ze is 15 hoor . je kan ook gewoon beveilegingen hoog zettenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik heb het ook hoor die kut kinders mogen er echt niks op zetten![]()
Ja maar misschien weet ze niks van pc's af en is der broer bang dat ze het verneukt?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:34 schreef BObNL het volgende:
[..]
ze is 15 hoor . je kan ook gewoon beveilegingen hoog zetten![]()
dan moet die broer wel wat meer klaar staan haar te helpen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja maar misschien weet ze niks van pc's af en is der broer bang dat ze het verneukt?
ik weet wel veel van pc's af en ik verneuk niks en t is gvd mijn pc en daar ben ikzelf toch echt de baas over en niet een of ander stom rotjoch dat toevallig mijn k*tbroertje isquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja maar misschien weet ze niks van pc's af en is der broer bang dat ze het verneukt?
Vind ik nergens opslaanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik heb het ook hoor die kut kinders mogen er echt niks op zetten![]()
Pff als het je eigen pc is dan moet je je broer heel hard slaan ofzo want dit gaat nergens overquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik weet wel veel van pc's af en ik verneuk niks en t is gvd mijn pc en daar ben ikzelf toch echt de baas over en niet een of ander stom rotjoch dat toevallig mijn k*tbroertje is![]()
ben boos![]()
ja vind ik ook.. ik heb em weken geleden al es heel lief en aardig enzo gevraagd oftie AUB msn erop wil zetten, zegtie: ik heb geen tijd nuquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:36 schreef BObNL het volgende:
[..]
dan moet die broer wel wat meer klaar staan haar te helpen.
Maak dat dan duidelijk aan je broerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik weet wel veel van pc's af en ik verneuk niks en t is gvd mijn pc en daar ben ikzelf toch echt de baas over en niet een of ander stom rotjoch dat toevallig mijn k*tbroertje is![]()
ben boos![]()
Echt niet ze verneuken het toch iedere keer weer :Squote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vind ik nergens opslaan
Ik ben dan weliswaar enigs kind maar kom op zeg zolang je niet op pr0n sites komt en op progammas als KaZaA (Als je niet weet welke bestandjes je moet downloaden) kan er weinig gebeuren hoor
Wat doen ze er dan op ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:38 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Echt niet ze verneuken het toch iedere keer weer :S
Duurt ook zooooooolang, aapquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja vind ik ook.. ik heb em weken geleden al es heel lief en aardig enzo gevraagd oftie AUB msn erop wil zitten, zegtie: ik heb geen tijd nu![]()
denk je nou echt dat ik dat niet heb gedaan ofzoquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maak dat dan duidelijk aan je broer
Zeg gewoon dat jij graag wat meer controle over je eigen pc zou willen hebben
Nou,ik mag hopen van nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik dat niet heb gedaan ofzo![]()
Ja dat kan wel! gewoon doenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:39 schreef BObNL het volgende:
Miss of het je lukt. Als die bij het insalleren geen wachtwoord heeft opgegeven. kan je proberen , je computer in de veilige modus op te starten -> administrator account ( die komt er dan bij ) -> en een nieuw account voor jezelf aanmaken .
F8 blijven rammen tijdens het opstarten van je pcquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja dat kan wel! gewoon doen
veilige modus= F8
Weinig kans dat hij geen wachtwoord heeft opgegeven tijdens installatie.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
veilige modus= F8
ja, dat heb ik al eens geprobeerd maar dan moet je iets invullen of typen ofzo en ik weet niet watquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
veilige modus= F8
doe ik ook nooit. met het risico als ik het zelf vergeet. als je een account aanmaakt verdwijnd het admin account tochquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Weinig kans dat hij geen wachtwoord heeft opgegeven tijdens installatie.
Maar het is het proberen waard,
met je pijltjes toetsen naar veilige modus gaan en dan op enter miss ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, dat heb ik al eens geprobeerd maar dan moet je iets invullen of typen ofzo en ik weet niet wat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |