knalwekenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:49 schreef tonks het volgende:
Aanslagen
Of zat er dit keer geen moslim achter de kassa?
Wat is dat?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:51 schreef Radjesh het volgende:
communicatiecontainer
O ja? Mmm, even kijken...quote:
Nee had ik ook al geprobeerd... Ik hoop dat iemand die bij AH werkt hier het antwoord weet!quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:51 schreef Radjesh het volgende:
communicatiecontainer
moet je ergens druk op makenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:52 schreef Fling het volgende:
[..]
Wat is dat?
PS Morgen???? Dat overleef ik niet
ik moest lachenquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:22 schreef moryana het volgende:
Misschien dit???
...
(Onder Spanning)
...
(Dansen in de straat)
Als dat het is, dan vind ik het niet zo heel bijzonder... Ik kreeg de indruk dat het echt iets spectaculairs zou worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:40 schreef Dimmie het volgende:
Wellicht gratis zegeltjes sparen waarmee je uiteindelijk 10 euro korting per volle spaarkaart krijgt als je ze inlevert bij het boodschappen doen? Dat hebben ze hier in Spijkenisse en Hoogvliet gedaan.
Dat is een container met al het actie materieel dat gebruikt gaat worden. Zoals actie folders en versieringen aan de muren voor de hamsterweken. Maar ook de bonusschapkaartjes.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:52 schreef Fling het volgende:
[..]
Wat is dat?
PS Morgen???? Dat overleef ik niet
Die moet je in een ander perspectief zien, toen had de AH waarschijnlijk zijn huismerk of hamster weken er tegenover staanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:59 schreef Alternate het volgende:
Dan was die C1000 actie gaver, dat je bij een volle spaarkaart een 'boodschappen pakket' (=kartonnen doos voor de helft gevuld met keukenrol) kreeg. Das een stuk beter dan die schrale 5 euro die ik me ook uitspaar als ik niet naar de appie maar naar de c1000 ga.
De plusmarkt heeft dat elk jaar, 50 euro aan boodschappen met nog best bruikbare spulletjes.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:59 schreef Alternate het volgende:
Dan was die C1000 actie gaver, dat je bij een volle spaarkaart een 'boodschappen pakket' (=kartonnen doos voor de helft gevuld met keukenrol) kreeg. Das een stuk beter dan die schrale 5 euro die ik me ook uitspaar als ik niet naar de appie maar naar de c1000 ga.
Zie?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:51 schreef febster het volgende:
Zal ik het maar zeggen dan?
AH gaat volgende week zomerzegels uitgeven, dwz bij elke besteding van 10 euro of meer krijg je 1 zegel, lever je een volle spaarkaart van 25 zegels in, dan krijg je 5 euro korting op je boodschappen.
Niet mega spectaculair dus, alleen wij als AH doen iig iets, en dat is natuurlijk wel te prijzen.
Niet zo super nee... Je moet eerst 250 euro aan boodschappen uitgeven voor je 5 euro korting krijgtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:51 schreef febster het volgende:
AH gaat volgende week zomerzegels uitgeven, dwz bij elke besteding van 10 euro of meer krijg je 1 zegel, lever je een volle spaarkaart van 25 zegels in, dan krijg je 5 euro korting op je boodschappen.
Niet mega spectaculair dus, alleen wij als AH doen iig iets, en dat is natuurlijk wel te prijzen.
Ik denk gewoon bij elke besteding van 10 euro. Dus 20 krijg je er twee toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:51 schreef febster het volgende:
zo iets had mijn AH-tante het ook over jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:51 schreef febster het volgende:
(aantal reacties: 0)quote:
Ow...ze gaan een middagje nadenken!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:46 schreef Fling het volgende:
"Neehee! Het is heel leuk en we hebben het nog nooit gedaan. Iets heel bijzonders!"
5 weken, en ik denk dat je bij elke 10 euro een zegel krijgt ja, weet ik alleen niet zekerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:36 schreef MouseOver het volgende:
Beetje een anticlimax na die spectaculaire OP
Hoe lang loopt die actie eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |