Moest ik vroeger ook, maar ik zie er de meerwaarde niet van in. Best verwarrend, en best raar als je wat ouder bent, want veel mensen blijven verwachten dat je 'tante Zus' of 'ome Zo' zegt, terwijl ik dat heel kinderachtig vond op een gegeven momentquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:43 schreef jessie het volgende:
Die van haar mogen mij dus geen Nathalie noemen maar moeten dan tante Nathalie zeggen. Ik zei dus weer dat ik dat dan weer heel gek vind omdat ik hun tante helemaal niet ben. En dat de kids van mij dus tegen hun geen tante hoeven te zeggen. Wel grappig die verschillen en nu komt het hier ook net ter sprake.
Precies, mooi geschreven.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:57 schreef Belana het volgende:
Ik vind dat van "eretitel" wel kloppen. Ik heb er echt naar uitgekeken om "mama" genoemd te worden
ze krijgt gewone melk. Zou dat het zijn dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:50 schreef poemojn het volgende:
Hier ook papa/mama, maar zolang ze dat nog niet zegt hebben we daar nog geen regels voor.
Amber slaapt dus ook een stuk meer dan Myrthe, LadyS. Myrthe slaapt ca 14 uur per dag, 1 middagslaapje nog. Kan Amber niet toevallig (lichte) bloedarmoede hebben, of heeft ze altijd meer dan gemiddeld geslapen? Krijgt ze gewone of peutermelk?
Je kunt er natuurlijk altijd mee naar de huisarts/cb voor de zekerheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |