Hoezo dat? Kan je me toevoegen op msn? Wil er wel ff wat meer over wetenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:41 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk zo'n Rieju RS2 zeer kut rijden, maar dat zal wel aan mij liggen.
omg, nog nooit een twinner gezienquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:09 schreef jaguar het volgende:
[..]
WTF!!![]()
wat moet je in godsnaam met 2 uitlaten om je scooter![]()
denk je dat je er harder door gaat ofzo![]()
oh ja, het ziet er nog niet uit ook
Je vraagt me eerst wat ik er lelijk aan vind en dan zeg je dat ik m'n mond moet houdenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:53 schreef Pumatje het volgende:
[..]
sorry Dali dat het nieit in verhouding is.
Ik vind dat je maar dom lult en je mond moet houden.
Wat jij wil! Ooit in precies dezelfde kleur meegespoten Z kappen gezien? ooit een een precies dezelfde kleur megespoten onderstuk onder het stuur gezien? (is normaal zwart bij alle aeroxen)quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:06 schreef Pumatje het volgende:
[..]
rot op dit is gewoon een jaguar aerox kappen set, te duidelijk.
loser![]()
ja hoor, genoegquote:Op zondag 24 juli 2005 03:11 schreef Moreno het volgende:
[..]
Wat jij wil! Ooit in precies dezelfde kleur meegespoten Z kappen gezien? ooit een een precies dezelfde kleur megespoten onderstuk onder het stuur gezien? (is normaal zwart bij alle aeroxen)
Even een voorbeeld van een standaard jaguar:
[afbeelding]
Zoek de verschillenkan er wel 1000 opnoemen
![]()
Die rode sticker op de zijkappen achter klopt echter niet. Bij de standaardversie zie ik deze langs de rand van de kappen lopen, op de scooter die apart gespoten is zie ik die rode sticker over de kap lopen in plaats van op de rand van de kap.quote:Op zondag 24 juli 2005 07:40 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ja hoor, genoeg
in fact de allereerste jaguarox was die van jeroen op st.net. Hij baalde ook enorm toen MBK/yamaha de jaguar nog als standaard productie model uit ging voeren ook.
Hier in de buurt doen alle jochies hetzelfde als jij. kopen die set, en laten meespuiten wat ze anders willen zien. het bewijs echt niets, wat jou verraad is dat je alle stickers van de kappenset hebt laten zitten.
maargoed ik heb geen zin om over de echtheid van een scootertje te discussieren.
Lol heb ik helemaal geen set gekochtquote:Op zondag 24 juli 2005 07:40 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ja hoor, genoeg
in fact de allereerste jaguarox was die van jeroen op st.net. Hij baalde ook enorm toen MBK/yamaha de jaguar nog als standaard productie model uit ging voeren ook.
Hier in de buurt doen alle jochies hetzelfde als jij. kopen die set, en laten meespuiten wat ze anders willen zien. het bewijs echt niets, wat jou verraad is dat je alle stickers van de kappenset hebt laten zitten.
maargoed ik heb geen zin om over de echtheid van een scootertje te discussieren.
quote:Ik begon mijn scooter-carriere met een Area51.
Na een hele poos standaard te hebben gereden had ik een C16 via Scootparts besteld en 2 weken daarna had ik een ongeluk met deze scooter.
Total-loss....
Ik had evengoed nog wat geld gevangen voor dit 'wrak' en ik heb wat financiele steun van me ouders gehad om een Aerox Jaguar te kunnen kopen
quote:Op zondag 24 juli 2005 11:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die rode sticker op de zijkappen achter klopt echter niet. Bij de standaardversie zie ik deze langs de rand van de kappen lopen, op de scooter die apart gespoten is zie ik die rode sticker over de kap lopen in plaats van op de rand van de kap.
Yasuni R (in mijn tijd danquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:40 schreef Gizmore het volgende:
Smaken verschillenIk heb m nu toch niet meer dus dat maakt niet uit
Tis gewoon een gesplitste uitlaat, weinig bijzonders aan maar hij ging er wel een stuk sneller door.. Maar wederom: ik heb m niet meer dus ja, kan er nu weinig aan veranderen he
Hij zal waarschijnlijk de intensie hebben gehad om nog een snelle cilinder onder zijn scooter te leggen.quote:@Moreno, waarom koopt iemand in godsnaam een C16 voor een standaard scooter ? Ik weet niet precies in hoeverre die dingen nog verder ontwikkeld zijn maar in mijn tijd waren die dingen puur voor zware 70cc cilinders en pas als je echt in het zwaar extreme ging zitten (MHR, Manston ook al konden daar maar weinig mensen mee om gaan) kon je naar een C21 maar op een normale 70cc had een C16 niets extra's te bieden ten opzichte van een R, laat staan op een standaard scooter.
Dat was ook mijn gedachte maar goed er loopt genoeg jeugd rond die de beste en snelste uitlaat willen zonder na te denken dat je dan je hele blok moet 'upgraden' vandaarquote:Op zondag 24 juli 2005 11:51 schreef Moreno het volgende:
Hij zal waarschijnlijk de intensie hebben gehad om nog een snelle cilinder onder zijn scooter te leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |