Inderdaad, een behoorlijk kansloze opmerkingquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja inderdaad die mensen in Irak waren schuldig ergens aan![]()
![]()
opquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het jonge katje dat ik zag op het filmpje was absoluut niet half bewusteloos.
En al ZOU dat zo zijn, is dat een excuus?
jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja inderdaad die mensen in Irak waren schuldig ergens aan![]()
![]()
Ik heb iets van 10 minuten , het begin dat hij het katje paktje, gewoon katje, alerte oogjes, oortjes plat.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:06 schreef ludendorff het volgende:
[..]
op
het filmpje van 7 minuten wat ik zag lag het beest te hijgen vanaf de eerste minuut, ogen wijdopengespert, snelle ademhaling, tongetje er half uit..
of nog erger, details zijn je zeker ontgaan omdat je verheerlijkt naar de lijdende kat zat te kijken ...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:06 schreef Skorpija het volgende:
Dit was niet gewoon "uit zijn lijden verlossen". Dit vonden ze beiden veel te leuk... De volgende keer zou misschien het 2 jarige buurmeisje aan de beurt zijn...![]()
Maar evengoed Ludendorff, blijf het een schitterende nick vinden, dan nog is het een zieke actie.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:06 schreef ludendorff het volgende:
[..]
op
het filmpje van 7 minuten wat ik zag lag het beest te hijgen vanaf de eerste minuut, ogen wijdopengespert, snelle ademhaling, tongetje er half uit..
coool (heb ff gekeken) die hebben wij ookquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb iets van 10 minuten , het begin dat hij het katje paktje, gewoon katje, alerte oogjes, oortjes plat.
ff geedit dan maar voor de zekerheidquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:14 schreef ludendorff het volgende:
mag verwijzen naar gs eigenlijk wel? ken iemand die al een maandban heeft gekregen voor een filmpje wat minder schokkend was..
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:14 schreef ludendorff het volgende:
mag verwijzen naar gs eigenlijk wel? ken iemand die al een maandban heeft gekregen voor een filmpje wat minder schokkend was..
Waarom is dat even ziek? Ik ben erg voor om zulke mensen publiekelijk te kijk te zetten. Mishandeling/misbruik van dieren/mensen doe je gewoon niet en de rest van het publiek moet tegen deze ziekelijke gasten beschermd worden. Dit soort mensen worden juist seriemoordenaars. Zijn kind weghalen vind ik zeker verstandig.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:11 schreef yvonne het volgende:
Maar evengoed Ludendorff, blijf het een schitterende nick vinden, dan nog is het een zieke actie.
Maar wat ik even ziek vind is de actie dat naam, adres, woonplaats, telefoon, etc etc, nu op weblogs verschijnen...
Dan verschillen we hierin van mening, dit soort gegevens vrij geven overschreid een grens, het geeft "ons" de mogelijkheid eigen rechter te spelen, en die grens zie ik persoonlijk liever niet overschreden worden..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:17 schreef TechXP het volgende:
[..]
Waarom is dat even ziek? Ik ben erg voor om zulke mensen publiekelijk te kijk te zetten. Mishandeling/misbruik van dieren/mensen doe je gewoon niet en de rest van het publiek moet tegen deze ziekelijke gasten beschermd worden. Dit soort mensen worden juist seriemoordenaars. Zijn kind weghalen vind ik zeker verstandig.
1 beestje moest toch al doodquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:14 schreef TheSorrow het volgende:
Maarja dan nog, verzuip t beestje dan ofzo, ga t niet onthoofden, 8rlijke belg
Serieus?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:18 schreef Koning_Oift het volgende:
Die Kim schijnt zo'n uurtje geleden thuis opgezocht te zijn en nu met enkele gebroken ribben en een geperforeerde long in het ziekenhuis te liggen... (de ironie. )
Geenstijl heeft op dit moment contact met het ziekenhuis, dus er zal zometeen nog wel een update volgen...
En het rondslingeren? En verder, je kan toch uberhaupt wel een mes, bijl of IETS vinden wat genoeg is, controleer het :Squote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:19 schreef ludendorff het volgende:
[..]
1 beestje moest toch al dood
2 die gast dacht, met 1 snelle snijbeweging is de slagader geraakt en bloed het beest snel doo
3 er was ook nog een gast die het katje uit zijn lijden wilde verlossen door hem dood te schieten maar die kon die dag niet vandaar dit, anders had die kat nog een dag pijn moeten lijden
4 mes bleek bot
5 filmpje om aan anderen te laten zien hoe het ging (is dat zo idioot in deze tijd waarin gvd bijna ieder mens zijn hele hebben en houwuh op tv verteld of in z'n blote reet het internet bevuilt???
o ja
verzuipen schijnt ookabsoluut geen fijne dood te zijn en daarbij , het gaat maar om een paar minuten, wat is nou een paar minuten.
Ben jij de zoon van God?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:19 schreef ludendorff het volgende:
[..]
1 beestje moest toch al dood
2 die gast dacht, met 1 snelle snijbeweging is de slagader geraakt en bloed het beest snel doo
3 er was ook nog een gast die het katje uit zijn lijden wilde verlossen door hem dood te schieten maar die kon die dag niet vandaar dit, anders had die kat nog een dag pijn moeten lijden
4 mes bleek bot
5 filmpje om aan anderen te laten zien hoe het ging (is dat zo idioot in deze tijd waarin gvd bijna ieder mens zijn hele hebben en houwuh op tv verteld of in z'n blote reet het internet bevuilt???
o ja
verzuipen schijnt ookabsoluut geen fijne dood te zijn en daarbij , het gaat maar om een paar minuten, wat is nou een paar minuten.
En het laten likken door het andere katje?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:20 schreef ee-04 het volgende:
[..]
En het rondslingeren? En verder, je kan toch uberhaupt wel een mes, bijl of IETS vinden wat genoeg is, controleer het :S
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |