo'n renner te zitten slijmen dat jij hem wel gelooft en een vet contract hebt klaarliggen als hij onschuldig blijkt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 17 juli 2006 @ 11:15:28 #206
88139 JoeyT
pi_39900577
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:12 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

De ploeg houdt zich enkel aan een afspraak, het is dan gewoon laf om wat achter hun rug om tegen zo'n renner te zitten slijmen dat jij hem wel gelooft en een vet contract hebt klaarliggen als hij onschuldig blijkt.
Laten we er ff van uitgaan dat hij onschuldig is. Dan kan ik me voorstellen dat hij er verschrikkelijk de pest in heeft. Maar ik kan me ook niet zo goed voorstellen dat ie zo makkelijk CSC verlaat.
pi_39917162
Discovery
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_39920184
ik ben nog altijd van mening dat de bevoegde instanties moeten bewijzen dat een renner schuldig is. En niet de renner dat hij onschuldig is. Wat in mijn ogen in de zaak puerto compleet scheef gelopen is.
pi_48677686
quote:
Basso suspended after new charges

Ivan Basso has been suspended by his Discovery Channel team after the Italian Olympic Committee reopened its probe into a Spanish doping scandal.

Basso must attend a hearing on 2 May on charges of having used or attempted to use a banned substance or method. The Italian was banned from last year's Tour de France after being implicated in "Operation Puerto" although the charges against him were later dropped.

The former CSC rider signed a two-year contract with Discovery last November.

Basso was one of 50 riders caught up in last year's Operation Puerto after his name was linked to a Spanish doctor accused of running a blood doping clinic in Madrid. He was cleared of involvement by the Italian Olympic Committee and the Italian Cycling Federation in October, and has always maintained his innocence.

A Discovery Channel statement said Basso had been suspended "pending further information in a new investigation coming out of Italy." General manager Bill Stapleton added: "We have requested that Ivan not race until we receive more information and this issue has been resolved."

Discovery sports director Johan Bruyneel said: "We continue to stand behind Ivan and intend to co-operate with all parties involved until there is closure. "I have spoken to Ivan and although frustrated he agrees and understands with the decision we have taken."

Basso is a Giro d'Italia winner and was second to Lance Armstrong - who part-owns the Discovery Channel team - in the Tour de France in 2005.
quote:
Discovery Channel schorst Basso

CHARLEROI - De Amerikaanse wielerploeg Discovery Channel heeft zijn kopman Ivan Basso dinsdagmiddag voorlopig op non-actief gezet. De Italiaanse renner heeft te horen gekregen dat zijn betrokkenheid bij het Spaanse dopingschandaal opnieuw zal worden onderzocht.

Giro-winnaar Basso zou dinsdag naar België vliegen om te starten in de Waalse Pijl (woensdag) en Luik-Bastenaken-Luik (zondag), maar is thuisgebleven. Zijn deelname aan de Ronde van Italië, die op 12 mei begint, is door de schorsing ook twijfelachtig geworden. ,,Dat wordt inderdaad een moeilijk verhaal nu Discovery hem heeft geschorst'', beaamde Giro-baas Angelo Zomegnan. ,,Het is een gecompliceerde situatie''. (ANP)

[ Bericht 50% gewijzigd door BliksemSchigt op 24-04-2007 19:15:46 ]
pi_48678011
Jammer , heel Jammer.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:39:02 #211
40566 Ericr
Livewrong
pi_48681087
Terecht, zal niet lang duren tot ze een match hebben. Of hij werkt niet mee en dan is het ook gewoon op een houtje bijten voor Basso.
pi_48681936
Goede zaak
pi_48682686
Tja het hele peloton zit onder de doping he
If winning would mean reaching a 2nd place, then Boogerd is God!
pi_48858218
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Goede zaak
Als er nu eens echt iets uitkomt, met duidelijk bewijzen en zo, dan wel, maar als het weer als een anchtkaars uitgaat
pi_48867011
Basso stapt op bij Discovery Channel
pi_48869325
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:06 schreef mesecina het volgende:
Basso stapt op bij Discovery Channel
Inderdaad, hier het nieuwsbericht...
quote:
Basso verlaat Discovery-formatie 30-04-07

Ivan Basso heeft de Discovery-equipe gevraagd zijn contract te ontbinden. Het besluit van de Italiaanse wielrenner vloeit voort uit het feit dat het Italiaans Olympisch Comité (CONI) vorige week het onderzoek naar het vermeende gebruik van doping door Basso heropende.

De 29-jarige Basso is een van de renners wier naam viel in de dopingzaak rond de Spaanse arts Eufemiano Fuentes. Wegens gebrek aan bewijs kwam er geen aanklacht tegen de Giro-winnaar van 2006. De krant La Repubblica berichtte dat dopingvorsers uit Italië dat bewijs echter nu wel hebben.

Vorige week werd Basso door Discovery hangende de uitkomst van het onderzoek al voorlopig op non-actief gesteld. Over twee weken begint de volgende editie van de Ronde van Italië derhalve zonder titelverdediger.

"Het was een moeilijke beslissing", lichtte Basso, die dopinggebruik altijd ontkend heeft, zijn besluit toe. "En het is belangrijk dat iedereen weet dat het voor 100 procent míjn beslissing is geweest. Niemand heeft mij gevraagd te vertrekken. Maar het is het enige wat ik kan doen, denk ik."

Ploegleider Johan Bruyneel verklaarde dat hij nog heeft getracht zijn troef voor de grote ronden over te halen te blijven. "Zijn verzoek kwam onverwacht. Ivan was zeer emotioneel, maar vastbesloten de banden door te snijden. We hebben heel lang met hem gepraat voordat we daarmee hebben ingestemd. Hoewel Basso nog maar kort bij het team was, heeft hij laten zien een groot kopman te zijn en een gewaardeerd en onzelfzuchtig ploeggenoot."
Bron...
  dinsdag 1 mei 2007 @ 18:15:18 #217
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_48896688
Ik begrijp niet wat hij hiermee wil bereiken.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 mei 2007 @ 22:04:09 #218
7889 tong80
Spleenheup
pi_48905625
Leuke topictitel

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:10:46 #219
132605 kawotski
Il Dottore
pi_48905985
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 18:15 schreef ErikT het volgende:
Ik begrijp niet wat hij hiermee wil bereiken.
goede zet van Basso.. als hij wordt veroordeeld trekt hij tenminste niet de hele Discovery met zich mee in een zwart gat. Wat voor beerput dat gaat opleveren, alsof die nog niet groot genoeg is. L"Equipe smult...
Als hij onschuldig is kan hij weer aan de slag met een schone lei.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_48908771
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:10 schreef kawotski het volgende:

[..]

goede zet van Basso.. als hij wordt veroordeeld trekt hij tenminste niet de hele Discovery met zich mee in een zwart gat. Wat voor beerput dat gaat opleveren, alsof die nog niet groot genoeg is. L"Equipe smult...
Als hij onschuldig is kan hij weer aan de slag met een schone lei.
Als hij onschuldig is krijgt hij ook zo weer een nieuw contract bij Doscovery of welke naam het volgend seizoen heeft. Eerlijk gezegd denk ik alleen niet dat hij onschuldig is, er zijn nu wel veel bewijzen tegen hem.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_48915458
Hij vraagt zelf om ontbinding van z'n contract. Ik zie dit meer als een verkapte schuldbekentenis. Ik hoop van niet , want hij blijft een van de betere reners ( en of dat nu met of zonder is....). Mocht hij inderdaad schuldig zijn , is het einde carriere. (of Tinkoff moet 'm nog willen hebben , die hebben toch al meer renners met een verleden)
Life is a bitch , so fuck it
  woensdag 2 mei 2007 @ 08:57:44 #222
40566 Ericr
Livewrong
pi_48916497
Er gaan geruchten dat hij een spijtoptant wordt en daarmee eventuele vervolging afkoopt. Het is toch een kwestie van tijd dat een renner uit de school gaat klappen, zeker als er nog eens zo'n 50 renners bij zijn betrokken.
  woensdag 2 mei 2007 @ 09:04:01 #223
67640 SaintOfKillers
pi_48916605
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 08:57 schreef Ericr het volgende:
Er gaan geruchten dat hij een spijtoptant wordt en daarmee eventuele vervolging afkoopt. Het is toch een kwestie van tijd dat een renner uit de school gaat klappen, zeker als er nog eens zo'n 50 renners bij zijn betrokken.
Een spijtoptant, die gaat populair worden in het peloton .
pi_48917386
Dan kan hij beter een andere sport opzoeken, want die Fransman die in het peloton reed en collums schreef over dopinggebruikt werd dat ook niet bepaald in dank afgenomen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:25:35 #225
40566 Ericr
Livewrong
pi_48930772
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:04 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Als er ook strafrechterlijke vervolging dreigt zullen waarschijnlijk meerderen eieren voor hun geld kiezen. ook al zijn de meeste rechtzaken aangaande doping tot nu toe met een sisser afgelopen.
pi_48930977
quote:
BASSO: "IK HEB EEN GERUST GEWETEN"
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Woensdag moet Ivan Basso zich opnieuw
melden bij het CONI. "Ik heb een gerust
geweten", zegt de Italiaanse toprenner,
die het wielrennen niet opgeeft.

Na zijn ondervraging kruipt Basso snel
weer op de fiets. "Nadat ik vorige week
beslist had om Discovery te verlaten,
heb ik even niet getraind. Maar donder-
dag wil ik opnieuw op de fiets zitten."

Stilletjes hoopt Basso op een terugkeer
bij Discovery Channel. "Als ik vrijge-
sproken word van alle schuld, ben ik er
zeker van dat de ploeg me weer zal
ontvangen. Maar de Giro rijd ik niet,
dat heb ik zelf al beslist."
Ik volg hem niet, waarom verlaat je Discovery dan als je onschuldig bent
  woensdag 2 mei 2007 @ 20:26:48 #227
132605 kawotski
Il Dottore
pi_48939438
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:31 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik volg hem niet, waarom verlaat je Discovery dan als je onschuldig bent
heb jij de media wel gevolgd de laatste jaren? In het wielrennen ben je bij voorbaat schuldig, ook al ben je niet eens betrokken bij Operacion Puerto/Fuentes..
pi_48942042
Het feit dat hij Discovery verlaat heeft denk ik ook wel te maken met het feit dat Discovery bezig is met een sponsor voor volgend seizoen.
Mocht Basso inderdaad onschuldig zijn , weet ik nog zo net niet of dat hij een ploeg zal vinden; zijn naam is toch besmeurd.
  woensdag 2 mei 2007 @ 21:50:07 #229
40566 Ericr
Livewrong
pi_48943341
Ach hij is niet de enige, als het zo doorgaat is straks 80% van de renners besmeurd. Laat ze die lijst eens vrijgeven.
  woensdag 2 mei 2007 @ 22:59:46 #230
132605 kawotski
Il Dottore
pi_48946696
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:50 schreef Ericr het volgende:
Ach hij is niet de enige, als het zo doorgaat is straks 80% van de renners besmeurd. Laat ze die lijst eens vrijgeven.
jammer dat L'Equipe niet Spaans is, hadden we de complete lijst al lang gehad...
pi_48949828
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 20:26 schreef kawotski het volgende:

[..]

heb jij de media wel gevolgd de laatste jaren? In het wielrennen ben je bij voorbaat schuldig, ook al ben je niet eens betrokken bij Operacion Puerto/Fuentes..
Als hij onschuldig is, hoeft hij niet zelf zijn contract in te leveren. Renners als Contador werden ook genoemd, maar zijn gezuiverd en Contador rijdt gewoon rond bij Discovery Channel. Basso is zo schuldig als wat, dat weet hij, dat weet Bruyneel, dat weet de ploeg en die willen gewoon redden wat er te redden valt voor beide partijen.
  donderdag 3 mei 2007 @ 02:10:49 #232
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_48951389
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:04 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Je kan het ook anders zien. Iedereen die hij aan de galg praat rijdt bij zijn terugkeer in dat peloton natuurlijk niet meer mee ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_48952573
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 02:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Je kan het ook anders zien. Iedereen die hij aan de galg praat rijdt bij zijn terugkeer in dat peloton natuurlijk niet meer mee ...
Dat is waar , maar iemand die stug blijft volhouden dat hij celan is , wordt ook niet echt gewaardeerd , kijk maar naar Virengue. Die werd zeker door z'n ex-ploegmaats met de nek angekeken..
  donderdag 3 mei 2007 @ 08:38:16 #234
67640 SaintOfKillers
pi_48953310
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 02:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Iedereen heeft vrienden in het peloton en je hebt ook nog de wielerfans. Een valsspeler die anderen gaat verraden, maar zelf netjes blijft meerijden door een deal, lijkt me geen populaire jongen te gaan worden, zeker met de omerta binnen het wielrennen in het achterhoofd.
  donderdag 3 mei 2007 @ 10:16:43 #235
88139 JoeyT
pi_48955653
Ik wil Basoo in de Tour zien. Eigenlijk al in de Giro, maar dat zit er dus niet in. Laat hm maar lekker vrijgesproken worden
pi_48959673
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:16 schreef JoeyT het volgende:
Ik wil Basoo in de Tour zien. Eigenlijk al in de Giro, maar dat zit er dus niet in. Laat hm maar lekker vrijgesproken worden
dan wordt die geweerd door de ASO
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:21:52 #237
88139 JoeyT
pi_48960417
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:03 schreef Bartoli het volgende:

[..]

dan wordt die geweerd door de ASO
Ja geen zak aan meer op deze manier. Weer een tour met B-renners
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:29:38 #238
pi_48960743
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:21 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Alsof er een zak aan is als Basso straks in de eerste bergrit er vandoor knalt en niemand die nog kan bijbenen.

Renners als Basso en Armstrong maakten het wielrennen net zo saai. Geef mij zo meteen maar in de Giro een mooie strijd tussen Simoni, Cunego, Savoldelli, ...
pi_48960759
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:21 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Basso was net zo'n B-renner in de tijd dat hij voor Fassa reed, toen hij overstapte naar Riis was hij plots de enige die Armstrong consequent kon volgen bergop
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Alsof er een zak aan is als Basso straks in de eerste bergrit er vandoor knalt en niemand die nog kan bijbenen.
Dat zou leuk zijn ja. In de Giro vorig jaar had hij de rest op een half uur kunnen rijden als hij gewild had. De echte wielerfans zitten inderdaad de wachten op een gedopeerde renner die de rest (al dan niet gedopeerd) kansloos naar huis rijdt
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:35:08 #240
88139 JoeyT
pi_48960955
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Renners als Basso en Armstrong maakten het wielrennen net zo saai. Geef mij zo meteen maar in de Giro een mooie strijd tussen Simoni, Cunego, Savoldelli, ...
Ik hou van topsport. Dat houdt voor mij in de beste sporters in de desbetreffende discipline. Dus in de grote ronden van de wielersport zou dat Basso moeten zijn. Dat niemand hem kan bijbenen zegt genoeg.

Armstrong was een held
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:36:32 #241
88139 JoeyT
pi_48961011
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:30 schreef wimderon het volgende:

[..]

Basso was net zo'n B-renner in de tijd dat hij voor Fassa reed, toen hij overstapte naar Riis was hij plots de enige die Armstrong consequent kon volgen bergop
[..]
Dus? Zolang er niets bewezen is moet die gast gewoon rijden.
pi_48961106
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:36 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Tot er twee weken na de tour naar buiten komt dat de winnaar toch doping heeft gebruikt . Daar gaat de sport kapot aan.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:40:34 #243
pi_48961140
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:36 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Er loopt een onderzoek naar hem. Een leraar die verdacht wordt van pedofilie zetten ze toch ook op non-actief zolang het onderzoek loopt ? Iemand waar aanwijzingen voor zijn dat hij iemand heeft vermoord zetten ze toch ook vast in voor-arrest ?
pi_48961386
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Er loopt een onderzoek naar hem. Een leraar die verdacht wordt van pedofilie zetten ze toch ook op non-actief zolang het onderzoek loopt ? Iemand waar aanwijzingen voor zijn dat hij iemand heeft vermoord zetten ze toch ook vast in voor-arrest ?
daar heb je wel gelijk in. En conform de ethische code moeten ze dat ook doen. Maar er zijn genoeg ploegen die zich er vervolgens niet aanhouden.
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:51:01 #245
88139 JoeyT
pi_48961523
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Vergelijkingen van niets. Maar dan nog. Sinds vorig jaar is dit al aan de gang. Wanneer wordt er eindelijk uitsluitsel gegeven?
pi_48962191
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:51 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Vergelijkingen van niets. Maar dan nog. Sinds vorig jaar is dit al aan de gang. Wanneer wordt er eindelijk uitsluitsel gegeven?
in het slechtste geval kan dat nog jaren duren
pi_48968060
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:30 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat is ook weer vrij discutabel, want bij Basso zat er eigenlijk een constante stijgende lijn in. Bij Fasso werd hij in 2002 in de Tour 11e en het jaar daarna 7e. Bij CSC werd hij toen 3e in 2004, maar hij was duidelijk nog aan het groeien. Daarnaast heeft hij bij Fassa ook genoeg mooie prestaties neergezet die zijn potentie aantonen.

Overigens wil ik hiermee niet zeggen dat ik denk dat Basso schuldig of onschuldig is en of Riis renners aanzet tot dopinggebruik. Ik probeer alleen iets objectiever te kijken, dat de groei van Basso helemaal niet zo vreemd was gezien zijn eerdere prestaties.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_48970078
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:38 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Dat is ook weer vrij discutabel, want bij Basso zat er eigenlijk een constante stijgende lijn in. Bij Fasso werd hij in 2002 in de Tour 11e en het jaar daarna 7e. Bij CSC werd hij toen 3e in 2004, maar hij was duidelijk nog aan het groeien. Daarnaast heeft hij bij Fassa ook genoeg mooie prestaties neergezet die zijn potentie aantonen.

Overigens wil ik hiermee niet zeggen dat ik denk dat Basso schuldig of onschuldig is en of Riis renners aanzet tot dopinggebruik. Ik probeer alleen iets objectiever te kijken, dat de groei van Basso helemaal niet zo vreemd was gezien zijn eerdere prestaties.
Klopt wat je zegt, maar van anonieme meerijder van niveau Evans/Leipheimer werd hij opeens dé man die meekon met Armstrond bergop. Dat is al een grote stap, maar tegelijkertijd maakte hij ook enorme sprongen in het tijdrijden...

Wat ik eigenlijk wou zeggen in reactie op JoeyT, die liever een Landis, alvorens een positieve test af te leveren, de rest op een hoop ziet rijden, dan een spannende strijd tussen nog niet betrapte/verdachte renners.
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:52:46 #249
88139 JoeyT
pi_48981757
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:26 schreef wimderon het volgende:

Wat ik eigenlijk wou zeggen in reactie op JoeyT, die liever een Landis, alvorens een positieve test af te leveren, de rest op een hoop ziet rijden, dan een spannende strijd tussen nog niet betrapte/verdachte renners.
Punt is dat Basso helemaal niet betrapt is. Geen sporen gevonden. Je hebt me geen woord over Landis horen zeggen, dus je assumpties slaan nergens op, en als je wat beter leest vond ik het vorig jaar een B-tour en daar hoort Landis dus bij
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:54:38 #250
pi_48981867
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:52 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Punt is dat Basso helemaal niet betrapt is. Geen sporen gevonden. Je hebt me geen woord over Landis horen zeggen, dus je assumpties slaan nergens op, en als je wat beter leest vond ik het vorig jaar een B-tour en daar hoort Landis dus bij
Blijkbaar is hij wel "betrapt" , zijn er voldoende aanwijzingen voor "dopinggebruik" of het CONI had hem niet kunnen oproepen voor een verhoor ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')