Wat zou je doen.... als ik hier voor je stond.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:12 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Jomanda is schuldig aan de dood van Sylvia Millecam
Que?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wat zou je doen.... als ik hier voor je stond.
Hola, buenos dias, como estas?quote:
Dit dan als discussie onderwerp?quote:Twee homojongens van 17 en 18 (!) jaar zijn deze week opgehangen in iran omdat ze sex met elkaar zouden hebben gehad. Voor hun executie hebben ze eerst nog een jaar in de gevangenis gezeten en tig zweepslagen gehad. Mogelijk hebben ze ook een 13 jarige jongen verkracht, maar er wordt gezegd dat dit erbij verzonnen is om deze straf 'aanvaardbaarder' te maken
En als ze nou wel een 13 jarig jongetje hebben verkracht?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:18 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dit dan als discussie onderwerp?
Ik vinnud iig een behoorlijke sick fuck
Zijn er eigenlijk PUB-homo's?
Ik niet mênquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:18 schreef hollander76 het volgende:
[..]
OMG.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:18 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dan nog, wij hangen mensen toch niet op omdat ze homo zijn, of omdat ze iemand van 13 hebben verkracht?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:19 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
En als ze nou wel een 13 jarig jongetje hebben verkracht?![]()
quote:
Always look onquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:22 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Alstublieft zeg, daar kan ik écht niet tegen.
![]()
Maar het is bijna zeker dat ze dat kind van 13 niet haden verkracht!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:21 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dan nog, wij hangen mensen toch niet op omdat ze homo zijn, of omdat ze iemand van 13 hebben verkracht?
Oke, als ze die van 13 hebben verkracht is het een dubbele sick fuck, maar dan vind ik het ophangen toch nog steeds erger
Homo zijn mogen ze zelf weten, maar een 13 jarig jongetje verkrachten is echt heel ziek.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:21 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dan nog, wij hangen mensen toch niet op omdat ze homo zijn, of omdat ze iemand van 13 hebben verkracht?
Oke, als ze die van 13 hebben verkracht is het een dubbele sick fuck, maar dan vind ik het ophangen toch nog steeds erger
Eens.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:20 schreef Brechtje het volgende:
[..]
OMG.
Dat is toch gewoon te erg?![]()
Laat die homo's lekker homo's zijn.![]()
Daarom heb ik die foto ook maar niet geplaatst, ik had al zo'n vermoeden dat er een paar tere PUB-zieltjes niet tegen zouden kunnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:22 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Alstublieft zeg, daar kan ik écht niet tegen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |