Ja, die werkt wel. Is hakenkruisgbouw.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:58 schreef gitaarsnaar het volgende:
32°40'36.52"N, 117°09'25.13"W
copy -> past deze eens, deze moet werken.
51°54'31.87"N, 4°29'14.30"Equote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:22 schreef Rio het volgende:
Zoek (de coordinaten van) de volgende plekken:
[...]
- Erasmusbrug
ben ik geweestquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:43 schreef gitaarsnaar het volgende:
Arc de Triomph:
48°52'25.69"N, 2°17'40.91"E
Eifeltoren:
48°51'29.86"N, 2°17'39.51"E
Circuit de Catalunya (Barcelona):quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
Iemand de circuits van Barcelona en/of Le Mans al gevonden? de Nordschleife al iemand???
Dat ding is dus het slibdepot 'IJsseloog'.quote:Ketelmeer
De bodem van het Ketelmeer is bedekt met een laag vervuild slib van gemiddeld 50 cm dik. De vervuiling is afkomstig van industrieën uit Nederland, Zwitserland, Frankrijk en Duitsland die tussen 1950 en 1990 afvalwater in de Rijn loosden. Omdat het Ketelmeer grenst aan het IJsselmeer, is verspreiding van de vervuiling naar het IJsselmeer mogelijk. Bovendien kunnen de verontreinigde stoffen doorsijpelen naar het grondwater. Om het vervuilde slib veilig op te bergen is slibdepot IJsseloog gebouwd. In september 2000 is begonnen met de sanering van de Ketelmeerbodem
bron: nu.nlquote:Microsoft lanceert Virtual Earth
Uitgegeven: 24 juli 2005 21:24
Laatst gewijzigd: 25 juli 2005 09:19
AMSTERDAM - Microsoft heeft zondag de nieuwe MSN Virtual Earth-service gelanceerd. Met de interactieve wereldkaart, die eind mei door Bill Gates werd aangekondigd, wil het bedrijf de aanval openen op Google, dat onlangs Google Earth lanceerde.
MSN Virtual Earth is vooralsnog enkel op Amerika gericht. Inzoomen op Europa is slechts op beperkte schaal mogelijk. Bezoekers kunnen inzoomen op een gebied om zo meer informatie te krijgen over bijvoorbeeld restaurants, bioscopen en hotels. Virtual Earth maakt hiervoor gebruik van luchtfoto's, kaarten en waarderingen van consumenten om te bepalen welke gelegenheden het meest interessantst zijn voor bezoekers.
Virtual Earth kent een aantal leuke extra's. Zo worden gebouwen vanuit een bepaalde hoek getoond, zodat gebouwen te herkennen zijn en niet slechts het dak zichtbaar is. Ook is er een notitieblokje aanwezig waar je als bezoeker notities op kan maken om het zoeken zo te vergemakkelijken.
edit: lijkt wel die high-speed testtrack uit Gran Turismo. Huge!quote:Op zondag 24 juli 2005 18:48 schreef Chokeme het volgende:
32°56'34.64" N, 111°58'50.05" W
Wat een lompe kombaan
die vind ik zo traag gaan en is ook lang niet alles scherpquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:35 schreef 123RiK het volgende:
wat een rotzooi dit programma
alleen van een paar grote steden
met NASA's World Wind kan ik zelfs mn huis goed herkennen
![]()
![]()
NASA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
staat wel ergens op http://earth.google.comquote:Op maandag 25 juli 2005 12:11 schreef The_Viper het volgende:
Weet al iemand wanneer Europa ook Hi-res gaat?
Inderdaad, ook TerraExplorer vind ik stukken minder, ik moet zeggen dat mijn dorp er iets scherper op te zien is, maar wat besturing betreft traag en onhandig. Ik houd het wel op Google Earth en wacht geduldig af op High-Res Holland.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:06 schreef Dos37 het volgende:
die vind ik zo traag gaan en is ook lang niet alles scherp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |