Nicequote:Op dinsdag 15 november 2005 16:10 schreef Ewaldus het volgende:
[afbeelding]
vind ik mooi.. is er ook in het grjis (maar zoiets heb ik al) en in het blauw..
Het TPG-busje stopte vandaag voor de deur, het TPG-mannetje ging op zoek naar het pakketje, kon het niet vinden en reed vervolgens wegquote:Op maandag 28 november 2005 22:54 schreef zatoichi het volgende:
En past het? Ik heb zojuist deze besteld:
Ja is zeker de moeite waard, ik had ook één met 15% maar die werkt nu al niet meerquote:Overigens zijn voucher codes aan te raden. Even google-en op voucher&asos, en ik vond er een met 15% korting. Scheelt toch weer wat.
Ja maar twee weken geleden hadden ze die bovenste nog nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:11 schreef Shantee het volgende:
Vooral bovenste trui erg leuk! Je had ze beter wel tegelijk kunnen bestellen, nu heb je 2x verzendkosten??
Natuurlijk. Doe ik altijd.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:48 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Je hebt de code toch wel gebruikt
Hee! heeft iemand hier een verklaring voor? Als ik mijn Adres op UK zet wil het welquote:Op donderdag 1 december 2005 14:12 schreef VANDERMARK het volgende:
This order contains items that cannot be shipped to your chosen delivery address. Please remove the item from your shopping basket (see step 1 below) or edit your delivery address (see step 3 below) in order to proceed with your purchase.
WTF! wil deze jas: Firetrap Multi Zip Bomber Jacket - Pigeon / Large
Is dat bij jullie ook zo ?
tadaah! en volgende keer beter kijken héquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:27 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
10% bigmon
15% righttrack
en er was ook nog 1 van 20% maar die weet ik niet
Ja, sorry.quote:Op maandag 5 december 2005 16:26 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
tadaah! en volgende keer beter kijken hé; en trwns je schijnt ze ook te kunnen googlen
Mijn bestelling heb ik afgelopen donderdag ontvangen. Helemaal topquote:Op zondag 11 december 2005 18:02 schreef zatoichi het volgende:
Allright, gelukkig heb ik mijn pakketje vrijdag gekregen; net op tijd
quote:We're sorry to inform you that Asos.com is temporarily closed whilst we carry out repairs to our warehouse following the Buncefield oil depot explosion in Hemel Hempstead on 11th December 2005.
We will be back shortly with our fabulous new spring/summer ranges; so, until then, enjoy your parties, and if you're wearing Asos, we know you'll be the star attraction!
Merry Christmas and happy new year
Bedoel je de top of de broek? Die top vindt ik mooi (alhoewel zoiets mij niet staat) en die broek is wel mooi, maar alleen als je slank bent imo.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:00 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
Net besteld, er zullen erbij zitten die het niks vinden, maar ik ben benieuwd.
De broek.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:32 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Bedoel je de top of de broek? Die top vindt ik mooi (alhoewel zoiets mij niet staat) en die broek is wel mooi, maar alleen als je slank bent imo.
Foutje is hersteld gelukkig!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:26 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
De broek.. En ik zie wel of hij staat! Ik heb alleen een foutje gemaakt met de bestelling, dus heb gevraagd of ze het willen cancelen, dan bestel ik het opnieuw en als dat niet kan, dan stuur ik het terug en vraag ik of ze het in willen ruilen
.
Hoe duur is dat terug sturen btw? Als jij dat ms weet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |