quote:
Ik hoop dat je met 'een ander kansloos forum' bedoelt: ergens buiten Fok!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:50 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Laat ze maar oprotten naar R&P of een ander kansloos forum.
Van mij mag het forum met al die users in een afgrond verdwijnen om nooit meer weder te keren.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:52 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met 'een ander kansloos forum' bedoelt: ergens buiten Fok!
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:56 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Van mij mag het forum met al die users in een afgrond verdwijnen om nooit meer weder te keren.
wetende dat ze dan weer naar ONZ komenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:56 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Van mij mag het forum met al die users in een afgrond verdwijnen om nooit meer weder te keren.
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:52 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met 'een ander kansloos forum' bedoelt: ergens buiten Fok!
Toen ik het [PUB] forum openlijk betwijfelde kwam me dat op een ode aan de mod te staan, daarom dit verkapte 'ik zoek steun in mijn strijd tegen de windmolens' topic.
Pfff, als je je muis erboven houdt zie je een fok! topic URL, dan is klikken niet zo gek toch??quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:23 schreef yvonne het volgende:
Kijken jullie niet eerst in quote of edit wat er staat?
Klikken jullie zomaar?
moeten we toch ook met de banners...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:23 schreef yvonne het volgende:
Klikken jullie zomaar?
Mijn levensmotto:quote:
Of in je statusbar van IE of FFquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:23 schreef yvonne het volgende:
Klikken jullie zomaar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |