R6 kan niet officieel op 25kw, of je moet hem importerenquote:Op zondag 24 juli 2005 17:13 schreef pulsehhh het volgende:
ik moet nog 10 maanden wachten ofzo en dan kan ik eindelijk 25kw
ik ga denk ik voor een cbr600 of een r6 :p
dat gaat je op een scooter niet lukken met alleen andere uitlaat :pquote:Op zondag 24 juli 2005 17:13 schreef junkiesietze het volgende:
Damn ik moet een andere uitlaat
ik moet de fokking 100km/h halen!!!
RS125/250.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:35 schreef fs180 het volgende:
ik zag laatst met een vriend van me een moter? staan apprila (ofzo) nog wat .. iig dat model was een echte moter, alleen dr zat een 50cc uitlaatje onder!!
dus ik zo wtf? het is een moter met een kut uitlaatje?
Aapquote:Op zondag 24 juli 2005 01:32 schreef McNasty het volgende:
[..]
Je vraagt me eerst wat ik er lelijk aan vind en dan zeg je dat ik m'n mond moet houden. Ik geloof best dat al je vriendjes je brommer prachtig vinden, ik vind zo'n sigarenkoker geen porum op een voertuig dat zo veel mogelijk op een ss probeert te lijken.
En als je er 140 mee rijdt dan ben je ook gewoon een malloot.
Ik vind trouwens ook dat je dom lult maar van mij mag je lekker blijven doorlullen hoor.
weet ik ook wel...quote:Op zondag 24 juli 2005 17:31 schreef pulsehhh het volgende:
[..]
dat gaat je op een scooter niet lukken met alleen andere uitlaat :p
Je Kreidler, wat doe jequote:
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik de TT zagquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:06 schreef Furious het volgende:
* Furious wacht tot junkiesietze reageert.
Wie nietquote:Op zondag 24 juli 2005 19:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik de TT zag
Das best netjes. Is het nou zo dat je met je motor blij bent dat je niet meer hoeft te sleutelen om maar wat harder te gaan en geen gezeur met vastlopers oid, of was het toch wel erg leuk om bij een scooter proberen er van alles uit te halen?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik had trouwens een Ark LC met:
-Hebo Manston stage 3 tuned
-24mm Mikuni vlakschif
-Malossi overrange
-Doppler 12 pens krukas
-carter tuned
-Yasuni C20
enzo
Ik hoef niet te sleutelen om hard te gaanquote:Op zondag 24 juli 2005 21:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Das best netjes. Is het nou zo dat je met je motor blij bent dat je niet meer hoeft te sleutelen om maar wat harder te gaan en geen gezeur met vastlopers oid, of was het toch wel erg leuk om bij een scooter proberen er van alles uit te halen?
Heb ook nog een MHR Team, zonder zuigerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:47 schreef Kevv het volgende:
[..]
Niet dikker dan een Manston 2+C21 iig..* Kevv doet het voorlopig met DR70 + TJT Gruppo B + andere dingen ofcourse.. heb ook nog een MHR Team (50) liggen maar daarvan is de cilinderkop verneukt.. nieuwe schroefdraad laten tappen ofzo een keertje.
![]()
Heerlijk zulks hoogtoerig gejank.
Ik heb het zelfde iets grotere carb en een c21. Manston max getuned bij XSH alleen moet nog even afstellen en een overrange halen. en de andere onderdelen maar de duurste heb ikquote:Op zondag 24 juli 2005 18:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik had trouwens een Ark LC met:
-Hebo Manston stage 3 tuned
-24mm Mikuni vlakschif
-Malossi overrange
-Doppler 12 pens krukas
-carter tuned
-Yasuni C20
enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |