abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29073084
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 08:38 schreef Taurus het volgende:

[..]

Pfff.. jahaaa.. Het is hypocriet, als je echt 0,0 emotie laat mee spelen. Emoties lopen nou eenmaal hoog op als 't gaat om 'n huisdier, is dat echt zo moeilijk???
Het leven wordt er niet leuker van hoor, als je alles gaat relativeren.

Ik vind dit poesje zieliger dan 'n rund, zo. En ik zit er niet mee dat dat hypocriet of misplaatst is, 't voelt nou eenmaal erger voor mij en dat is gewoon menselijk.
Zó is 't en niet anders!
pi_29073175
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:43 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik heb zelf 2 honden en die zijn mij stuk voor stuk meer waard dan jou leven ooit zal zijn.
Ik zal er bv geen enkele traan om laten als jij op een gruwelijke wijze dood gaat. Maar wanneer m'n hond op vredige wijze van ouderdom sterft dan laat ik er wel tranen om.
Of wanneer ik jou samen met m'n hond in nood zie, bijvoorbeeld verdrinken... dan red ik eerst mijn hond

Sterker nog. Als ik moest kiezen tussen heel afrika dood of mijn eigen honden dood, dan was de keuze makkelijk. Afrika moet er dan aan geloven.
Of voor mijn part elk ander continent.

Jij bent van dat kaliber dat ook altijd roept dat het recht in eigen handen nemen niet mag wanneer een vader de verkrachter van zijn 6 jarig dochtertje mishandelt. Dit alleen al laat zien dat je compleet wereldvreemd bent en zonder inlevingsvermogen leeft.
Wanneer iemand mijn honden of familie iets aandoet zal ik niet rusten tot die persoon mijn wraak heeft gevoeld en er zijn heel leven last van zal houden.

Overigens vind ik het heel raar dat je het martelen voor plezier van een katje vergelijkt met de bioindustrie. Maarja, jij hebt wel vaker van die rare gedachtenkronkels waar elk ander normaaldenkend mens nooit op zou komen.
Je hebt het tegen Gelly; dat is geen normaal denkend mens. Dat is iemand die de woorden gevoel en emotie niet kent. Gelly is m.i. een a.s. klant voor het Pieter Baan Centrum.
pi_29073182
Grappig, die reacties als 'het is maar een dier'. Zelfs vergelijkingen met slachthuizen.

1. runderen worden niet geslacht voor de kick, lijden wordt zo kort mogelijk gehouden. Een gestresst beest geeft geen lekker vlees. in het verre oosten vinden ze dat honden wel lekker smaken als ze pijnlijk aan hun eind zijn gekomen, die worden daarom ook een paar dagen spartelend opgehangen. Maar dergelijke slachtmethoden zijn hier niet toegestaan.

2. het ontgaat sommigen kennelijk waar het hier om draait. Je hebt een figuur dat gefascineerd is door lijden en dood. Iemand die op fora vol trots vertelt over z'n fantasieen en plannen. Een volwassen man die zich omringt met 14, 15, 16 jarigen die tegen hem op kijken. Iemand die z'n 16 jarige vriendin een liefdesgedicht schrijft met 'voor eeuwig zullen je botten kraken onder mijn voeten'. Iemand die zich afvraagt hoe een levend dier zich gedraagt in een oven. Iemand die vertelt dat ie voorheen sexueel gefrustreerd was en zich suf rukte, maar dat ie tegenwoordig lol haalt uit het terroriseren van dieren. Bekijk de diverse gastenboeken en fora die her en der genoemd zijn maar even.

Deze meneer heeft allerlei kenmerken van een beginnend sadistische seriemoordenaar in zich. Dutroux is niks bij dat soort figuren. Het is te hopen dat ie in de gaten gehouden wordt, dat wat gebeurd is aanleiding is om hem eens door psychiaters te laten onderzoeken. Zo iemand laat zich namelijk niet weerhouden door dreiging of straf, die zal steeds verder zoeken naar kicks.

Een moederkat springt ook niet leuk om met een verstoten kitten, zo'n drama hebben we hier een keer gehad. De kat ging er heel ruw mee spelen. Maar het gaat hier niet over een moederpoes maar een volwassen man. Dergelijk gewelddadig obsessief gedrag is niet niks.
pi_29073238
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:20 schreef Keromane het volgende:
Grappig, die reacties als 'het is maar een dier'. Zelfs vergelijkingen met slachthuizen.

1. runderen worden niet geslacht voor de kick, lijden wordt zo kort mogelijk gehouden. Een gestresst beest geeft geen lekker vlees. in het verre oosten vinden ze dat honden wel lekker smaken als ze pijnlijk aan hun eind zijn gekomen, die worden daarom ook een paar dagen spartelend opgehangen. Maar dergelijke slachtmethoden zijn hier niet toegestaan.

2. het ontgaat sommigen kennelijk waar het hier om draait. Je hebt een figuur dat gefascineerd is door lijden en dood. Iemand die op fora vol trots vertelt over z'n fantasieen en plannen. Een volwassen man die zich omringt met 14, 15, 16 jarigen die tegen hem op kijken. Iemand die z'n 16 jarige vriendin een liefdesgedicht schrijft met 'voor eeuwig zullen je botten kraken onder mijn voeten'. Iemand die zich afvraagt hoe een levend dier zich gedraagt in een oven. Iemand die vertelt dat ie voorheen sexueel gefrustreerd was en zich suf rukte, maar dat ie tegenwoordig lol haalt uit het terroriseren van dieren. Bekijk de diverse gastenboeken en fora die her en der genoemd zijn maar even.

Deze meneer heeft allerlei kenmerken van een beginnend sadistische seriemoordenaar in zich. Dutroux is niks bij dat soort figuren. Het is te hopen dat ie in de gaten gehouden wordt, dat wat gebeurd is aanleiding is om hem eens door psychiaters te laten onderzoeken. Zo iemand laat zich namelijk niet weerhouden door dreiging of straf, die zal steeds verder zoeken naar kicks.

Een moederkat springt ook niet leuk om met een verstoten kitten, zo'n drama hebben we hier een keer gehad. De kat ging er heel ruw mee spelen. Maar het gaat hier niet over een moederpoes maar een volwassen man. Dergelijk gewelddadig obsessief gedrag is niet niks.
Ben ik helemaal met je eens. Wat mij beangstigt is dat een aantal lieden hier dit poesje-slachten bijna normaal vindt en het vergelijkt met slachthuizen-werk.
  zondag 24 juli 2005 @ 09:45:40 #255
28033 Pek
je moet wat
pi_29079211
Ik weet niet of je hier mag linken naar andere fora, maar dit is een juweeltje
Heerlijke lectuur voor de zondagmorgen:

http://www.forum.vt4.be/display_topic_threads.asp?ForumID=15&TopicID=15372&PagePosition=1

35 pagina's, maar de moeite waard met een bakkie koffie en de kat op schoot... de ergste GS-rants zijn er gelukkig al uitgefilterd als "snij z'n ballen eraf" etc.

Een tienerforum (met tiener-moddereters) dat wordt overspoeld door de rationele boze buitenwereld

edit: ergens halverwege wordt het wel interessant als "Alien", het jochie dat het online zette en het wel "oscarwaardig" vond (weer op vrije voeten) z'n zegje doet en lastige vragen krijgt...

[ Bericht 6% gewijzigd door Pek op 24-07-2005 10:07:16 ]
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_29080479
quote:
Op zondag 24 juli 2005 09:45 schreef Pek het volgende:
Ik weet niet of je hier mag linken naar andere fora, maar dit is een juweeltje
Heerlijke lectuur voor de zondagmorgen:

http://www.forum.vt4.be/display_topic_threads.asp?ForumID=15&TopicID=15372&PagePosition=1
Het is frapant om te zien dat de heren verdedigd worden. Het geeft aan hoe naief sommige mensen zijn. Dat in een tijd dat zowat alle informatie voorhanden is om 'enge mensen' te kunnen identificeren, dat niet iedereen een pokdalig gezicht heeft en zich ophoudt in het park met een schimmige regenjas en lollies. Misschien dat we nu een generatie zien die deels is murwgeslagen door dingen als Jackass en Ogrish. Is alles een spelletje en tien jaar een eeuwigheid.

Je hebt verschillende types seriemoordenaars. Mensen die af en toe gewelddadig psychotisch worden (Jekyll&Hide type), mensen met een steekje los die anderen willen straffen voor hun levensstijl of omdat ze lijken op een figuur uit hun priveleven (Hitchcock Psycho-type), tot mensen die doodleuk voor hun eigen plezier en nieuwsgierigheid doden. Die laatste groep is niet zelden de meest extreem gewelddadige en het het profiel van die meneer van het filmpje past er uitstekend bij. Bij die figuren begint het vaak met dieren totdat die niet meer interessant zijn. Nogal eens gaan zulke figuren rond hun 30ste levensjaar over op andere prooien. Als ze gepakt worden zijn ze er nuchter over, snappen ze soms niet eens waar mensen zich over druk maken. Dit zijn echte psychopaten, en niet zoals die Norman Bates uit Psycho.

Een paar bekende serial killers uit de geschiedenis:
Jeffrey Dahmer hield zich als jongetje al bezig met vivisectie op dieren, voordat ie jongens ging versieren om ze te kunnen prepareren terwijl ze nog in leven waren. Amputaties, het boren van gaatjes in de schedel, spelen met zuren, dat soort dingen. Ooit was ie bijna gesnapt toen een half verdoofd slachtoffer wist te ontkomen. De politie kwam eraan te pas en bracht de 'dronken vriend' weer netjes bij Dahmer af, nadat ie hen verteld had over een 'ruzietje'.

Ted Bundy was een charmante jonge arts die meisjes en vrouwen lokte/ontvoerde en langzaam doodmartelde, waarbij z'n medische achtergrond goed van pas kwam om de boel te rekken. Toen Bundy vast zat ontving ie vele brieven en huwelijksaanzoeken van fans. Dutroux, niet eens een lustmoordenaar, ontvangt trouwens tot de dag van vandaag stapels fanmail.

De man van dat filmpje behoort potentieel tot een buitencategorie. Een (voor jongeren) kennelijk charismatisch persoon met een obsessie met lijden en dood en totaal geen inlevingsvermogen. Een dodelijke combinatie. Ik hoop dat de Belgische autoriteiten dit bloedserieus nemen. Extreem gewelddadige types komen gelukkig niet heel vaak voor maar van tijd tot tijd steekt er weer eentje de kop op. De laatste in onze omgeving was pakweg 12 jaar geleden. Een rijke Oostenrijker die zelfs babies in Roemenie kkocht om ze thuis dood te martelen en de resten aan de Piranha's in z'n aquarium voerde. Die werd opgepakt toen ie net van plan was om met z'n vrouw in Nederland willekeurig kinderen te gaan vangen met een speciaal geprepareerde bestelbus met kooitje. Dit zijn enge mensen.
pi_29096272
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:32 schreef Taurus het volgende:

[..]

Feitelijk is er natuurlijk geen verschil, maar wat is er in godsnaam mis met mensen die meer hebben met 'n kat dan met 'n koe? Ik schaam me daar niet voor hoor.
Daar is niets mis mee hoor. Alleen de vergelijking werd in dit topic gemaakt en de reacties daarop vond ik gewoon merkwaardig.
  maandag 25 juli 2005 @ 08:16:40 #258
28033 Pek
je moet wat
pi_29104034
Hij was snel verwijderd van dat vt4 forum, maar toch voor het nageslacht bewaard:
van ene Mark van Dam :
quote:
"Wat een enorme **koek lopen jullie hier te verkondigen. Het is alsof jullie in Chef de redder der mensheid zien die met grootmoedigheid verder lijden van dit arme poezenwezentje heeft
voorkomen. Absolute bull**!

1. Als die kat zo had geleden, waarom heeft hij dan een dag gewacht alvorens de kat af te maken?
2. Hoeveel dierenartsen heeft Chef gebeld? Er is ALTIJD een dierenartspraktijk open - praktijken die dicht zijn hebben standaard een antwoordapparaat met een noodnummer. Dit verhaal is dus gelogen.
3. Als het Chef er puur om ging om het diertje uit z'n lijden te verlossen, waarom loopt hij dan grimassend met een chirurgenmasker rond?
4. Als het Chef er puur om ging om het diertje uit z'n lijden te verlossen, waarom danst hij dan eerst 5 minuten met die kat door de kamer voor de camera?
5. Als het Chef er puur om ging om het diertje uit z'n lijden te verlossen, waarom zet hij dan een paradisch zogenaamd droevig muziekje onder de eindscene, waarin het lijk door de andere katten wordt gelikt?

Uit HELEMAAL NIETS blijkt dat Chef ook maar enig moment begaan is met het dier. Nee, hij schept er een sadistisch en satanisch genoegen in om het zo lang mogelijk te laten lijden - duidelijk met opzet. Als je de gruwelijke film niet hebt gezien, heb je eenvoudigweg geen recht van spreken.
Onder jullie bevindt zich een SLACHTER, een MOORDENAAR, een BEUL. Dit element is een gevaar voor de maatschappij. Ga die film dan bekijken als je durft. Zolang je niet durft, heb je geen ENKEL recht van spreken. Ga dan kijken naar jullie vriend. Ga dan kijken hoe hij echt is. Durf je dat niet?
Wij hypocriet? No way. Wij eten vlees, omdat we weten (en hopen) dat koeien zo humaan mogelijk worden geslacht. Dat heb ik zelf zien gebeuren in diverse slachthuizen: pen door de kop, binnen een seconde dood. Daarnaast hebben we eenvoudigweg geen keus: wij zijn vleeseters en moeten overleven. Dat vegetarisme ongezond is, is al talloze malen bewezen.

Deze slachting heeft echter niets met overleven te maken. Het enige en uitsluitende doel van deze slachting was het genot van het slachten zelf - en DAT mensen, dat is het grote verschil. Als je dat niet ziet, ben je reddeloos verloren. Doden heeft een doel: dat kan zijn eten, zelfverdediging, of wat dan ook. Maar zelfs dieren doden niet voor het genot - alleen mensen kunnen dat. En Chef is er één van.Het feit dat alles van tevoren zorgvuldig was gepland, het feit dat Alien het een SUBLIEME film vond die een Oscar waard was, het feit dat het gebeuren uitgebreid op film is vastgelegd, het feit dat niets is geprobeerd om een dierenarts te vinden (dat verhaal is echt **koek), het feit dat men een dag heeft gewacht met de executie en er dus duidelijk sprake is van
voorbedachte rade, het feit dat men zichzelf daarna nog op de borst klopt ook, en het feit dat men blijkbaar volledig verrast is door de reacties geeft aan dat we met mensen te maken hebben die het spoor totaal maar dan ook totaal bijster zijn.

Chef hoort de rest z'n leven achter de tralies te zitten - deze idioot is levensgevaarlijk en getuigt van een ultieme wreedheid die zijn weerga niet kent. Alien is een bewonderaar van hem en mag alleen daarvoor al minstens 10 jaar krijgen. Wat me nog het meest tergt is dat geen van beide de volledige verantwoordelijkheid voor deze daad op zich durft te nemen. Mietjes. Echt mietjes. Een echte vent neemt z'n verantwoordelijkheid en draagt z'n straf als een kerel. Een echte vent maakt geen excuses, probeert zichzelf niet meer te verdedigen, pleit schuld en ondergaat de gevolgen. Ziet 'ie bij de politie? Ach, wat zielig nou! Of moet ik zeggen... fascinerend? Die kat is dood hoor! Ik sta liever in Alien's schoenen dan de schoenen van die kat! Sodemieter toch op man. Wel de daden, maar niet de consequenties, dat is zo verschrikkelijk laf. Eerst een onherstelbare schade aanrichten, om vervolgens zielig te gaan doen en een potje te gaan zitten janken. Mietjes zijn jullie. Mietjes. Stuk voor stuk. Als het aan mij lag, kregen ze de doodstraf. Maar ik ben wel consequent: ik zou er niet van genieten, en ik zou het snel en humaan doen. Maar weg van deze wereld moeten jullie. Ik hoop dat ik jullie nooit maar dan ook nooit in deze maatschappij hoef tegen te komen.Gatverdamme"
*oef* beter kun je het eigenlijk niet vatten
behalve dat van die doodstraf dan, daar slaat ie wat door
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 25 juli 2005 @ 11:28:12 #259
11193 JohR
Forth, Eorlingas!
pi_29106515
quote:
Op maandag 25 juli 2005 08:16 schreef Pek het volgende:
Hij was snel verwijderd van dat vt4 forum, maar toch voor het nageslacht bewaard:
van ene Mark van Dam :
[..]

*oef* beter kun je het eigenlijk niet vatten
behalve dat van die doodstraf dan, daar slaat ie wat door
Zeker, meer dan prachtige reactie. De spijker op zijn kop!!!
Over die doodstraf... ach, die Alien en die andere meelopers zijn een jaar of 15.. die hebben nog een lange weg. Met wat steun en sturing kan dat goed komen. Zij moeten weer even op het goede morele pad!

Maar die Chef, die is al 26 en heb wat quotes van hem op die gastenboeken gelezend... die is hartikke gek, een vieze sadist, bah, geen woorden voor.
Die mag van mij preventief geruimd worden!!! Sorry, meer respect kan ik er niet voor opbrengen!
* Ride now. Ride now. Ride for ruin and the worlds ending
* He who angers you conquers you
* One who makes no mistakes makes nothing
* First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win
  maandag 25 juli 2005 @ 11:36:00 #260
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_29106671
Mark van Dam zegt het goed... echter moet die wel dingen zeggen wat waar is
quote:
Dat vegetarisme ongezond is, is al talloze malen bewezen.
is dus niet waar. Dat is nog niet bewezen. Het is juist constant als uitkomst dat vegetarisme gezonder is.
  maandag 25 juli 2005 @ 11:44:47 #261
11193 JohR
Forth, Eorlingas!
pi_29106805
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 09:02 schreef donald_dick het volgende:

[..]

nee ik haat katten en honden, dus emoties zullen niet zo snel nar boven komen
[..]

nee, om elk opgezet dier flink janken, net als een keer in mijn vrouw jouw vrouw.
[..]

huilie, het blijven dieren en daar met je niet teveel aaan hechten, dat doen ze ook niet aan jouw (behalve honden, maar elk beest wat zijn eigen staart aanvalt is gewoon dom)
Er zijn twee mogelijkheden:
1. Je bent erg jong nog en dat verklaart je onvermogen om normaal en met inlevingsvermogen, nuance enz te kunnen reageren op deze berichten.
2. Je bent aardig volwassen maar hebt het gevoel en verstand van een vallende baksteen. Nah ja de woordspeling 'Donald_Dick" zegt natuurlijk ook al iets hè!

Nu hoop ik voor je dat het om 1. gaat dan kan het nog bijtrekken...
Dieren zijn dieren
Mensen zijn soms beesten.
Dieren doden niet voor plezier, genot. Dierenwereld is hard, maar het is een rechtvaardige wereld. Het gaat om overleven, om balans en evenwicht. Zo is de natuur! Dat moeten we accepteren.

Daarentegen, wat die smeerlap van een Chef doet/deed is op sadistische en lugubere wijze dieren vermoorden. Dat op film zetten en er genoegzaam een show van maken... Als je dan op de belgische fora kijkt wat die nog meer voor vreselijke dingen zegt, kun je alleen maar stellen dat het een psycho is!

Snap niet dat je honden en katten haat.. zij haten jou ook niet. Waarschijnlijk ben je vroeger ooit gekrabt of gebeten. Met het onvermogen om dit rationeel te verwerken kan ik me wel voorstellen dat dit tot een haatgevoel leidt..

Eigen staart aanvallen dom? Bah, wat heb ik toch een hekel aan domme mensen... brr..
Jonge katjes vallen inderdaad vaker hun eigen staart aan, maar dat is een proces wat de diertjes door maken omdat het roofdieren zijn en zij een spel er van maken om hun eigen staart te vangen, zoals ze later met muizen en andere kleine diertjes doen...
Bij jonge dieren is het ravotten en stoeien met elkaar en zichzelf een onderdeel van de ontwikkeling..

Mensen, aub denk na over iets voor je wat zegt... het leven is best te begrijpen, doe alleen wat moeite, voordat je wat roept.. zoek informatie, vraag rond, weeg dingen af, vorm dan een mening...
* Ride now. Ride now. Ride for ruin and the worlds ending
* He who angers you conquers you
* One who makes no mistakes makes nothing
* First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win
pi_29107004
Kun je zien hoe makkelijk het is om een enge sekte op te richten. Hoe gestoord je gedrag ook is, je bent verzekerd van een trouwe schare volgelingen die je vurig zal verdedigen.

Op dat forum staat ook een posting van die 15 jarige over de zaak. Zegt ie dat ie helemaal niet wist wat z'n vrind allemaal van plan was. Die bewering strookt echter niet met het feit dat op de diverse gastenboeken van het stel en hun vriendjes toch iets andere dingen te lezen zijn.

Dat jochie schrijft zijn idool enkele weken geleden bijvoorbeeld zoiets als 'prima als je geen vrienden meer wilt zijn, maar mijn hond heeft z'n darmen in ieder geval nog op de juiste plaats zitten'. Het laat zich raden wat er precies gebeurd is, maar kennelijk was het idool al een stukje te ver gegaan met experimentjes en hadden ze ruzie gekregen. Het kattenfilmpje in kwestie werd ook ruim van te voren aangekondigd, en niet 'ineens was er die film en toen vroeg ie of ik hem wilde plaatsen'.

Die meneer 'chef' schrijft al een tijdje openlijk over z'n fascinatie met lijden en dood, vraagt zich af hoe een jong katje zou reageren op een gasfornuis. Schrijft z'n vriendin in een gedicht dat ie haar botten wil horen kraken, schrijft weer elders dat ie sexueel gefrustreerd was maar dat ie nu z'n lol beleeft aan het terroriseren van dieren.

Zit die man trouwens nog steeds vast?
  maandag 25 juli 2005 @ 13:34:36 #264
122528 ludendorff
rechts heeft voorrang
pi_29109618
quote:
Op maandag 25 juli 2005 11:55 schreef Keromane het volgende:

Zit die man trouwens nog steeds vast?
die man heeft nooit vastgezeten, er is hem verzocht of hij zich op het bureau wilde verwittigen.
The God of War hates those who hesitate
proud owner of loedertje
  maandag 25 juli 2005 @ 14:57:46 #265
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_29112039
Als Gelly in een mes zou vallen, dan zou ik ém ook niet naar het ziekenhuis brengen.

Want laten we eerlijk zijn, en niet hypocriet, leven is leven, dier of mens, Gelly of Bello, dood is dood.

Waarom zou ik Gelly anders behandelen? Gelly betekent niets voor mij, net als het anonieme slachtvee dat in de avond op mijn bord beland. Net als het aangereden wild langs de snelweg.

Ik zou er dan ook niet rouwig om zijn als ik hoorde dat Gelly het leven heeft gelaten.

en dan zal ik verzuchten Gelly had het zo gewild.

Want wat is nou het verschil tussen Gelly, een rund en een pluizig poesje?

en waardig doodgaan? Als een rund in het slachthuis een kogel door z'n kop krijgt, en een katje drie keer de keel word door gesneden voor de camera, dan zal ik een gewonde Gelly ook op soortgelijke wijze behandelen, want voor Gelly is er geen verschil. Anders zou hij een hyopcriete lul zijn, en dat is Gelly natuurlijk niet.

En z'n moeder hoor je niet huilen, en anders zeggen we gewoon dat ze dat ook niet bij haar avondeten doet. "Misplaatste en selectieve emoties, meer niet."

Dus mocht je Gelly ooit eens zien in de berm, hevig bloedend, zijn organen beschadigd en gescheurd, maar nog overduidelijk in leven, denk dan aan wat Gelly zou willen dat je deed.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_29113427
Het gaat niet om een pluzig poesje, het gaat om een volwassen man die extreem gewelddadige fantasieen in de praktijk brengt.

Nog een keertje:

Het gaat niet om een pluzig poesje, het gaat om een volwassen man die extreem gewelddadige fantasieen in de praktijk brengt.

Zo'n figuur die op een later tijdstip misschien wel overstapt op andere prooien omdat poezen niet meer interessant zijn. Dat gebeurt nogal eens met dit soort mensen, altijd op zoek naar meer kicks. Er zijn boeken vol geschreven over dergelijk psychopatisch gedrag. Als volwassen man ga je niet voor de lol voor de camera dieren mishandelen met een grijns op je gezicht.

Maar kennelijk vindt de hedendaagse breezah-generatie het doodnormaal dat een volwassen man zich opgeilt bij het folteren en afmaken van dieren, gruwelijke fantasieen openlijk op internet kwakt, filmpjes maakt en zich verzucht over het fantastische gevoel dat ie had bij het zien creperen. Sterker nog, meneer wordt zelfs verdedigd alsof het een heilige is. 'Want koeien gaan ook dood'.

Tja. Misschien kom je hem ooit eens tegen. Of je kind. En wat maakt het dan uit? In verre landen creperen ook dagelijks kinderen. We moeten dus niet zo hypocriet doen. Laat Dutroux ook maar weer vrij. Gezeik ook altijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')