quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja ik ben nog wel single al gaat het de goeie kant op
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:50 schreef Sylvana het volgende:
*vrijgezel en op zoek is*
oeh, dat wordt neuken...quote:
Dan doe je / me aan het begin van je zin.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:56 schreef Chanandler het volgende:
*Chanandler zoekt zijn horloge. En is meld zich ook aan als single
Ik ben te newbie om de tekst in het rood te krijgen
Hoe kan dat nou? Groningen is tof man!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:52 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized is uiteraard single en uiteraard dus ook op zoek.![]()
Probleem?
Probleem alleen is dat hier in de buurt niet echt leuk volk rondloopt of ik heb het nog niet gevonden. Ander punt is dat volk dat ik wel leuk vind ver weg woont en liever gaat voor iemand die in dezelfde plaats, liefst nog om de hoek woont.![]()
Wat heb ik al gedaan om het probleem op te lossen?
Ik ga regelmatig uit, het vrouwelijk schoon wat ik dan tegen kom zit al zwaar aan de vriend, rookt, is alcoholist of gewoon zo dom dat je er geen gewoon gesprek mee aan kan knopen. Bovendien heb ik vaak moeite om iemand die, waarvan ik dan denk, single is aan te spreken. Voor de Groningen-kenners: De Drie Gezusters.![]()
Ok en nu?
Nu dus zoeken naar een betere oplossing enzo.![]()
www.lexa.nlquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:52 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized is uiteraard single en uiteraard dus ook op zoek.![]()
Probleem?
Probleem alleen is dat hier in de buurt niet echt leuk volk rondloopt of ik heb het nog niet gevonden. Ander punt is dat volk dat ik wel leuk vind ver weg woont en liever gaat voor iemand die in dezelfde plaats, liefst nog om de hoek woont.![]()
Wat heb ik al gedaan om het probleem op te lossen?
Ik ga regelmatig uit, het vrouwelijk schoon wat ik dan tegen kom zit al zwaar aan de vriend, rookt, is alcoholist of gewoon zo dom dat je er geen gewoon gesprek mee aan kan knopen. Bovendien heb ik vaak moeite om iemand die, waarvan ik dan denk, single is aan te spreken. Voor de Groningen-kenners: De Drie Gezusters.![]()
Ok en nu?
Nu dus zoeken naar een betere oplossing enzo.![]()
Lexa zuigt. Ben ik al lid van. Heb ook twee keer een gratis proefperiode voor een full membership gehad, berichten verstuurd maar niemand die ooit reageert. Verder heeft 90% van alle geregistreerden van Lexa een gratis membership dus blijft het bij foto's kijken want om te reageren moet je immers betalen.quote:
ik heb er wel veel goeie ervaringen mee, maarja, ik ben dan ook een vrouwquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lexa zuigt. Ben ik al lid van. Heb ook twee keer een gratis proefperiode voor een full membership gehad, berichten verstuurd maar niemand die ooit reageert. Verder heeft 90% van alle geregistreerden van Lexa een gratis membership dus blijft het bij foto's kijken want om te reageren moet je immers betalen.![]()
Die krijgen standaard meer aandacht dan de gemiddelde jongen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb er wel veel goeie ervaringen mee, maarja, ik ben dan ook een vrouw
Ach, ik ben 18 en vind dit forum hartstikke leuk om te posten, dus reageer ook gewoon, maar verder geen bedoelingen mee ofzoquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:16 schreef dr.dunno het volgende:
bij mijn weten valt het bereik 10-16 (evt. 17) onder het begrip 'puber en tiener' ; toch reageren hier lui die heel wat ouder zijn, die zich hier maar al te graag melden.
bedenkelijk.
Dat geile honing meisje of een andere ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja ik ben nog wel single al gaat het de goeie kant op
Je geeft dus aan dat ze geen 21 of ouder mogen zijn. Waarom eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat geile honing meisje of een andere ?
Ik ben single22 jaar en op zoek
. Meisjes tussen de ... en de 20 kunnen me mailen, msnen enz
.
Ik val op jongere meisjesquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je geeft dus aan dat ze geen 21 of ouder mogen zijn. Waarom eigenlijk niet?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik val op jongere meisjeshoe jong ligt aan hun gedrag, maar minimum is toch 16 (heel soms 15) en ouder als 20 gedragen zich meestal anders
. Ik weet niet waarom
, volgens mij ben ik gewoon 2 jaar te vroeg geboren
.
pedopas alertquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik val op jongere meisjeshoe jong ligt aan hun gedrag, maar minimum is toch 16 (heel soms 15) en ouder als 20 gedragen zich meestal anders
. Ik weet niet waarom
.
Hmm dat vind ik dan wel weer een erg groot verschil, 7 jaar. Bij mij zou dat dan gaan tot iemand van 13. Persoonlijk vind ik 4-5 jaar onder mijn eigen leeftijd wel een mooie ondergrens.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
. Ik weet niet waarom
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |