abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29031454
En hier verder
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_29044784
De vraag blijft staan over mijn gesloten topic.

Want ik wist niet dat het verboden is om geld mee te nemen in een vliegtuig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29045346
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 17:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De vraag blijft staan over mijn gesloten topic.

Want ik wist niet dat het verboden is om geld mee te nemen in een vliegtuig
Dan lees je nog eens wat beter mijn argumenten. Met de vraag hoeveel je mee mag nemen is niks mis. Maar als het meteen daarna weer erover gaat hoe je dan een groter bedrag alsnog ongeregistreerd mee kunt nemen, dan gaat 'ie op slot.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_29045868
Heb je daar ook een quote van en kan je ook onderbouwen waarom dat tegen de regels is?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29045879
er staat overigens ook nog een vraag open van CMT
pi_29050543
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 18:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb je daar ook een quote van en kan je ook onderbouwen waarom dat tegen de regels is?
Eet smakelijk:
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Interessante oplossing in elk geval al vind ik een optie om geld mee te geven aan familieleden of vrienden(in elk geval mensen die je vertrouwd) ook niet verkeerd al moet je wel weten hoe je dat moet aanpakken en wat voor regels en wetten ervoor zijn
pi_29050620
Ik vroeg waarom het tegen de regels is niet om een quote.

Zo moeilijk lijkt het me niet om aan te geven waarom die constructie niet mag en welke wet wordt overtreden.

Maar dit wordt al de 4e keer dat ik het vraag zonder een antwoord te krijgen dus waarschijnlijk is het toch vrij lastig
pi_29050637
Of is 119 rijden als je 120 mag inmiddels ook verboden?
pi_29050684
Ik wacht nog steeds op antwoord inderdaad.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29050748
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vroeg waarom het tegen de regels is niet om een quote.

Zo moeilijk lijkt het me niet om aan te geven waarom die constructie niet mag en welke wet wordt overtreden.

Maar dit wordt al de 4e keer dat ik het vraag zonder een antwoord te krijgen dus waarschijnlijk is het toch vrij lastig
Als je niet leest, zie je ook geen antwoord staan.
pi_29050783
Het voorkomen van een "opmerkelijke transactie" is nog altijd niet illegaal.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29050820
En voor jullie beiden dan nog één keer:
quote:
uit de huisregels
Tenzij anders aangegeven wordt, gelden de regels zoals die in de standaardpolicy staan. Illegale zaken zijn in ieder geval niet toegestaan. Dat betekent dat het uitwisselen van tips en ervaringen en/of het oproepen tot belastingontduiking, uitkeringsfraude en andere vormen van fraude, oplichting of diefstal niet toegestaan zijn.
In mijn beleving valt het bespreken van het omzeilen van o.a. de MOT regels onder het vetgedrukte.
pi_29050840
Nee, hetgeen wat was besproken in het topic is niet illegaal, dus is het geen belastingontduiking, dat is immers wel illegaal.
pi_29050872
Ik lees gewoon, maar ik wil best de vragen waar je weigert om op te antwoorden een keer copy-pasten voor je als dat te moeilijk voor je is
pi_29050882
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het voorkomen van een "opmerkelijke transactie" is nog altijd niet illegaal.
Het gaat er niet om dat hier illegale dingen niet besproken mogen worden, maar er is een schemergebied dat geen plaats krijgt binnen WGR.

Dus nu nog éénmaal: een bespreking van hoe de regels luiden, wat ze inhouden etc is toegestaan, een bespreking over hoe diezelfde regels te omzeilen staan wij niet toe.
pi_29050894
quote:
uitwisselen van tips en ervaringen en/of het oproepen tot belastingontduiking,
Wat is precies belastingontduiking aan de vraag hoeveel geld je mag meenemen op een vlucht?
pi_29050914
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:44 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat hier illegale dingen niet besproken mogen worden, maar er is een schemergebied dat geen plaats krijgt binnen WGR.

Dus nu nog éénmaal: een bespreking van hoe de regels luiden, wat ze inhouden etc is toegestaan, een bespreking over hoe diezelfde regels te omzeilen staan wij niet toe.
Je denkt teveel in termen als belastingontduiking. Stel: ik wil 120 gaan rijden. Is het dan verboden als ik op de A2 ga rijden in plaats van een provinciale weg? Mijn intentie is om 120 te gaan rijden, dan moet je kijken waar dat het beste mogelijk is zonder dat je regels gaat overtreden. In het betreffende topic wordt dus totaal niet aangezet tot belastingontduiking.
pi_29050920
quote:
Nog eenmaal welke regels worden omzeild met de vraag hoeveel geld je mag meenemen op een vlucht?
pi_29050931
De huisregels krijgen zometeen een edit om eea te verduidelijken.
pi_29050952
Als iemand roept dat iets illegaal is, dan verwacht ik wel dat diegen dat ook echt kan onderbouwen. Nu wordt op basis van (verkeerde) vermoedens een discussie stopgezet, dat is zonde. Zeker als de huisregels gebouwd gaan worden op vermoedens, zonder dat er redelijke argumenten zijn om die vermoedens te onderbouwen.
pi_29050958
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nog eenmaal welke regels worden omzeild met de vraag hoeveel geld je mag meenemen op een vlucht?
Geen enkele.

Maar wanneer de discussie dan verder gaat over het aan meer mensen meegeven van geld, dan is er wel spraken van het ontwijken van die regels.
pi_29050981
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als iemand roept dat iets illegaal is, dan verwacht ik wel dat diegen dat ook echt kan onderbouwen. Nu wordt op basis van (verkeerde) vermoedens een discussie stopgezet, dat is zonde. Zeker als de huisregels gebouwd gaan worden op vermoedens, zonder dat er redelijke argumenten zijn om die vermoedens te onderbouwen.
Ik roep niet dat iets illegaal is, ik geef aan dat een discussie over hoe regels omzeild kunnen worden niet toegestaan is. Een bespreking van de regels en van wat binnen de regels mag is welkom.
pi_29050984
quote:
Maar wanneer de discussie dan verder gaat over het aan meer mensen meegeven van geld, dan is er wel spraken van het ontwijken van die regels.
Heb je daar ook een quote van want de eerder genoemde quote van mij is daar geen voorbeeld van
pi_29051006
quote:
Ik roep niet dat iets illegaal is, ik geef aan dat een discussie over hoe regels omzeild kunnen worden niet toegestaan is.
Zolang de wet niet overtreden wordt kan er nooit sprake zijn van omzeilen van regels
pi_29051052
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zolang de wet niet overtreden wordt kan er nooit sprake zijn van omzeilen van regels
Recht is nooit zwart/wit; er is altijd, zeker op het gebied van fiscale regels, een grijs gebied tussen wat expliciet toegestaan en expliciet verboden is.

En dit is het laatste wat ik over deze twee topics ga zeggen: topics over wat toegestaan is, zijn welkom. Als jullie daar een nieuw topic over openen, vind ik ok. Maar zodra het er weer over gaat hoe je dan toch op welke manier dan ook meer geld zonder registratie, al dan niet via een vliegtuig, het land in of uit kunt krijgen, dan gaat 'ie weer op slot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')