abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29036501
Hier verder

met updates etc.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_29036514
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:34 schreef kLowJow het volgende:

[..]

In dat ultimatum werd GB ook genoemd, dus die datum lijkt me weinig interessant.
Ik hecht sowieso weinig waarde aan die ultimatums.
pi_29036533
toch begint het nu een beetje griezelig te worden.. sfeer wordt ook steeds grimmiger
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_29036542
Nog maar zien of het terecht is. Als ik dan lees dat hij van dichtbij met 5 schoten is gedood zijn ze wel heel hard bezig.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_29036564
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
Nog maar zien of het terecht is. Als ik dan lees dat hij van dichtbij met 5 schoten is gedood zijn ze wel heel hard bezig.
Pure angst lijkt me..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_29036573
quote:
A man has been shot at Stockwell Tube station by armed police officers.

Passenger Mark Whitby told BBC News he had seen an Asian man shot five times by "plain-clothes police officers" with a handgun.

Passengers were evacuated from the Northern Line station in south London. Police have also cordoned off surrounding streets.

Eyewitnesses say armed police have surrounded a mosque in east London that has been evacuated after a bomb scare.

Police are hunting four would-be bombers after Thursday's London blasts.

The bombers fled after detonators went off, causing small blasts, but failed to detonate the bombs themselves.

Services on the Victoria and Northern lines have been suspended following a request by the police, London Underground said.

Ambulances including an air ambulance have been sent to the scene.

Mr Whitby, told BBC News: "I was sitting on the train reading my paper.

"I heard a load of noise, people saying, 'Get out, get down'!

"I saw an Asian guy run onto the train hotly pursued by three plain-clothes police officers.

"One of them was carrying a black handgun - it looked like an automatic - they pushed him to the floor, bundled on top of him and unloaded five shots into him.

"I saw the gun being fired five times into the guy - he's dead."

Passenger Briony Coetsee said: "We were on the Tube and then we suddenly heard someone say, 'Get out, get out' and then we heard gunshots."

vrijdag 22 juli 2005 @ 12:39:18 #7
120711 Sukh
Pure Desi
pi_29036582
'Politie Londen schiet vermeende terrorist dood'

Uitgegeven: 22 juli 2005 11:54
Laatst gewijzigd: 22 juli 2005 12:27

LONDEN - De politie in de Britse hoofdstad Londen zou vrijdag een vermeende zelfmoordterrorist hebben doodgeschoten toen die een metro in wilde stappen in het zuiden van de stad. Dat berichtte de commerciële zender Sky News op gezag van anonieme politiebronnen.

Volgens de publieke omroep BBC meldden ooggetuigen dat er bij het metrostation Stockwell is geschoten. De man werd achtervolgd door gewapende politieagenten in burger. Die werkten hem tegen de grond, hielden hem in bedwang en vuurden van dichtbij vijf kogels op hem af, aldus de ooggetuige.

De getuige zag niet of het slachtoffer een wapen of rugzak bij zich had. Even later zou een traumahelikopter zijn geland bij het station. Volgens de verkeerspolitie zijn twee metrolijnen stilgelegd.

Kleine explosie

Een getuige heeft vrijdagochtend gemeld dat in een metrostel bij het station Stockwell in de ondergrondse van Londen opnieuw kleine explosie heeft voorgedaan. Net als donderdag onstond er een scherpe stank en was er rook in het metrostel.

Moskee omsingeld

Gewapende politieagenten hebben tevens een moskee in het oosten van de Britse hoofdstad omsingeld. Dat heeft een buurtbewoner verklaard tegen de BBC-radio.
tu mudhje ghoen do, me tume azaadi denge -- Netaji Subhash Chandre Bose
pi_29036590
quote:
Tsja, als ie een bom had is schieten de enige optie natuurlijk om te voorkomen dat ie hem kan laten afgaan.
pi_29036595
Leuk, al die copycats
Amateurtjes
pi_29036600
quote:
oh ja?
we weten nog helemaal niets, ms is wel erger dan gisteren voorkomen.

ik neem aan dat ze niet schieten op iemand die geen enkele aanleiding geeft, braaf ze handen omhoog doet, en zijn krant laat vallen en meewerkt met de genade.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:40:22 #11
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_29036606
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:38 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Pure angst lijkt me..
Angst zal best een grote rol spelen, maar het risico dat hij alsnog een bom laat ontploffen ook.
pi_29036611
Er was ook weer een "smoking bag" ergens.
Nu op de BBC een ooggetuige.
quote:
Kleine explosie

Een getuige heeft vrijdagochtend gemeld dat in een metrostel bij het station Stockwell in de ondergrondse van Londen opnieuw kleine explosie heeft voorgedaan. Net als donderdag onstond er een scherpe stank en was er rook in het metrostel.
Kan zijn dat die gast een aanslag had geprobeerd en toen 5 keer werd geheadshot.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_29036675
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:40 schreef Calella het volgende:
Er was ook weer een "smoking bag" ergens.
Nu op de BBC een ooggetuige.
[..]

Kan zijn dat die gast weer een mislukte aanslag had geprobeerd en toen werd geheadshot.
ach ja, over het perron hekje springen en dan gaan rennen als een idioot is niet het meest verstandigste wat je kan doen in deze tijden
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_29036676
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:40 schreef milagro het volgende:

ik neem aan dat ze niet schieten op iemand die geen enkele aanleiding geeft, braaf ze handen omhoog doet, en zijn krant laat vallen en meewerkt met de genade.
Inderdaad, het kán een vreselijk ongeluk zijn, maar deze tijd moeten burgers ook hun verantwoordelijkheid nemen en zorgen dat ze niet zomaar voor een terrorist worden aangezien die zichzelf en tientallen anderen wil opblazen.
pi_29036721
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:42 schreef Monidique het volgende:

[..]

Inderdaad, het kán een vreselijk ongeluk zijn, maar deze tijd moeten burgers ook hun verantwoordelijkheid nemen en zorgen dat ze niet zomaar voor een terrorist worden aangezien die zichzelf en tientallen anderen wil opblazen.
Precies, zag net een gast op tv de nu met een plastic tasje liep i.p.v een rugtas.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_29036769
de moskee die omsingeld was, was loos alarm.
pi_29036781
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:44 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Precies, zag net een gast op tv de nu met een plastic tasje liep i.p.v een rugtas.
Belachelijk toch eigenlijk hè, maar de situatie is nu eenmaal al zo ver gevorderd dat dit 'nodig' bevonden wordt door burgers.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:46:36 #18
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_29036793
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:42 schreef milagro het volgende:

[..]

ach ja, over het perron hekje springen en dan gaan rennen als een idioot is niet het meest verstandigste wat je kan doen in deze tijden
Daarnaast was deze persoon onwaarschijnlijk dik gekleed voor de relatieve warmte op het moment in Londen. Volgens de BBC (tv)
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:46:47 #19
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_29036800
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:45 schreef THC1 het volgende:
Loos alarm
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_29036801
Man is dead, confirmed by Scotland Yard.
pi_29036839
hoezo loos alarm?
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_29036846
Valse bommelding bij moskee Londen
In het oosten van Londen heeft de politie enige tijd een moskee omsingeld vanwege een bommelding.
Verdacht pakketje
Na onderzoek bleek er geen verdacht pakje in de moskee te liggen. Tijdens de actie beval de politie omwonenden in hun huizen te blijven. De politie van Londen is extra alert na de aanslagen van gisteren en op 7 juli.
pi_29036851
Ze hadden toch iets gevonden
pi_29036854
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:45 schreef THC1 het volgende:
Volgens mij geen loos alarm maar de omsingeling is wel alweer voorbij.
eeeh
pi_29036856
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:46 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Belachelijk toch eigenlijk hè, maar de situatie is nu eenmaal al zo ver gevorderd dat dit 'nodig' bevonden wordt door burgers.
Beter geen onnodige risico's nemen. Als Pakistaan o.i.d zul je momenteel nogal wat wantrouwige blikken toegeworpen krijgen in de metro. Hier bereiken de terroristen precies wat ze willen ... onderlinge spanning.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')