Met een topsnelheid van 110km/hquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:52 schreef DR878 het volgende:
Deze kickt elke scooter zun metalen kont![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Haal ik volgend jaar![]()

Wat is dit voor tering grote goudvissenonzinpraat...quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:33 schreef uberpooier het volgende:
drempels & scootah's![]()
m'n tsx rijd dan wellicht geen 100 km/h... maar ik kan WEL met 60 over een drempel zonder er af te vallen of mn wiellagers naar de tering te helpen![]()
*tromgeroffel
[afbeelding]
enige wat niet leuk is dat agenten nooit geloven dat er niet mee is gerommelt: 'nee meneer, hij is echt niet opgevoerd...'![]()
agent: 'dat zullen we nog wel zien jochie'
en vervolgens 0,6 kW op de bank..![]()
![]()
Nemen ze hem in beslag voor teveel geluidsproductie...![]()
![]()

Je Fox wat doe jequote:Op zondag 7 augustus 2005 01:44 schreef Maikuuul het volgende:
Hier is mijn zipje, heb m'n fox laatst ingeruilt voor deze. Rijdt fantastisch en lekker licht![]()
[afbeelding]
[afbeelding]

Wilde wat anders, en een zip was ik al langer opzocht naar.quote:

En je MT5 dan???quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:14 schreef Conflict het volgende:
[afbeelding]
Die had ik, 11 jaar geleden. Toen reden er bijna nog geen scooters. Vespa PK50 met 4 versnellingen. Maar ik reed 'm in de prak op mijn verjaardag.![]()

nog iemand met een puch maxi eigenaar hoop ikquote:
 ik heb sterwielen ( spaken moet je te veel onderhouden )
 ik heb sterwielen ( spaken moet je te veel onderhouden )  

Neon ook goed ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:16 schreef Geqxon het volgende:
Alleen als er een puchblok op het voorwiel zit

Whaahaaaaaaaaaaa leger uitvoering lik me reetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:21 schreef LangeJan het volgende:
[..]
En je MT5 dan???
Dit is de mijne nu in legeruitvoering. ,
[afbeelding]
En mijn laatste na de rood/blauwe en wit/blauwe en zwart/gele die ik al gehad heb... voorlopig
![]()
![]()
Hope you like it.

Ja Hallo! Tis ook niet "echt" een legeruitvoering. De tank, het frame en het subframe is legergroen gespoten en de overige delen matzwart.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:58 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Whaahaaaaaaaaaaa leger uitvoering lik me reet
Je had 2 zwarte spuitbussen over uitvoering denks.

quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:56 schreef rob-88. het volgende:
[..]
nog iemand met een puch maxi eigenaar hoop ikik heb sterwielen ( spaken moet je te veel onderhouden )

zie marktplaats? Die dingen blijven gewildquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:40 schreef fs180 het volgende:
hoeveel kost een rag snorcitta ongeveer?

Rob van de basisschoolquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:56 schreef rob-88. het volgende:
[..]
nog iemand met een puch maxi eigenaar hoop ikik heb sterwielen ( spaken moet je te veel onderhouden )
 ?
 ? 

duurt nog ffe voordat je dr op mag?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:27 schreef Jaco90 het volgende:
Scooter/Brommer = BrEeZaH = Hardcore = Racist = FOUT.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |