Sylquote:
quote:
Tsja soms verleg je je grens, ik had het ook niet verwachtquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm dat vind ik dan wel weer een erg groot verschil, 7 jaar. Bij mij zou dat dan gaan tot iemand van 13. Persoonlijk vind ik 4-5 jaar onder mijn eigen leeftijd wel een mooie ondergrens.
Heb je ook wat met een 15 jarig meisje gehad dan als 22 jarig zijnde?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Syl![]()
[..]
[..]
Tsja soms verleg je je grens, ik had het ook niet verwacht.
Neequote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je ook wat met een 15 jarig meisje gehad dan als 22 jarig zijnde?
Kut post.quote:
Ok dan valt het namelijk wel weer mee. Als je wel wat had gehad namelijk dan zou ik daar toch wel me vraagtekens bij zetten eigenlijk.quote:
16-20 vind ik in principe nog wel net kunnen, afhankelijk van hoe 'volwassen' de 16jarige is. 12-16 wordt alweer wat anders, daar is het verschil gewoon te groot, die leven in totaal andere werelden. 34-38 is weer totaal niet te vergelijken met 12-16 of 16-20.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kut post.
Waarom zou je als 20 jarige niet met een meisje van 16 om mogen gaan ?
Het scheelt 4 jaar
12 jaar met 16 jaar zou je wel goed vinden ?
of 34 met 38 ?
Je gaat toch niet de hele nacht in de 3 hangen? En dat moet je zeker niet op zaterdagavond doenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:52 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized is uiteraard single en uiteraard dus ook op zoek.![]()
Probleem?
Probleem alleen is dat hier in de buurt niet echt leuk volk rondloopt of ik heb het nog niet gevonden. Ander punt is dat volk dat ik wel leuk vind ver weg woont en liever gaat voor iemand die in dezelfde plaats, liefst nog om de hoek woont.![]()
Wat heb ik al gedaan om het probleem op te lossen?
Ik ga regelmatig uit, het vrouwelijk schoon wat ik dan tegen kom zit al zwaar aan de vriend, rookt, is alcoholist of gewoon zo dom dat je er geen gewoon gesprek mee aan kan knopen. Bovendien heb ik vaak moeite om iemand die, waarvan ik dan denk, single is aan te spreken. Voor de Groningen-kenners: De Drie Gezusters.![]()
Ok en nu?
Nu dus zoeken naar een betere oplossing enzo.![]()
Ik kan me niet herinneren dat er in die post staat dat ik er de hele nacht rondhang.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Je gaat toch niet de hele nacht in de 3 hangen? En dat moet je zeker niet op zaterdagavond doen
Ik wil jou wel beter leren kennenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:44 schreef -Trinity- het volgende:
Happy singles, unhappy singles, zoekende en niet-zoekende singles, welkom! Klaag hier over je ex, schep op over je vrijheid, vertel over je flirtpogingen, leg uit waarom je wel of niet happy single bent, enz.
Ik jou ook welquote:
We hebben best veel dingen gemeen zoals zwaarden, films, GTA, een fotoboekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |